Karakter Leeftijd: 4 winters 5 moons Roedel: Life would be a Bloody Revenge. Partner: Try to surpass the core of my heart. All you'll see is lava.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:31 am
Welp ik ben een stuk minder actief na de vakantie o 3o Want ik moet echt goed bezig gaan voor school u.u
Kai
PROFIELAantal berichten : 45
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 5 f'cking years Roedel: Follow the leader, leader, leader. Follow the leader! Partner: And when you start to miss me, remember you let me go.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:32 am
Ik heb geen idee. M'n eerste jaar op de uni en ik ben zo benieuwd! ghehe
Rajaion
PROFIELAantal berichten : 113 Leeftijd : 28
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2 years 7 months Roedel: Bloody Revenge Partner: Am I your knight in shining armour?
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:44 am
Hier ook, eerste jaar hogeschool
&&sproeier Tuuwt? Even goed als tussen de deur zitten xD
Razor
PROFIELAantal berichten : 4
KARAKTER
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:45 am
Hier eerstejaars middelbaar. Ik ben pas op mijn 18de klaar op het Gymnasium.
Damn.
Bolt
PROFIELAantal berichten : 127 Leeftijd : 29
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2 years Roedel: Bloody freakin' Revenge Partner: My butt.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:46 am
Beter Max, veel beter xd Ik had een half uur nodig om te bekomen haha :p
Kai
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 5 f'cking years Roedel: Follow the leader, leader, leader. Follow the leader! Partner: And when you start to miss me, remember you let me go.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:48 am
Razor schreef:
Hier eerstejaars middelbaar. Ik ben pas op mijn 18de klaar op het Gymnasium.
Damn.
Bij mij zijn die zes jaar echt voorbij gevlogen. :') En ik ben bang dat ik m'n school echt ga missen...
Rajaion
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2 years 7 months Roedel: Bloody Revenge Partner: Am I your knight in shining armour?
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:49 am
Karakter Leeftijd: 4 winters 5 moons Roedel: Life would be a Bloody Revenge. Partner: Try to surpass the core of my heart. All you'll see is lava.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:52 am
Ik ben blijven zitten in mijn 4e jaar havo en moet het nu over doen, kben al 17 Q-Q
@Max Damon had tegen mij gezegd dat ik niet hoefde te wachten met posten, maar ik weet niet hoe dat nu is --- Ik ga weg voor Cola, kom terug met thee Where did it go wrong?
Kai
KARAKTER
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:54 am
Ik ben net klaar met m'n vwo en nu 17, maar ik merk al dat dat best nadelig is met stufi en ov. :')
Rajaion
KARAKTER
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 8:00 am
Ach ja, als er protest is, horen we het wel? xD
Eevy
PROFIELAantal berichten : 247 Leeftijd : 27
KARAKTER
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 8:06 am
Yeah, lol ik ben terug geswitcht van Killa naar Eevy c': Guess dat ik maar weer moet switchen
Razor
PROFIELAantal berichten : 4
KARAKTER
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 8:12 am
Dan zou ik weer van Razor naar Triple H moeten switchen.
Als je het maar uit je hoofd houd om te switchen.
Killa.
PROFIELAantal berichten : 24
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 4 years Roedel: The darkness will lead me. Partner: You'll never get closer to me than the moon.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 8:18 am
Ik heb al geswitcht en ben ook al bijna klaar met mijn post o 3o
Triple H
PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2,6 Years Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid. Partner: Try me.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 8:20 am
Ik ben al klaar met mijn post. Hij is relatief klein. maar ik had verder niet echt iets waar ik me op kon richten en ik had gewoon de drang om te posten aangezien Rajaion ook al postte.
Killa.
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 4 years Roedel: The darkness will lead me. Partner: You'll never get closer to me than the moon.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 8:21 am
But but but but.. de orde QAQ me - raj- triple - me- raj -triple *table flip* -- Alright.. ill remake my post e.e
Triple H
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2,6 Years Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid. Partner: Try me.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 8:24 am
Dit doet me heel erg denken aan Killa aangezien zij een Psycho is.
Deze man heet dan ook Sycho Sid.
Kai
KARAKTER
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 8:28 am
Kom d'r ff achter dat ik Kai al bijna drie jaar heb
Maiya
PROFIELAantal berichten : 58 Leeftijd : 27
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 5 Roedel: Bloody Revence Partner: Don't you think I will ever love again
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 8:28 am
Ik ga na de vakantie naar een nieuwe school, en vreemd genoeg heb ik er zin in ^^ Ook omdat ik weer op paardrijden ga :3 veel zeggen dak er talent voor heb, en ik had al 2 jaar niet meer op een paard gezeten xD Maar ik heb wel heel goed les gehad, Privéles is sowieso eigenlijk al beter dan met andere omdat de paarden dan achter elkaar aan hobbelen, en zo leer je het minder goed
Kai
KARAKTER
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 8:30 am
Maiya schreef:
Ik ga na de vakantie naar een nieuwe school, en vreemd genoeg heb ik er zin in ^^ Ook omdat ik weer op paardrijden ga :3 veel zeggen dak er talent voor heb, en ik had al 2 jaar niet meer op een paard gezeten xD Maar ik heb wel heel goed les gehad, Privéles is sowieso eigenlijk al beter dan met andere omdat de paarden dan achter elkaar aan hobbelen, en zo leer je het minder goed
Paardrijden verleer je ook niet zeggen ze. Ik heb 11 jaar paardgereden en nu de laatste twee jaar al niet meer haha. Ben echt benieuwd of ik het nog wel kan!
Maiya
PROFIELAantal berichten : 58 Leeftijd : 27
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 5 Roedel: Bloody Revence Partner: Don't you think I will ever love again
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 8:34 am
Ik heb iets minder lang paardgereden, maar ik was er toen vanaf gegaan omdat mijn 2 favoriete paardjes verkocht werden en ik hield echt van die beestjes ;c Heb daarnaar nog wel een paar keer gereden maar dat was dus ook alweer twee jaar geleden voor mij xd Nu heb ik op Vlieland weer wat paardgereden en damn ik heb het echt zo gemist, het was ook gelijk weer iets waardoor ik weer wilde rijden :3
Killa.
KARAKTER
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 8:38 am
A'right.. Killa is going pyscho ^^
Triple H
KARAKTER
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 8:48 am
Ik laat Rajaion wel eerst reageren aangezien jij aan volgorde wilt houden. Ik ga dan even gamen.