Karakter Leeftijd: 4 years Roedel: The darkness will lead me. Partner: You'll never get closer to me than the moon.
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] di jul 29, 2014 7:07 am
Triple ontweek hier en daar wat aanvallen, maar voor het grootste gedeelte ging het aardig goed voor Killa. Zoals ze had verwacht. Ze was sterker, aangezien ze ook ouder was. Triple ging in de tegen aanval en stormde nu weer op Killa af. Opnieuw gooide hij zijn gewicht in de strijd en beukte hij tegen haar aan. Beiden vielen ze op de grond. Triple probeerde Killa in de greep te houden, maar dat ging echt niet zomaar. Killa greep met haar bek naar Triple zijn nek die nu open en bloot lag, met een draai waren de rollen omgekeerd en lag Killa nu boven. 'Taste your own blood biatch.' sprak Triple. Killa grinnikte, waarna ze van Triple af sprong. Hij mocht haar wel weer aanvallen. Ze hield ervan hoe hard hij probeerde en nergens kwam. 'Jij kon het maken tot een volwaardige krijger maar kijk is, je veranderde goddamn it in een psycho. Waarom? Dacht je dat je zo mensen het stuipen op het lijf jaagt? Dan heb je het mis. Wil je bloed. Je hebt prooi genoeg bitch. Wil je wolvenbloed? Taste your own blood.' zei Triple zijn mooie speech. "Bravo bravo.. I never heard that one before. I never thought I would scare humans. But I do scare wolves," sloeg ze terug in het leuke argument dat ze kon voeren. Ze was goed met haar woorden en speelde het slim. Ze wou zich weer op de reu stortte toen een oude bekende geur haar neus binnen kwam. Killa grijnsde wat breder. Was hij het echt? De reu die o zo graag een roedel wou. Killa keek grijnzend toe hoe de zwarte reus tevoorschijn kwam. "Well well, Killa", zei Rajaion luid en duidelijk. "Jij leeft ook nog?" De toon waarop hij het zei klonk amusant. Killa grinnikte kort en richtte haar gifgroene ogen op de reu. "Ik ga niet zo snel dood en dat weet je, Rajaion," reageerde Killa er amusant op. Ze keek kort naar Triple en vervolgens weer naar Rajaion. "En wat kom jij hier doen? Wil je ook mee doen met ons theeparty," zei Killa en knikte kort naar Triple. Ze likte kort haar lippen. De ijzeren smaak van bloed was heerlijk. Ze kon er echt niet genoeg van krijgen.
Triple H
PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2,6 Years Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid. Partner: Try me.
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] di jul 29, 2014 7:27 am
Triple keek op, er kwam een andere zwarte wolf aangelopen een reu om precies te zijn. De geur was bekend... Bloody Revenge. De clan die Triple wilde joinen maar alles wat hij deed was fout. Hij probeerde zich te gedragen zijn gewoonte was de gewoonte van de Uchiha Clan. Ze konden er toch op oefenen. Niemand was perfect. Alleen hij was altijd degene die bij niemand gezind was. Had Killa nou hulp geroepen? Hij wist dat deze wolf zich zeker tegen Triple zou zijn aangezien hij met 2 vrienden van hem had gevochten of nu bezig was. Hij hoopte dat deze reu zich wel kon inzien dat dit de gewoonte van Triple was en hem zou toelaten. Waarvoor vocht Triple nou? Een leven zonder liefde? Een leven zonder vrienden? Een leven die niemand kon accepteren. Hij keek naar zijn poten die bebloed waren vol ongeloof aan. Hij stak zijn klauwen zover mogelijk in de aarde. Hij wist dat zijn einde naderbij was. Wat zou hij doen? Zelfmoord plegen? Nee, dat zou zijn vader nooit goedkeuren. Zou hij vechten tot het eind? Maar waarvoor? Kon iemand hem nog een doel in het leven geven?
Rajaion
PROFIELAantal berichten : 113 Leeftijd : 28
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2 years 7 months Roedel: Bloody Revenge Partner: Am I your knight in shining armour?
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] di jul 29, 2014 7:59 am
Het moment dat hij zijn blijde intrede had gedaan, verstomde het gevecht wat. Hij voelde hoe de andere zwarte reu zijn blik op hem wierp en versteef, maar daar had hij nu geen oog voor. De enige interessante wolf keek hem nu recht aan in zijn loodgrijze ogen. Dat blinkende groen, dat zou hij nooit meer vergeten. Zo'n oogkleur had hij nog nooit gezien, behalve bij haar. Niet dat hij ook maar een greintje angst had voor haar, maar respect en bewondering was er wel. Hij had haar liever aan zijn kant dan tegen hem, ook al zat ze niet bij zijn pack.
"Ik ga niet zo snel dood en dat weet je, Rajaion," Reageerde ze op dezelfde toon als hem. "Inderdaad. Wat heb je nu al niet allemaal overleefd? Vulkaanuitbarsting, overstroming en nu de bosbrand?" Somde hij op. Die dingen wist hij omdat ze het hem zelf had verteld, toen zij uit WS wegvluchtte en hem zo tegenkwam op het pad naar Serigala. De rest had hij zelf meegemaakt, dus dat hoefde ze niet te bevestigen. "En wat kom jij hier doen? Wil je ook mee doen met ons theeparty," Vroeg ze grijnzend. Zijn blik ging richting Triple en terug. "Wat een eer voor je, theeparty met een heuse alpha", Knipoogde hij. No ego. "Je gast is wel niet echt.. Een spraakzaam geval", Merkte hij droogjes op, terwijl hij zijn wenkbrauw op trok en het geval wat beter bekeek. "Hé knulletje. Wat sta je daar nou te staan man?" Zei hij, op een zwaar spottende toon, die zijn ongenoegen niet verborg.
Laatst aangepast door Rajaion op do jul 31, 2014 3:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
Triple H
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2,6 Years Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid. Partner: Try me.
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] di jul 29, 2014 8:19 am
'Ik ben haar broertje.' zei Triple. Hij ontspande zich, deze reu leek hem wel oké. 'De laatste keer dat ik een alpha ontmoette werd er er een potje van gemaakt terwijl ik het niet zo bedoelde. Hij wist nu dat dit ook een alfa was van de Bloody Revenge. Dus hij moest respect tonen. 'Mijn naam is Triple, het broertje van Killa zoals u al hiervoor heeft gehoord. Hij stelde een vraag dat misschien al alles verpestte. 'Alpha ik wil niet onbeschoft zijn maar toen u deze teef ontmoette was ze toen een Psycho?' vroeg hij met een kalme stem. Hij keek naar Killa en weer terug. Waarom moest hij met zijn zus vechten? Kon ze ook niet normaal doen. Ze leek wel een vampier alleen dan bij wolven.
Killa.
PROFIELAantal berichten : 24
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 4 years Roedel: The darkness will lead me. Partner: You'll never get closer to me than the moon.
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] di jul 29, 2014 8:38 am
Het gevecht dat net van start leek te gaan, was ook net zo snel weer stop gelegd zodra Rajaion zijn mooie entree deed. Zoals altijd. Killa moest er spontaan van grijnzen. Er waren niet veel wolven die het voor elkaar kregen om die grijns tevoorschijn te krijgen, maar Rajaion kon dat zeker voor elkaar krijgen. Ze hadden een goeie tijd samen gehad, maar Killa had niet verwacht dat ze hem nog eens zou zien. Immers leek het toen der tijd op dat Rajaion zijn roedel zou krijgen en als iets was waar Killa een hekel aan had waren het roedels. Killa kon ook niet gezellig bij een roedel rondhangen, terwijl ze ieder het leven zuur maakte. De opmerking die Rajaion had gemaakt was echter overbodig, natuurlijk leefde ze nog. "Inderdaad. Wat heb je nu al niet allemaal overleefd? Vulkaanuitbarsting, overstroming en nu de bosbrand?" Killa haalde onverschillig haar schouders op. "Ongeveer," zei ze droog en grijnsde. Ze had veel aan Rajaion verteld, maar dan aan iemand anders. Waarschijnlijk kende Rajaion Killa het beste. Ook al wist hij ook echt niet alles van haar, maar sinds wanneer was levens-verhalen-vertellen iets? Dat was voor poedels die een och toch wouden. Killa nodigde Rajaion vervolgens uit voor de 'theeparty'. Met andere woorden, het gevecht tussen Triple en Killa die onder tussen een klein publiek had. De pup zat nog steeds daar boven te kijken naar het gevecht en nu was Rajaion er ook bij gekomen. "Wat een eer voor je, theeparty met een heuse alpha", Rajaion voegde daar een knipoog aan toe. Dus Rajaion had inderdaad een roedel gekregen. "Het is ons een eer," reageerde Killa erop. Ze volgde Rajaion's zijn blik naar Triple. Die een beetje uit het velde geslagen leek. Alsof hij nu pas besefte in wat voor situatie hij zat. "Je gast is wel niet echt.. Een spraakzaam geval", Killa grinnikte. Rajaion richtte zich nu helemaal op Triple. "Hé knulletje. Wat sta je daar nou te staan man?" zei Rajaion op een zwaar spottende toon. Killa wou erop reageren. Zeggen dat het zijn eerste keer was dat hij merkte dat hij geen leven had om voor te vechten, maar precies op dat moment leek Triple te ontdooien van zijn gedachten. 'Ik ben haar broertje.' zei Triple. Killa fronste. Wow. En nu geeft ie opeens om haar of zo? Echter hield Killa zich stil en luisterde naar wat de zwakkeling had te zeggen. 'De laatste keer dat ik een alpha ontmoette werd er er een potje van gemaakt terwijl ik het niet zo bedoelde. ' Killa keek hem droog aan. Was hij nu serieus zijn excuses aan het aanbieden aan Rajaion?! Wie was diegene waar hij tegen vocht?! Killa voelde hoe woeden opborrelde. Het gebeurde niet vaak. De laatste keer dat ze boos was geworden was zeker twee jaar geleden. Ze boorde haar nagels in de grond en ontblootte haar tanden. Een grom was te horen. 'Mijn naam is Triple, het broertje van Killa zoals u al hiervoor heeft gehoord. Alpha ik wil niet onbeschoft zijn maar toen u deze teef ontmoette was ze toen een Psycho?' En na die laatste woorden schoot Killa naar voren. Je kon veel over haar zeggen. Je kon haar veel maken, maar om nu over haar te gaan praten alsof ze er niet bij was en bezig gaan met een andere wolf alsof Killa niks was, dat kon je niet maken zonder een paar wonden op te lopen. Haar klauwen maaiden rond en trokken het vacht uit zijn vel. Ze boorde haar tanden in zijn hals en omklemde die met een ijzeren greep. Ze beet zo hard als ze kon door. Tegelijkertijd gooide ze ook haar gewicht in de strijd en probeerde ze hem naar beneden te duwen.
Rajaion
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2 years 7 months Roedel: Bloody Revenge Partner: Am I your knight in shining armour?
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] di jul 29, 2014 9:12 am
Vanop het moment dat hij zijn gezellige conversatie met Killa had afgerond, leek Triple op een magische wijze zijn stem terug gevonden te hebben. Oh wow. De dingen die hij zei, gingen eigenlijk dwars langs hem heen. Broertje, het deed hem eigenlijk niks, en Killa waarschijnlijk evenmin. De twee waren als het ware aan het vechten geweest, en dan ineens wou de reu zijn familieband met Killa aanhalen om een gevecht te ontlopen ofzo? Zwak.
'Alpha ik wil niet onbeschoft zijn maar toen u deze teef ontmoette was ze toen een Psycho?' Vroeg de reu, en nog geen drie seconden later zat Killa al bovenop hem. Hij herkende haar reactie als een woede-aanval, vooral omdat hij daar zelf mee te kampen had. Hij wist ook dat het gevaarlijk kon zijn om haar te hulp te schieten, omdat ze zich dan evengoed tegen hem kon keren, maar dat schrok hem nu niet af. Killa kon deze slonzige reu wel aan, maar hij liep ook wel warm voor een gevechtje. Daarom begon een diepe grom uit zijn borstkas te klinken, terwijl hij zich in het gevecht wierp.
Rajaion ontweek Killa's maaiende klauwen, en focuste zich op de andere kant van Triple. "Respect is blijkbaar een ongekend begrip voor je. Ik breng het je met plezier even bij", Grijnsde hij breed, en na die woorden beet hij zich vast in een random pluk vacht en vel in de buurt van de schouder van de reu. Daarna zette hij ook zijn gewicht in de schaal, en samen met dat van Killa haalden ze zeker een overgewicht op de reu. Die zou dus niet anders kunnen dan bezwijken, en dan kon Killa volledig haar gang gaan en haar broer eens wat manieren leren.
Laatst aangepast door Rajaion op do jul 31, 2014 3:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
Bolt
PROFIELAantal berichten : 127 Leeftijd : 29
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2 years Roedel: Bloody freakin' Revenge Partner: My butt.
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] di jul 29, 2014 10:54 am
Just hope you're heaven sent, and you're hell proof
Er was een onweer los gebarsten. Dat vond hij altijd wel leuk. Niet dus. Bolt was schijnbaar nog even het nieuws aan het verwerken. Ze waren een team geweest hun drie. Nu miste er toch een groot deel. De witte reu had respect gekregen voor Kearn en niet zo’n heel klein beetje. Daarom verbaasde het hem ook een beetje dat hij zo maar ten onder was gegaan door het vuur.. Kort schudde hij zijn kop. Oh heck, hij ging nu niet zielig lopen doen om zij die verloren waren gegaan. Met in zijn achterhoofd nog een Kearn die op die ene rot teef was afgeschoten toen ze wat attitude toonde bij de eerste echte bijeenkomst van Bloody Revenge ging de witte reu in de richting van de ruïnes. Uit het niets had hij de geur van Raj opgevangen, een onderonsje was altijd leuk.
Wanneer hij echter het veld met de stenen betrad en de regen met bakken uit de hemel viel bleef hij even aan de rand van de vechtpartij staan. Een grijns verscheen op zijn snuit, en dan echt zo een die je de stuipen op het lijf kon jagen. Als we daar zijn goede vriend Triple niet hadden! De andere teef was hem volledig onbekend, maar het was tijd voor wat wraak! Er steeg een diepe grom uit zijn binnenste. Vrijwel meteen schoot hij uit de spreekwoordelijke startblokken en rende op het drietal af dat druk in gevecht was. Zo nu en dan dook hij onder een klauw door. Aangezien zijn beide flanken al bezet waren ging hij recht voor de snuit van de zwarte reu met de rode ogen. ‘Remember me!’ Grauwde hij nog voor zijn tanden zich in de snuit van de reu boorden. Bolt zette zich schrap op de grond om zijn positive te behouden en niet plots om ver te vliegen. De kans dat de reu zich hier nog uit zou redden was bijna nihil. Zo had hij het graag! Kreeg je ervan zomaar hem de les lezen over zijn familie. Kleine barbaar dat het was.
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] di jul 29, 2014 11:45 am
Bolt had ook het slagveld betreden, hij beet Triple in de neus terwijl Killa en Rajaion zijn flanken aanvielen. ‘Remember me!’ grauwde hij nog. Triple stond daar alleen. Hij zag dat niemand iets om hem gaf. Zijn hart brak door tweeën. Hij gaf Bolt nog een rake klap van jewelste en liep toen naar achteren. 'Killa attacks me, Psycho? What about Punk Ass Bitch? Then he comes, Rajaion alpha from the Bloody Revenge or must i say, Jabroni Revenge, then he turns his 3 foot nose side ways and it will stick up allll your candy asses, and then we have Bolt another alpha from the Bloody Revenge. I bet Rajaion is your asskisser! But you are all so dumb. Because your heads are turned side ways straight into your asses!' Triple keek omhoog waar de pup zat, die moest snel wegwezen. Dan keek hij naar Killa. 'That's really fair Killa you want to attack a pup for no reason. You are saying that you are seeing no difference from a pup or an adult wolf. Now let me explain it to you very slow.' zei Triple terwijl hij zijn droge lippen even likte. 'Pups are not like adult wolves. Adult wolves are much stronger, pups don't even have a chance if an adult wolf wants to kill the pup.' Hij keek naar Rajaion. 'Then we've got Rajaion, someone i was thinking in the beginning would finally see me how i'm real. Why? Because i'm other than others? Not everyone is perfect, no you're also not perfect, just like me, just like Bolt and just like Killa. Deal with it. Triple keek vervolgens naar Bolt. De schade die Bolt had aangelopen van Triple waren ook aan het genezen. 'Bolt, it was never my intention to say something you very hate. I didn't know that you were hated that if someone was talking about it. Tell me how i could know it? I was trying to do my very best before we started to fight. I was doing things that where showing more respect than the word respect can reach. But that was the Uchiha way. I alreay said it, not everyone is perfect. I'm doing things you never have seen before. I could change that. If you gave me a chance. Als Triple nog ooit in een roedel zou zitten dan moest hij dat nu doen. Hij wilde aanstalte maken om te gaan huilen naar de alpha van The Aeron maar dan had, Killa, Bolt of Rajaion de kans om hem te doden. Hij hoopte maar dat iemand en hij hoopte graag op de alpha van The Aeron zou komen om hem te hulp te schieten. ‘I will take you all on!’ hij waagde maar toch de poging huilde naar de alpha van The Aeron, misschien zag hij wel iets in Triple voor die misschien zou sterven. Zag iemand eindelijk zijn ware aard. Hij rende/strompelde naar voren maar een paar meter voor de drie wolven stopte hij en gooide hij allemaal zand en modder in hun ogen zodat ze niks konden zien. Hij rende/strompelde een half rondje om hun heen en hij begon door bij Bolt, een klauw in zijn zij net boven de rechterachterpoot te steken en heel diep totdat zijn de helft van zijn voetkussentje erin zat. Hij liet los en hij deed hetzelfde bij Rajaion in de linker achterpoot. Bij Killa wachtte hij 1 seconde en boorde hij zijn klauwen allebij in de rug van Killa wat ook helse pijn veroorzaakte in zijn rug. Hij trok zijn klauwen over haar rug, maar moest loslaten door de ondraaglijke pijn. Nog om voordeel te gebruiken van het zand liep hij het kasteel uit en maskerde ook zijn geur met dat van modder. Hij rende weer het kasteel in en sloop zo zachtjes mogelijk met zijn pijn naar de pup toe. Alleen in de schaduw zodat de 3 wolven die beneden waren hem niet konden zien.
Damon.
PROFIELAantal berichten : 28
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 3 maanden Roedel: They took me from them Partner: I'm a strong and independent man
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] di jul 29, 2014 1:06 pm
Vanaf zijn plek hoog in het kasteel, had hij uitzicht op alles dat er gebeurde. Het gevecht tussen Triple en Killa ging door. Hij voelde zich toch wel een beetje schuldig dat Triple voor hem vocht, maar die schuldgevoelens waren makkelijk te onderdrukken omdat hij wist dat het niet alleen maar met hem te maken had. Hier zaten een hele hoop onderdrukte gevoelens in, die nu allemaal naar boven kwamen. Dit leek de extreme versie van bekvechten tussen siblings. Wat was het toch mooi om wolven te zien reuniten. Alleen jammer dat hij niet kon horen wat er gezegd werd. Hij had hier vast prachtige nieuwe scheldwoorden uit kunnen krijgen. Damian zou niet weten wat hem overkwam. Voordat de wolven onder hem de nieuwkomer konden zien, had Damon hem al gespot. Al door de manier waarop hij liep kon Damon zien dat hier een belangrijk iemand liep. Die reu was wel zeker van zijn zaak. Onverstaanbare woorden gingen over en weer, en het leek erop alsof het gevecht gestaakt werd. Maar uit onverwachtse hoek viel Killa toch nog aan. Ze gaf een linkse, en een rechtse, en ook de witte wolf mengde zich in het gevecht. Triple had geen schijn van kans, met z'n tweeën tegen een. Was dit nou eerlijk? Moest Damon niet iets gaan doen? Neh, hij zat hier wel goed. Maar het was nog niet genoeg, een vierde wolf betrad het podium. Ook deze wolf had een manier van lopen waardoor Damon wist dat hij ergens een hoge piet was. De wolf sprong vol overgaven in het gevecht, maar ook deze was klaarblijkelijk tegen Triple. Dit werd alsmaar interessanter en interessanter. Nieuwe vechttechnieken lagen hier voor het oprapen. Dit kon Triple niet overleven. Onmogelijk, maar blijkbaar toch mogelijk. Op de een of andere manier kreeg Triple het voor elkaar om in het oog van de tornado te komen, de plek waar het rustig was, lang genoeg om de andere wolven te verblinden. Hij viel ze aan - dat was vrij laf omdat ze verblind waren, maar het was logisch aangezien ze net met ze drieën tegen een waren - en toen kwam hij zijn kant op. Shit, was dit nou het einde? Het was best amusant geweest, hij had veel geleerd. Vooral dat wolven niet fijn waren. Was dit de normale gang van zaken hier? Want dan moesten hij en zijn broertje maar echt gaan oppassen. Killa had gezegd dat ze geen onderscheid maakte tussen volwassen en pup, als iedereen hier haar visie deelde, waren de broertjes met de naam duivel binnen mum van tijd overleden.
Triple H
KARAKTER
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] di jul 29, 2014 1:17 pm
~Ik hoop dat dit een betere post is. Sorry voor de godmod mensjes. Ik had het zelf niet eens door.~
Triple liep een trap op en probeerde de pup te vinden. Hij had bijna geen krachten meer om op zijn eigen benen te lopen, de zwarte reu liep op een gegeven moment een gang door boven de tuin. Triple zag de pup zittend kijken naar het tafereel wat er buiten gebeurde. De reu liep naar de pup toe en tikte hem op zijn schouder. 'We moeten gaan, tenzij je dood wilt gaan door die Psycho, en 2 alphas van de Bloody Revenge.' Triple ging liggen om rust te nemen en na 3 seconden stond hij op. 'We moeten nu echt gaan.' Triple draaide zich om en maakte aanstalten om te gaan. 'Kom je?' zei hij. 'Of is er nog ander familie dat hier ergens nog ronddwaalt.' vroeg hij. Terwijl hij zich vragend omdraaide naar de pup.
~Deze post is klein aangezien ik het godmodden zo veel mogelijk wil verwijderen.~
Killa.
PROFIELAantal berichten : 24
KARAKTER
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] wo jul 30, 2014 12:32 am
Killa was verblind door de woeden die door haar heen raasde. Het was lang geleden sinds ze zo boos was, maar dit keer kon ze het echt niet meer onderdrukken en eerlijk gezegd deed ze daar ook helemaal geen moeite meer voor. Hij moest dood. Hij moest gewoon dood. Killa boorde haar tanden en nagels waar ze een open plek zag. Ze hoorde vaag hoe een andere wolf, ze vermoedde Rajaion, ook rende naar het gevecht toe. Killa maakte zich niet druk om wat hij ging doen. Ze wist dat Rajaion haar niet zou tegen houden. Killa op toen de zwarte reus aan de andere kant van Triple stond en hem ook naar benden te duwen. Licht grijnsde Killa. Rajaion was haar aan het helpen. Het was misschien wat laag om met z'n tweeën tegen één te gaan, maar daar dacht Killa nu echt niet bij na. Ze boorde haar tanden in zijn nek en klauwde haar nagels in zijn taaie huid. Plots doemde een vierde figuur op. Een witte reu. De reu gaf weinig aandacht aan Killa en Killa gaf dus ook weinig aandacht aan de witte reu. Het leek erop dat hij ook klusje had met Triple om nog even af te handelen. Het viel Killa op dat de witte reu dezelfde geur droeg als Rajaion. Dus ze zaten samen in dezelfde roedel. How sweet. Echter dacht Killa er niet lang over na en ging ze verder met het martelen van haar jongere broer, ook al voelde het niet aan alsof ze familie was. Killa kon dan ook vrij weinig herinneren van vroeger en het maakte ook niet uit wat er was gebeurd, want dat hielp haar nu niet overeind. De geur van bloed hielp haar overeind en op dit moment was dat overweldigend. Op een of andere manier, kreeg Triple het voor elkaar om onder de drie sterke wolven vandaan te komen. Triple schoot ook meteen het kasteel in waar de pup zich had verstopt. Kort keek Killa Triple achterna, maar besloot hem te laten. Ze likte haar lippen af. De smaak van bloed was heerlijk. Kort richtte ze zich op Rajaion en de witte reu. "Bedankt heren," zei ze met een grijns. "Ik heb genoeg bloed geproefd voor vandaag," Ze gaf een dankbare knik naar de twee reuen, waarna ze de nacht in verdween en weg liep. Ze ging zich echt niet verontschuldigen voor de fouten die haar broertje had gemaakt. Zij had niks meer met hem te maken en dat had ze nu wel weer bewijzen.
[Ik heb het hele gesprek maar ff overgeslagen voor ur own good, anders was Triple echt dood geweest xD. En Killa is nu het topic uit ^^]
Rajaion
KARAKTER
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] wo jul 30, 2014 1:48 am
Van muurbloempje dat niks zei naar een of andere zatlap die zijn mond niet kon houden. Een hele stroom aan onzin kwam uit Triple's mond. Rajaion liet het allemaal heel gelaten over zich heen komen, verstond zelfs amper wat de zwarte reu aan het zeggen was. Hij schonk er gewoon geen aandacht aan. Ondertussen liet hij zijn blik richting Bolt gaan, en draaide even met zijn ogen. Zou dit nog lang gaan duren?
Dan ineens, zonder dat het er ook maar op geleken had, vluchtte de zwarte reu richting de ruïne en verdween naar binnen. Ok, blijkbaar was dit nu wel helemaal afgelopen. "Bedankt heren," Sprak Killa met haar typische grijns. "Ik heb genoeg bloed geproefd voor vandaag," En met die woorden verdween ze in de donkere nacht. Rajaion ging met een zuchtje zitten. "Ik neem aan dat die reu het geval was waar je het eerder over had?" Vroeg hij aan zijn witte vriend. "Vreemd gedoe, als je 't mij vraagt", Concludeerde hij. Ondertussen vroeg hij zich af of hij Killa ooit nog terug zou zien. Nu ze hier in dit gebied was, kon dat best wel gebeuren. Dat zou vast weer een interessante ervaring zijn. Stiekem keek hij er nu al naar uit.
Bolt
KARAKTER
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] wo jul 30, 2014 6:58 am
Bolt had flink genoeg gehad van deze kerel. Blijkbaar drong het niet tot hem door dat het aanvallen van een alfa nooit een slim idee was. Laat staan het op nemen tegen twee alfa’s. Oké, hij had zich hier wel tussen gegooid. Maar dat was dan vooral om een schuld te vereffenen. Verder had hij niets met de teef of zelfs met de reu die hij nog steeds in zijn bek had. One way or another had Triple zich toch vrij gekregen van de drie wolven en kwam er nu een hele hoop woorden uit zijn bek. Kort snoof hij. Een diepe zucht gleed over zijn lippen. Waarom had hij zich ook weer bemoeid? Voor hij het door had maakte Triple zich uit de voeten en kort schoot zijn blik naar de teef. Bolt kende haar niet dus zag hij het nut er niet van in om te reageren op haar woorden. Niet dat het nodig was, want ook zij verdween al snel genoeg. Alright, dus dan werd het toch nog een onderonsje. Altijd wel gezellig. Voor kort keek hij nog naar de plek waar Triple verdwenen was, ergens was er een drang om hem achterna te gaan en hem gewoon in 1000 stukjes te schuren, maar in de plaats daarvan plaveide hij zijn kont maar op de stenen en keek terug naar Raj. ‘Hij is gewoon een rare kerel. Vast ergens tegen aan gegooid met zijn kop toen hij geboren werd of zo.’ Grijnsde hij waarna hij er verder geen woorden aan vuil maakte. De regen viel nog steeds heel vrolijk naar beneden, hoewel vrolijk was misschien een groot woord. Maar had zijn vacht wel weer mooi proper gemaakt. ‘Alright, dus hoe gaan we onze rangen weer herstellen?’ Daarmee doelde hij obviously op het verlies van Kearn. Een toch wel belangrijke schakel in het hele gebeuren als je het hem vroeg. Misschien was dit nog te snel na dat ze het nieuws hadden gekregen, maar ze hadden beslist geen tijd om nu rustig aan te doen.
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] do jul 31, 2014 3:04 am
Het was best een bewogen dag geweest. Eerst de ontmoeting met Shaylee, die hen het nieuws hadden gebracht van Kearn's overlijden. Nu dit 'gevecht', als je het al zo kon noemen. Toch voelde hij aan dat Bolt een beetje het gevoel had dat hij wat wraak had kunnen nemen voor de eerdere ontmoeting met de reu die Triple heette. En Killa terug zien.. Rajaion wist niet echt wat hij er van moest denken. Ergens was ze fijn gezelschap, maar langs de andere kant was ze soms zo onvoorspelbaar. En toch.. De tijd die ze samen hadden doorgebracht, elk kampend met hun eigen problemen, hadden een band gesmeed die niet zo snel kapot zou gaan, zelfs al zagen de twee elkaar maandenlang niet. De reu besloot om het nog een kans te geven en haar binnenkort eens op te zoeken.
Bolt haalde hem uit zijn gedachten door te antwoorden op zijn vraag. Raj knikte instemmend, met een brede grijns om zijn lippen. Het kon haast niet anders. Daarna kreeg hij weer een klap van de realiteit. ‘Alright, dus hoe gaan we onze rangen weer herstellen?’ Zei de witte reu. Hij zuchtte diep en lang. "Ik heb honestly geen idee. Er zitten wel geschikte wolven tussen, maar geen een met de mix aan kennis, ervaring en gezag die Kearn had", Zei hij. "Ik denk dat het beter is om eerst eens te zien wat dat Aeron-gedoe inhoud, en dan kijken of er iemand is met de nodige pluspunten om ons te helpen daar iets op te verzinnen.. Anders laten we die rang voor nu gewoon open?" Suggereerde hij, al was hij daar zelf niet zo'n fan van.
Bolt
KARAKTER
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] do jul 31, 2014 3:33 am
Om even eerlijk te zijn, was hij echt wel dik moe. Dit was de tweede keer in twee dagen dat hij in een “gevecht” had gezeten met die Triple. Het vermoeide de witte reu dat die dude niet beter wist. Plus vandaag had hij ook nog dat gesprek gehad met Maiya. Ja, haar naam was ondertussen terug in zijn verstand geschoten. Nog iets wat hij moest meedelen aan Raj. Zo veel te doen in een korte tijd, wel ja dat was de taak die hij op zich had genomen toen deze roedel gestart was. Het zou nog drukker gaan worden binnen kort als die eitjes van The Aeron hun eens gingen laten zien. Want voor zo “bevreesd” te zijn lieten ze het toch wel heel mooi afweten. Niet dat het hem ook maar iets kon schelen wat die wolven uit staken, liever kwijt dan rijk en dat zou worden beaamd door elke wolf van Bloody Revenge.
Bolt knikte. True, Kearn was een tacticus geweest. Genoeg wolven om uit te kiezen, maar die mix was inderdaad erg moeilijk te vinden. Toch moest het gebeuren, die rang kon niet open blijven als ze oorlog zouden gaan voeren. ‘Het lijkt me erg dom, sorry, om die rang open te houden. We weten niet wat The Aeron doet, waar ze staan en met hoeveel ze zijn. Ze kunnen morgen voor onze deur staan of binnen een week. Ik geef je wel gelijk dat niemand Kearn’s kwaliteiten bezit, maar die rang is onmisbaar als we onze plannen eenmaal door zetten.’ Om het woord dom in zijn mond te nemen was niet de slimste keuze van de wereld, maar hij was op zijn minst eerlijk. ‘Er is een wolf. Maiya is sinds kort toegetreden tot de roedel, ze heeft kennis over The Aeron, zij is degene die de vroegere alfa van die roedel heeft afgemaakt en ze weet dus ook wel het reilen en zeilen in die roedel. Ik zeg niet dat ze de rang waard is, helemaal niet. Maar ze kan erg handig voor ons zijn.’ Zijn rode ogen gleden naar Raj. Afwachtend op de reactie die hij zou geven. Als er iets was wat ze nu moesten doen, dan was het inderdaad het uitbuiten van de kennis die de teef had.
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] do jul 31, 2014 5:31 am
Vermoeidheid speelde duidelijk met zijn brein. Helder nadenken was best wel lastig nu. Eigenlijk wou hij eerst nog eens alle leden zien, voordat hij een beslissing nam. Hij wilde iemand waarop hij evenwel kon op vertrouwen als hij op Kearn had kunnen vertrouwen. Daar was Bolt het echter niet mee eens. Hij noemde zijn voorstel zelfs dom, iets waar hij veel feller op gereageerd zou hebben als hij niet zo moe was geweest. Nu liet hij het gewoon over zich heen komen. De zwarte reu was ook niet uit op een gevecht met zowat de enige vriend die hij op deze vervloekte planeet had rondlopen.
Het gesprek over die rang viel even stil. Toen kwam Bolt met een ander interessant weetje. Een of andere Maiya had zich bij de roedel gevoegd, en bleek nuttige informatie over the Aeron te hebben. "Is ze te vertrouwen? Voor hetzelfde geld geeft ze ons foute informatie, en dan kunnen we voor.. Onaangename verrassingen komen te staan", Hij dacht even na. "Sowieso zie ik die wel nog eens passeren. Dan zullen we wel praten, kijken of ze de waarheid verteld en dan zien wat we met die info kunnen. Maar zoals je al zei, het zal snel moeten gaan", Bevestigde hij, waarna hij zijn ogen kort sloot en alles voor zichzelf nog eens op een rijtje zette.
Bolt
KARAKTER
Onderwerp: Re: Let's play, I'll make it fun.. [Open voor iedereen] do jul 31, 2014 5:55 am
De witte reu had een of andere zware uithaal verwacht van Rajaion, maar die bleef kennelijk uit. Toch nam hij het maar op zich om Raj’s voorstellen niet meer dom of iets te noemen, om toekomstige ruzies of zo te vermijden. Dat was wel het laatste dat ze konden missen met alles wat nog komende was. Ach ja, over die rang hadden ze het nog wel eens. Maar liefst binnenkort, voor alles opeens voor hun deur kwam te staan. ‘Weetje, wie weet loopt die Triple nog wel over naar the Aeron, die Drake of whatever zijn naam is lijkt me nog wel idioot genoeg om hem werkelijk te aanvaarden.’ Grijnsde hij even breed. Subtiele omgooi van onderwerp, en hopelijk een manier waarom Raj vergat dat hij hem eerder dom had genoemd.
‘In Serigala wou ze de roedel al joinen, maar dat werd een beetje opgehouden door die brand.’ Echt kwaad zag hij niet in de teef. Maar uitkijken was zowiezo altijd wel slimmer, zeker met dit soort zaken. Het zou gewoon verschrikkelijk handig zijn om een roedel lid dat ze dus wel kenden te droppen bij die roedel en zo dingen ontfutselen, way handiger. Sure, daar had hij niets op tegen. Bolt zijn gevoel over wolven liet hem meestal niet in de steek, maar afgezien van de ernst van de situatie leek het hem handiger als ook Raj eens zijn kop liet zien aan die teef. Gauw genoeg kreeg hij het idee dat ook zijn maatje niet meer helemaal wakker was, dus misschien was het beter om dit theekransje dan maar af te sluiten?