|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Het Afwezigheids Topic di jul 22, 2014 9:49 pm | | |
Ben je er een tijdje niet vanwege school, vakantie of je privéleven, dan kan je dat hier kwijt zodat andere daar rekening mee kunnen houden. Wat fijn zou zijn is dat je ook even meldt om welke actieve accounts van jou het gaat
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic di jul 22, 2014 10:07 pm | | | Ik ben er vanaf volgende week donderdag niet tot misschien de eind van de vakantie. Triple H mijn enige account hier zal dan niet heel erg actief zijn. Misschien eens in de 3 dagen omdat ik dan naar een café ga omdat ze daar wel Wi-Fi hebben. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic di jul 22, 2014 10:44 pm | | | Ik ben vanaf 8 augustus tot 29 augustus op vakantie en ik heb geen idee hoe het daar zit met Wifi en of het dus gaat lukken om online te komen. Gaat enkel om dit (Saphria) account. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic do jul 24, 2014 1:09 am | | | Ik zal niet actief zijn tot en met de 28e augustus vanwege herexamens. Daarna kan ik normaal gezien weer normaal posten ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic do jul 24, 2014 1:42 am | | | Ik ben afwezig van 25 Juli t/m 17 augustus. Ben dan 3 weken op vakantie, heb wel me laptop mee met wifi. Maar ben niet van plan om zoals nu de hele dag achter Avarice te zitten xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic vr jul 25, 2014 1:26 am | | | Vanavond vertrek ik naar Oostenrijk voor twee weken, dit geld enkel voor Biscuit. ik heb wel internet daar, maar ik ga het niet veel gebruiken (tenzij het daar (zoals wat het daar nu doet) de hele dag gaat regenen) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic vr jul 25, 2014 11:09 pm | | | Ik ben vanaf maandag op vakantie in Spanje en blijf daar twee weken. (ben 11 Augustus terug) Geen idee of ik wifi heb dus weet niet of ik kan posten. Dit geld alleen voor T-Jay |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic vr jul 25, 2014 11:38 pm | | | Lol T-jay, we lopen elkaar precies mis xD
Ik ga 11 august 5 dagen naar Parijs toe ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic za jul 26, 2014 10:25 am | | | Ik vertrek overmorgen naar Italië met een vriendin, en 11 augustus ('s avonds) ben ik terug. Ik heb daar geen wifi :/ Dus jullie horen waarschijnlijk 2 weken niks meer van me. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic do jul 31, 2014 1:11 am | | | Ik ben vanaf nu een onbepaalde periode niet aanwezig, omdat het beeldscherm van me computer kapot is, waardoor ik er alleen op kan als ik heel erg geluk heb, maar voor de rest geeft hij zwart scherm. Dus hij moet gemaakt gaan worden, maar ik heb geen idee hoe lang dat gaat duren. EDIT: Nu doet hij het half, maar als ineens een tijd afwezig ben, weten jullie waardoor het komt :p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic vr aug 01, 2014 11:19 pm | | | Had verwacht dat de wifi dus wel goed zou zijn. Maar dat valt dus echt zwaar tegen. Ik zal hoogs waarschijnlijk pas weer na 17 augustes kunnen posten. Maar ik ga me best doen om het in deze dagen het te kunnen doen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic za aug 02, 2014 3:56 am | | | Yo ik ben van 6 tot 8 augustus weg maar das niet zo lang he c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic za aug 02, 2014 4:29 am | | | - Aethan schreef:
- Yo ik ben van 6 tot 8 augustus weg maar das niet zo lang he c:
Same hier, en daarna zit ik in een gat ergens bij Zeeland dus ik weet niet of ik zulk goed internet ga hebben tot 18 augustus. c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic di aug 05, 2014 8:49 am | | | Inactief tot en met de 28e augustus vanwege herexamens... :c
EDIT: oops, had dat blijkbaar hier al geplaatst.. ^^; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic za aug 09, 2014 6:40 am | | | Ik ben vanaf 10 aug t/m 16 aug niet online. Ik ben namelijk de hele week in Groningen voor Keiweek! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic zo aug 10, 2014 8:59 am | | | Same als bij Eirini. Ik ben vanaf 10 t/m 16 niet online. Ik ben namelijk de hele week in Utrecht voor Uitweek! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic wo aug 13, 2014 10:51 pm | | | Voor people die nog een topic/post verwachten. Ik ben door persoonlijke redenen niet altijd aanwezig, post zullen dus onregelmatig zijn voor deze komende weken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic wo aug 13, 2014 11:14 pm | | | Ik ben vanaf 15 aug t/m 25 aug naar Frankrijk ^^ No Wi-Fi, talk to each other... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Afwezigheids Topic | | | |
|
| |
|