|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 6:11 am | | | Oh lol foutje. In ieder geval heb ik nogal veel gemist |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 6:16 am | | | Goddammmmn heel mn post weg |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 6:29 am | | | @Damian & Damon A'right my lil sweethearts, I'll make that topic ^^
@Tutu I know whatcha mean bro >n> He's trying to compete against meh xD
@Max Wooottt.. Ik ga lekker die post lezen >u> --- Pizza = delicious *^* |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 6:36 am | | | Hoe kom jij in godsnaam aan 104 berichten? xD &&ik ga nu posten in dat andere topic hoor c: 't was gewoon een afsluitinkje voor ons ander topic xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 6:37 am | | | @Max i know i know xD En well.. Daar heb ik een hele simpele oplossing voor: Ik heb geen leven ^^ Over-actief hier zijn xD
ps. If you guys dun liek that im over-active, lemme know, i'll be quiet |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 6:47 am | | | Ik moet nog overal poetsen nadat die bende mensen zich is komen bezatten hier-o gisteren xD Dus juah ik kom nog wel terug om te posten straks >D Ik hou zoveel van Rajaion hold on #feelz |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 6:53 am | | | Oh dat gaat niet goed aflopen voor Triple, Killa is in het topic Rajaion een belangrijk iemand van de Bloody Revenge en straks komt Bolt ook erbij en misschien nog meer people. Dat gaat echt niet goed aflopen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 6:56 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:01 am | | | Het spijt me alvast voor enige typo's in mn post straks. Ik heb nu net een glas boswandeling voor mezelf ingeschonken c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:02 am | | | Pff boswandeling doet niets bij me, like echt niet xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:03 am | | | Ja, maar ik kan slecht tegen alcohol hé :'D Dus het is altijd snel gebeurd met me. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:05 am | | | - Rajaion schreef:
- Eerst eens zien wat voor wolf hij in de kuip had, of zoiets. Hij was niet zo goed met spreekwoorden. Wie had dat ook nodig, spreekwoorden.
Guess who was drunk yesterday -aa- ik heb toen ook wel 15 minuten over die post gedaan xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:06 am | | | Wat was een boswandeling ook alweer? XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:07 am | | | Oh ja Kiekje en alcohol is altijd wel leuk xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:10 am | | | Ugh moet je mij en alcohol niet zien. Ik word veel te aanhankelijk, nee geef mij maar gewoon cola c': |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:11 am | | | Cola valt nog te betwisten, vooral niet aan Anita geven dan want zij veranderd in een sproeier xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:14 am | | | - Bolt schreef:
- Cola valt nog te betwisten, vooral niet aan Anita geven dan want zij veranderd in een sproeier xd
Je eigen tuinsproeier, maar dan voor in huis. Alleen even een goeie grap tegenaan gooien en dan gaat ze. (Of Mona een geluidje laten maken) Boswandeling was die likeur met room en banaan en die dingen. Ik weet niet wat er precies inzit maar het is lekker c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:15 am | | | Ik mis Mona en Julie en Worst :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:15 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:17 am | | | Damn wat word hier veel gebabbeld xD heb even een post getypt, zijn jullie ondertussen weer een pagina verder ahaha |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:28 am | | | - Shaylee schreef:
- Bolt schreef:
- Cola valt nog te betwisten, vooral niet aan Anita geven dan want zij veranderd in een sproeier xd
Je eigen tuinsproeier, maar dan voor in huis. Alleen even een goeie grap tegenaan gooien en dan gaat ze. (Of Mona een geluidje laten maken) SSHT. Dit gaat niemand iets aan, ja! Het komt gewoon door carolien && Caro, ze missen jullie niet hoor. Liggen hier lekker uitgebreid op de bank te genieten |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:30 am | | | Het lijkt alsof het hier actiever is dan Serigala en dan heb ik het nog niet over na de vakantie. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 7:30 am | | | Komt omdat alles zo nieuw is denk ik. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|