Karakter Leeftijd: 2 years 7 months Roedel: Bloody Revenge Partner: Am I your knight in shining armour?
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 9:13 am
Arm kind xD Renée is een beetje boos op me omdat ik al de hele dag zit te posten :c
Biscuit
PROFIELAantal berichten : 20 Leeftijd : 24
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 4 years Roedel: The Aeron - Drake Partner:
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 9:16 am
Maiya schreef:
Ik wil ook weer Pyscho zijn met Maiya x3 Kan iemand haar vertellen dat Drake de leider van The Aeron is? Hahaha
Biscuit zou het haar per ongeluk kunnen vertellen c: alleen moet je dan wel wachten tot ik terug ben
Oostenrijk is leuk c: Het is echt mooi hier, en het apartement is ook erg mooi. Ik heb nu al bijna 500 foto's van drie dagen xD
Bolt
PROFIELAantal berichten : 127 Leeftijd : 29
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2 years Roedel: Bloody freakin' Revenge Partner: My butt.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 9:28 am
Time to mingle
Triple H
PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2,6 Years Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid. Partner: Try me.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 10:00 am
Bolt schreef:
Time to mingle
Nee grapske. Ik zou ook een beetje hulp kunnen hebben.
Maiya
PROFIELAantal berichten : 58 Leeftijd : 27
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 5 Roedel: Bloody Revence Partner: Don't you think I will ever love again
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 11:14 am
Is there maybe a chance that I can still let Maiya join Bloody Revence? Zou misschien ook iets veiliger voor haar zijn om in een roedel te zitten en ze wilde toch Bloody Revence al joinen in serigala, het was alleen een beetje raar verlopen met ook het sluiten enzo
Bolt
KARAKTER
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 11:15 am
Natuurlijk is dat nog mogelijk. Maak een topicje aan en ik zal er morgen reageren^^
Maiya
PROFIELAantal berichten : 58 Leeftijd : 27
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 5 Roedel: Bloody Revence Partner: Don't you think I will ever love again
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 11:18 am
Okeeyy ^^ Dan zal ik een topicje maken
Triple H
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2,6 Years Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid. Partner: Try me.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 11:50 am
Nouja ik heb ook een post geplaatst in het topic. Let op dit is geen god mode je kan letterlijk niks zien met zand/modder in je ogen en je kan nogsteeds rennen/strompelen als je gewond bent toch? Verder kan je ook nog je klauwen gebruiken. Ik probeerde in die post wel te dissen maar dat lukte niet echt denk ik.
Verder zou er een Aeron Alpha met misschien een klein beetje mankracht komen. Misschien nog één iemand erbij commander ofzo.
Stiekem vind ik het echt zo stom dat Triple nergens wordt getolereerd. Ik erger me moet ik zeggen hier dood aan. Het was juist de bedoeling dat al deze gevechten nooit waren gekomen.
1. Je trekt negatieve aandacht met al je spam (het aanmaken van 300 onnodige topics). 2. Zijn tanden zijn veel langer dan normaal? Wat? 3. Eekhoorns. EEKHOORNS? 4. Powerplay. 5. Godmode
Moet ik doorgaan?
Triple H
KARAKTER
1. Je trekt negatieve aandacht met al je spam (het aanmaken van 300 onnodige topics). 2. Zijn tanden zijn veel langer dan normaal? Wat? 3. Eekhoorns. EEKHOORNS? 4. Powerplay. 5. Godmode
1. Het voldoet toch aan de categorie Spam. (Behalve die fout toen ik alles in Real life zette ) 2. Niet alle wolven zijn normaal. 3. Kraaien uit Serigala voldoen ook aan die categorie en Triple wilde nog iets nuttigs doen in zijn leven en ze alleen uit de brand helpen. Het zijn geen vrienden van hem ofzo. 4. & 5. zijn er dan regels veranderd ofzo. In mijn ogen kan je nog met zulk schade nog wel lopen of schade toevoegen. Waar zie jij dan een post staan met powerplay erin verwerkt? Want ik wil dat dan heel graag zien. Dan kan ik ook zien waar ik de fout in ben gegaan.
Liever wil ik dan ook als mensen zien dat ik iets fouts doe dat even PB'en want als ik er nu niet mee kwam bleef het maar doorgaan.
Bolt
KARAKTER
Michael ik heb je gisteren nog gepb't met wat er onrealistisch is en dus onder powerplay of godmodde valt. Ga niet beweren dat ik geen pb heb gestuurd want dit deed ik wel. Over om die post van vandaag nig maar te zxijgen. Luister ik wil niet aanvallend klinken, maar je bent wel gewaarschuwd.
Het bepalen van verwondingen valt inderdaad onder godmode. Je mag NIETS bepalen van de ander, niet eens dat deze knippert met zijn ogen, laat staan dat je een wond maakt die over zijn oog loopt, als ik het even mag citeren uit één van je posts.
De reacties van mensen, het 'afkeuren' van je gedrag IG was de manier om hierop te reageren. En zo te zien ben je dus wel gePB't.
Overigens is het NIET het zelfde. In de natuur wordt beweerd dat wolven en raven elkaar ook helpen: raven vinden een gewond dier, waarschuwen een wolf en komen zo aan hun eten. Zo werkt dat niet met eekhoorns.
Triple H
KARAKTER
Dat heb jij dus wel gedaan, ik beweer niks. Dan moet ik ook toegeven dat er ook andere waren die iets stuurde en daarop heb ik ook terug gereageerd. Ik ben bereid om sorry te zeggen en een hele post neer te zetten daarover maar een waarschuwing? Dan voel ik me screwed. Een beetje pissed off eerlijk gezegd. Maar als jullie een spijtbericht willen zien kan ik die zo geven. Dan kan ik ook even mijn hart uiten. Dan is alles eruit en kan ik aan een schone lei beginnen want echt, dit bugged me al voor een lange tijd en het vreet gewoon aan me al voor Avarice. Ik zeg dan ook alvast dat ik niet meer zulke videos zal gaan plaatsen want je moet er wel wat vanaf weten om de humor te snappen maar dat is hier niet het geval en kan het dus brutaal overkomen. Behalve als het gewoon te overduidelijk is en je hem overduidelijk kan snappen.
Edit: Honor, ik wist niet dat dat onder godmode viel. Maar mag ik je één vraag stellen en het is geen kaatsvraag ofzo maar ik zit er echt mee tijdens het schrijven. Hoe kan je geen wond oplopen als iemand je keihard bijt.
Ik wil liever dat ze dat doen via PB.
Ik wist niet dat raven wolven hielpen op die manier. Ik dacht gewoon dat ze ook prooi waren dus bedankt voor de info. Ik zal nooit meer een dier nemen.
Bolt
KARAKTER
Ik heb niets gezegd over een echte waarschuwing maar goed, misschien moest ik me op een andere manier verwoorden. Als het aanvallend overkwam sorry daarvoor maar het werd me even te veel.
Bolt, je hoeft echt niet je excuses aan te bieden. Ik zat fout. Alleen ik zat en zit nog steeds op vele forums waar een waarschuwing een veel grotere gevolg heeft.
Ja Honor het is nu duidelijk voor mij. Nu zit ik ook niet in de knoop met mijn posts. De volgende post zal heel anders zijn en ik hoop dat als die beter is mensen ook niet zo doen tegen Triple als nu.
Ik weet nu ook niet wat ik dan met de topics moet waar ik helemaal ging godmodden.
Goed zo. Als ik in jouw situatie zat, zou ik deze topics proberen te beëindigen en gaan voor een "nieuwe start", of zelfs een nieuw account. Als je ooit twijfelt of een situatie mogelijk is, kan je ook altijd google gebruiken, of dit in je achterhoofd houden: de ander moet NEE kunnen zeggen op alles wat je doet. Val je haar aan? Ze kan ontwijken. Wil je scheuren? Zie vorige. Een wond? Nee, ze kan op tijd losschieten. Je wil ook niet dat iemand bij jou beslist een half oor af te bijten.
Zolang je dit allemaal in je achterhoofd houdt zit het wel oke.
Triple H
KARAKTER
"Met de staart tussen de benen weglopen"? Ja. Als er drie wolven het op je gemunt hebben, dan is dat een absolute ja. De stoerste wolf loopt dan nog weg, tenzij die een doodswens heeft. :p
Maar goed. Ik duik mijn bed in. Veel succes verder met het vormen van je karakter.
Triple H
KARAKTER
Ghehehe bij blauwe stad hebben ze zandkastelen gebouwd met vierkante zandkorrels xD Ik wist niet eens dat dat bestond maar blijkbaar bestaan een vierkante zandkorrels en kun je daar veel beten zandkastelen mee maken
Ben wel benieuwd naar die zandkastelen van vierkante zandkorrels, dus daarom gaan we eventjes kijken