|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: ◆ Onzin Topic zo jul 20, 2014 6:42 am | | | Voor alle onzin en korte berichten! |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 20, 2014 10:58 am | | | Mijn baby voortzetten hier <3 Al heb ik Bente nodig voor een iets grotere ava xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 20, 2014 10:09 pm | | | Toch maar alvast een accountje hier gemaakt. :3: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 20, 2014 11:24 pm | | | Drake is er ook :3
Zou iemand de komma achter Drake ook kunnen weghalen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 2:52 am | | | Masamune kan natuurlijk niet achter blijven c:
Ga denk ik alleen nog eens een andere sig voor hem maken... |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 3:56 am | | | Zo blij op dit vervolg! Het ziet er echt super goed uit ;3 En natuurlijk heb ik Mortje meegenomen, die kan ik toch niet achterlaten. Al ga ik denk ik wel nog een nieuw wolfje aanmaken hier ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 6:21 am | | | Ik heb Drake en Maiya meegenomen :3
Arme Maiya........ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 6:28 am | | | Vanwaar arme Maiya? xD ________
& ik heb stiekem een idee voor Masamune... maar de BR gaat daar waarschijnlijk niet zo blij mee zijn x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 6:33 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 6:37 am | | | Ik zat te denken om hem de BR te laten verraden en dan TA te laten joinen >:3
of of of *net bedacht* hij doet het bovenstaande, maar in werkelijkheid loopt hij bij TA te spioneren xD Maar als ik dat wil doen moet ik dat denk ik eerst wel eventjes overleggen met mensjes c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 6:39 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 6:41 am | | | @Manon, Die is niet bepaalt goede vrienden met The Aeron :c die zouden er alles voor geven om haar dood te hebben en hun oude leider te wreken En dan moet ze het ook nog eens gaan verwerken dat haar pup de nieuwe leider is xd So, die gaat het niet erg makkelijk hebben
Aaahhhh ahahaha xD klinkt leuk x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 6:42 am | | | Pff pff dan ben ik meer fan van het tweede xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 6:43 am | | | Hoe zit het trouwens met roedels? Want ik wil Navian wel bij The Aeron hebben ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 6:45 am | | | Naja, Bloody Revenge wordt pas op orde gezet als Max terug is cause die heeft alles op haar pc xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 6:46 am | | | Nou als jullie het goed vinden dan doe ik het tweede wel xD
Want stiekem vind ik dat zelf ook het leukste cx
\\ Nienke, Ik wens haar heel veel succes O_o |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 6:48 am | | | Ja, ik het alles van The Aeron al klaar maar ik kan dit alleen nog niet plaatsen :s Dan krijg ik dat bericht dat nieuwe leden niet van die grote links mogen plaatsen ofzo Ik zou dan 7 dagen moeten wachten
@Manon, Doe ik xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 7:13 am | | | Aah oke naja ik weet niet wat de regels van de roedel enzo zijn. Maar anders als je hem plaatst mag je Navain er wel in zetten ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 7:21 am | | | @Bente, is goed, als je wilt kan ik van Navain ook een al bestaand lid maken aangezien The Aeron al een hele lange tijd bestaat Als je wilt kan ik je de regels, wat info en de rangen wel sturen (dan kun je ook een rang kiezen als je erbij wilt)
@Manon, Oehh hahaha dan gaat hij wel iets heel gevaarlijks doen, als ze erachter komen dan raakt hij in dezelfde problemen als Maiya nu zit xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 7:28 am | | | \\ Nienke, Ach, die gast is toch mentaal helemaal de weg kwijt dus het zal hem niets uitmaken xD Het zal ook niet raar zijn als hij dat zelfs leuk gaat vinden O_o |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 7:31 am | | | @Nienke; yeah fine with me ;D Stuur het indd maar dan kan ik een rang kiezen ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 7:42 am | | | @Manon, Ahahaha gelukkig voor hem dan xD bij Maiya ligt het allemaal wat gevoeliger xd but she can handle it.... uiteindelijk... xD @Bente, verzonden |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 9:40 pm | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 10:06 pm | | | Heooo. Jennifer hier. Ik kan niet wachten om met mijn karakter te beginnen ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 10:38 pm | | | Is Safrijn er niet meer met haar kraai? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|