Karakter Leeftijd: 5 f'cking years Roedel: Follow the leader, leader, leader. Follow the leader! Partner: And when you start to miss me, remember you let me go.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 23, 2014 12:55 am
Dankje! Heb hem meteen aangepast en nu nergens meer last van ;D
Lily
PROFIELAantal berichten : 21
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 1,5 jaar Roedel: The Aeron Partner: Jongens zijn vies
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 23, 2014 2:13 am
Testings voor het setje (:
Kai
PROFIELAantal berichten : 45
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 5 f'cking years Roedel: Follow the leader, leader, leader. Follow the leader! Partner: And when you start to miss me, remember you let me go.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 23, 2014 2:45 am
Ik leef alleen nog wel met dat puntje, omdat m'n naam zogenaamd al bezet was. :')
Bolt
PROFIELAantal berichten : 127 Leeftijd : 29
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2 years Roedel: Bloody freakin' Revenge Partner: My butt.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 23, 2014 4:20 am
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 23, 2014 6:45 am
Ja, jou mocht 'ie op zich nog wel. Ik heb net toch even al die matrassen naar beneden gedonderd. Mn kamer lijkt weer op een kamer
Bolt
PROFIELAantal berichten : 127 Leeftijd : 29
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2 years Roedel: Bloody freakin' Revenge Partner: My butt.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 23, 2014 6:55 am
Ik dacht dat je dat morgen ging doen haha xd
Triple H
PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2,6 Years Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid. Partner: Try me.
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 23, 2014 7:37 am
Nu merk ik het pas op maar Bolt is ook een wolf met rode ogen met tegenovergestelde kleur vacht.
Drake
PROFIELAantal berichten : 71 Leeftijd : 27
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 1 year and 6 months Roedel: The Aeron Partner: My heart is growing darker and darker
Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 23, 2014 8:17 am
Vandaag naar Blauwe Stad geweest om naar het strand te gaan, word mijn luchtbed door mijn twee zusjes ingepikt -.- ach ja, ik heb ook lekker liggen zonnen xD
Ook even langs de manege gereden waar ik of drie weken waarschijnlijk ga rijden :3
Goedemorgen enzo Ik moet maar eens beginnen met Indigo niet? Trouwens, de site zei dat de naam "Indigo" al in gebruik was, maar ik heb even goed gekeken en er is niemand die Indigo heet, dus ik heb er een punt achter gezet. Dat was eventjes mijn uitleg XP Kan de administrator deze verwijderen :$
Navain
PROFIELAantal berichten : 39
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2,5 Years Roedel: The Aeron Partner: Curiosity killed the wolf
De naam Indigo staat in mijn lijstje met favoriete honden namen ^^'
Masamune
PROFIELAantal berichten : 26
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 2,1 Years Roedel: Bloody Revenge Partner: She was prepared to take a bullet for me, but unfortunately for her, I was behind the trigger