|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 6:36 am | | | - Triple H schreef:
- Kan iemand mij helpen met dit:
Waar past Triple H het beste in: The Bloody Revenge of The Aeron
Zie mijn wolf pagina in de subforum wolven. Volgens mij, als ik zijn karakterbeschrijving lees, is hij niet echt heel erg slecht, en past hij waarschijnlijk niet echt bij beide roedels, aangezien die beide puur slecht zijn |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 6:59 am | | | Aaaaah, eerste keer in een nieuw Onzin topic c: jammer dat ik moet leren anders zou ik al willen posten. Eens zien wat ik hier allemaal kan doen met Amy >D
EDIT: keer moeten kijken voor nieuw setje... deze zal het maar even moeten doen *ook al is ava te klein, ssshhhhhhttt* |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 9:14 am | | | Damn ik heb echt al heel veel zin om met Drake te gaan posten x3 Ook met Maiya aangezien die diep in de problemen zit hiero xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 9:17 am | | | Ik heb ook wel zin in een topic! Zal ik er anders eentje openen voor Drake en Navain? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 9:21 am | | | Iemand anders ook zin in een topic? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 9:26 am | | | Gisteren het laatste boek van de Gone serie uitgelezen (Light/Licht). God wat een prachtige reeks <3 iemand die de boeken kent? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 9:29 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 9:36 am | | | Ik ook alleen ik ben er nooit aan begonnen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 9:37 am | | | Ik wil ook zo graag met Masamune posten D: maar ik ben donderdag 2 weken weg en wil niemand zolang laten wachten... Tenzij iemand dit niet erg vind... |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 9:46 am | | | Ik ga slapen! Goodnight |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 9:31 pm | | | - Masamune schreef:
- Ik wil ook zo graag met Masamune posten D: maar ik ben donderdag 2 weken weg en wil niemand zolang laten wachten... Tenzij iemand dit niet erg vind...
Ik vind het niet erg. Ik ben namelijk volgende week donderdag weg tot misschien eind de vakantie als jij dat ook niet erg vind. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 9:58 pm | | | Haai
Ik kom er nu wel even achter dat me ava te klein is haha |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 10:08 pm | | | Kai toch, dat voorspeld niet veel goeds van je.
Nee grapske. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 10:13 pm | | | - Triple H schreef:
- Masamune schreef:
- Ik wil ook zo graag met Masamune posten D: maar ik ben donderdag 2 weken weg en wil niemand zolang laten wachten... Tenzij iemand dit niet erg vind...
Ik vind het niet erg. Ik ben namelijk volgende week donderdag weg tot misschien eind de vakantie als jij dat ook niet erg vind. Prima hoor ^^ Maak jij aan? Dan kan ik nog even wat spullen in de camper leggen, zodat mijn moeder niet gaat lopen zeuren cx |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 10:14 pm | | | Ik ga zo eens proberen het hele verleden van Maiya en van The Aeron uit te typen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 10:23 pm | | | Ligt het aan mij of kom ik gwn niet bij m'n profiel terecht? XD Er staat zo'n ding voor. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 10:42 pm | | | Ja als ik ook naar mijn profiel wil gaan of die van iemand anders en er komt zo'n wolkje en ik klik op profiel wordt ik niet doorverwezen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 10:55 pm | | | Je moet op iemands naam klikken om naar het profiel te gaan cx Als je op de ava staat kun je iemands gebruikelijke info zien (wat normaal gesproken onder de ava staat) Of bedoelen jullie iets anders? XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 10:56 pm | | | Oh nu zie ik het. Ik zat eigenlijk al op mijn of iemand anders zijn profiel als ik op de avatar sta. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 11:04 pm | | | @Eirini, Dat had ik ook toen ik nog niet een grotere ava had gemaakt, dan is de ava te klein en komt dat ding precies over het Profiel knopje Ik was weer bij mijn profiel gekomen door de link aan te passen, meestal onthoud hij alles waar je op komt en dan staat de link naar je profiel er nog wel tussen |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 11:05 pm | | | Ja maar ik wil nu mn ava aanpassen, maar snap ff niet hoe ik dat moet doen haha |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 11:36 pm | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|