|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 10:39 pm | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 10:50 pm | | | Hey andere Jennifer =D XD
Ik ga maar eens verder met zaakjes die moeten worden afgehandeld voor ik wegga c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 11:16 pm | | | Ik wist niet dat er 2 Jennifers hier waren. xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 11:28 pm | | | Op het moment is er hier maar 1 cx En ik weet niet of dat ader hier ooit zal komen... |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 11:46 pm | | | Trouwens waarom mogen nieuwe members geen links of iets in die richting plaatsen?
What is this bullshit. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 21, 2014 11:56 pm | | | Dat staat automatisch aangevinkt in het beheerderspaneel op een plek waar je bijna niet komt :') Dus word het vaak vergeten, maar als het goed is word dat nog wel verandert. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 12:09 am | | | Dan zou je toch denken dat dat als eerst moet. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 12:19 am | | | Niet echt. Als je een forum aanmaakt ben je eerder bezig met de lay-out, informatie, karakterkaarten, ect, ect. Details komen meestal als laatst. En eigenlijk is het forum nog niet helemaal af zoals op Serigala al is aangegeven c:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 12:20 am | | | En, nou ja het is erg moeilijk te vinden :s Dat probleem had ik toen ook gehad met een forum en het duurde echt lang voordat dat verholpen was omdat ik en een ander het niet konden vinden xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 12:45 am | | | Dat "Weerwolven van wakkerdam" is echt leuk om iRL te spelen. Of online (Town Of Salem). Da's ook echt heel vet, maar wel engels. :3
*Aangezien dat spel hier schijnbaar is aangemaakt* |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 1:24 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 1:38 am | | | Hehe, sorry. Was vergeten het linkjes ding uit te zetten! Het is nu opgelost! |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 1:40 am | | | Toch nog ff snel Kathn gemaakt voor ik zometeen naar schiphol vertrek en 3 weken weg ben. Ik wil kei graag een avatar maken alleen ga ik dus zo weg Heb zin om op vakantie gaan though, alleen heb ook zin om kei actief te worden met Kathn en de BR op t nieuwe forum :/ En aangezien ik in het regenwoud zit heb ik geen wifi xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 1:46 am | | | - Lilith schreef:
- Hehe, sorry. Was vergeten het linkjes ding uit te zetten! Het is nu opgelost!
Dankje. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 2:53 am | | | Dan zal ik denk ik ook maar het roedeltopic plaatsen :p |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 2:57 am | | | Eindelijk kan ik mijn sig instellen xD
\\ Nienke, Oeh, ben nieuwsgierig c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 3:04 am | | | Ohhh ja dat kan ik nu ook
had ook een onderschrift gemaakt met die code |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 3:08 am | | | *onderschriftbrofist* xD
Ik moet jou trouwens nog eventjes een pb sturen.. momentje xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 3:38 am | | | Zal ik met Triple The Bloody Revenge of The Aeron joinen. De nadeel is dat hij aardig is maar ook erg kil kan zijn. Verder heeft hij ook 2 eekhoorns als maatjes. Wat is dus beter Bloody Revenge of The Aeron? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 3:59 am | | | Zo ook maar Daehyun hier even actief maken. Geen idee of ik Songsau of Jieun hier naartoe breng ;O |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 4:41 am | | | Haha ik heb ook dat os code ding met Mort. WHYYY is het zo warm |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 5:00 am | | | Zijn er al mensen die setjes maken? (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 5:25 am | | | - Lily. schreef:
- Zijn er al mensen die setjes maken? (a)
Ik kan er eentje maken. Als je de plaatjes stuurt kan ik er morgen aan beginnen |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 5:32 am | | | - Biscuit schreef:
- Lily. schreef:
- Zijn er al mensen die setjes maken? (a)
Ik kan er eentje maken. Als je de plaatjes stuurt kan ik er morgen aan beginnen Yes please, ik zal ze vnv wel sturen |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 22, 2014 6:29 am | | | Kan iemand mij helpen met dit:
Waar past Triple H het beste in: The Bloody Revenge of The Aeron
Zie mijn wolf pagina in de subforum wolven. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|