|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 6:34 am | | | Hue hue hue.. Amnesia has arrived! Wat vinden jullie van haar? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 6:38 am | | | Zo'n nice setje *-*
Reminds me dat ik dat van Kellogs nog moet maken xDD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 6:44 am | | | Waawiie mooi setje! Dat plaatje van die Ava is echt super pretty :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 6:48 am | | | Aawh thank you guys ^^ You made my day ^^ Kga nu maar bezig met charactersheet >u< |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 7:47 am | | | She reminds me of T-Jay xD. Hij weet ook niks meer van zijn verleden Alleen heeft hij een totaal ander karakter |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 7:57 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 8:15 am | | | Oeh, ik ga denk reageren. Ben benieuwd wat ze van elkaar vinden, al moet ik eerst kijken of ik de iPad langer mag gebruiken |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 8:17 am | | | A'right, ik zie wel hoe het gaat worden ^^ Amnesia post echt lekker <'33 A good old sweetheart <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 8:31 am | | | Dat schizofrene is idd wel een leuk concept, maar dan als een gespleten persoonlijkheid, dus dat je eigenlijk steeds met een ander karakter post, of gewoon dat je stemmen in je hoofd hoort? Want stemmen is makkelijk uit te werken, maar meerdere persoonlijkheden wat minder. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 8:36 am | | | - Rajaion schreef:
- Zo'n nice setje *-*
Reminds me dat ik dat van Kellogs nog moet maken xDD Thank you <3 Jammer dat het zo'n k*t periode is om actief te worden want heb echt zin in posten >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 9:59 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 10:07 am | | | Oke, posten lukt vandaag officieel niet meer |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 11:17 am | | | Mijn vader heeft eindelijk wat foto's op facebook geplaatst xD Zandkastelen! : - Roodkapje en de boze wolf:
- Sneeuwwitje:
- Doornroosje kasteel (my favorite):
Laatst aangepast door Maiya op wo jul 30, 2014 11:18 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 11:17 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 9:27 pm | | | Ik wou vroeger ook altijd zulke zandkastelen bouwen :') nooit gelukt dus, beste dat ik kon was een bol uitgraven/sculpturen. De zandsculpturen in Oostende zijn ook nog cool ^^ dit jaar in thema van Disney. Vorig jaar was het film dacht ik... |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 9:42 pm | | | omg die zand kastelen zijn echt awesum O.o Vooral dat kasteel, super gedetaileerd o^o |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 10:25 pm | | | Sims 2: ultieme collectie downloadende omdat die gratis was op Origin <3. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo jul 30, 2014 10:55 pm | | | Goeie morgen iedereen o uo Ik denk dat ik zo een topic aan ga maken met 1 van m'n chars |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 12:01 am | | | Ik heb nog een nieuwe char aangemaakt :3 Had namelijk al een tijdje Zora is gedachten en heb ook al veel inspiratie voor haar ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 12:07 am | | | Oeeh me likes her setje >u> Ik verveel me echt kapot Q-Q Ik wil zo graag posten met Amnesia *^* |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 12:08 am | | | Thanx ^^ and me too :c Verveel me hier ook dood |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 12:13 am | | | Meh Ik zou graag een topic willen met je nieuwe char, maar om Amnesia nou meteen voor een bloeddorstige wolf te gooien is ook niet al te slim ^^"
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 12:18 am | | | Hahaha nee dat is niet zo heel slim Ik heb nu zelfs bijna alleen bloeddorstige wolven xD Maiya valt misschien nog het meest mee (dat is wel anders geweest xd en dan zal ook wel weer anders worden wanneer ze erachter gaat komen dat haar pup de leider van The Aeron is geworden) |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 12:27 am | | | Hahahaha xD Ja dat had ik eerst ook c': Killa en Eevy zijn beiden niet schatjes, maar Amnesia omfg i love her <"33 Jammer genoeg dat het lijkt dat de slechte wolven hier in de meerderheid zijn u.u |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 12:46 am | | | Klopt xD Er zijn dan ook twee slechte roedels
Ik ben uit verveling een wolven documentaire gaan kijken xD Blijft altijd leuk om te kijken :3 https://www.youtube.com/watch?v=HnVkoc7ldrk If somewhan want to watch with me? xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|