|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 12:48 am | | | Zou fijn zijn als er een goeie/neutrale roedel kwam zodat er ook meer goeie/neutrale wolven kwamen xD But yeah, zelf kijk die documantaires altijd als ik niet kan slapen xD Ik heb living met wolves gezien en nog een paar waar ik de naam van ben vergeten xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 12:56 am | | | Je moet eerst mensen hebben die bereid zijn goede, neutrale wolven te bespelen als je een roedel start waar geen leden voor zijn... Persoonlijk kan ik niet neutraal/goed schrijven. Ooit es geprobeerd, niet gelukt x3 ik kan alleen neutraal/goed schrijven als het melig wordt xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 1:01 am | | | Ik kan op zich wel neutraal/goed schrijven, heb ook wel neutraal/goede wolven gehad (Merope :3) Maar neutraal/slecht vind ik persoonlijk wat leuker xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 1:01 am | | | Welp I know that o 3o But its not like, no one is bad En ik vind beiden even makkelijk, Eevy was eerst namelijk goed c': Things can change c': |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 1:21 am | | | Ik wil eigenlijk wel weer een nieuw wolfje en dan goed/neutraal. Dat slechte word soms een beetje zo eentonig. :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 1:32 am | | | Wooow hee xD https://www.youtube.com/watch?v=Wpd9TJTCMFk Klikte net een nieuwe documentaire aan om te kijken, Let eens op de ondertiteling wanneer het filmpje begint! xD Daar staat een woord in die mij ineens heel bekend voor kwam (geen idee welke taal dat is maar dat ene woordje!) |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 1:33 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 1:43 am | | | Jaaah! xD Het komt ook vaker voor in de ondertiteling dus ik denk dat het in die taal het woord is voor wolf x3 Dat gok ik tenminste |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 1:44 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 2:04 am | | | Iemand zin in een topic? :'3 moet echt weer even inkomen |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 2:08 am | | | PLEASE CHOSE ME IM DIEING FROM BOREDOM Q-Q *shoves Eevy, Killa and Amnesia 2you* Chose one of them *^* |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 2:13 am | | | Tijd om met mijn cutie te posten^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 2:31 am | | | Hmmmmm... Ik heb ergens een idee in mijn hoofd voor een plotje, but it kinda makes me sad :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 2:31 am | | | @Nienke You made me curious Tell me >u> |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 2:38 am | | | Om de een of andere reden wil ik een nieuwe char, maar dan een goede tbh xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 2:45 am | | | The Aeron houd er erg van om een scene te maken en ze hebben hun speciale manieren om anderen te laten zien wie er de baas is. Ze zijn hebberig en gierig als het gaat om gebied en natuurlijk zullen de het niet accepteren dat Bloody Revence als andere roedel in hun gebied leeft en jaagt. Nu had ik een idee in mijn hoofd waarmee The Aeron Bloody Revence een waarschuwing zou geven, een soort bedreiging waarmee ze laten zien dat ze hun niet accepteren. But that means that my sweet little Maiya needs to die :c en dat zal ook niet zo lief gaan aangezien ze sowieso een haat aan haar hebben
Ik weet het nog niet zeker (aangezien ik nogal gehecht ben aan Maiya) en ook al ik dit doe dan zal dat nog wel een behoorlijk tijdje gaan duren |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 2:56 am | | | I think it would be a shame if she is gonna die so soon Q-Q |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 3:04 am | | | Ja, maar ik rpg nu al bijna 3 jaar met haar en ze is altijd mijn meest actieve char geweest in al die 3 jaren dat ik aan rpg doe dus ben nogal aan Maiya gehecht xd dat is ook eigenlijk wat mij tegenhoud om dat te doen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 3:09 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 3:10 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 3:25 am | | | Hahahaha okee, jullie geven nu die kant van mij die haar niet kwijt wilt teveel steun xD Laat ik dat dan maar gewoon niet doen?? Als ik later inspiratie voor dr kwijt raak kan ik dat altijd weer naar boven halen, al denk ik niet dat dat snel gebeurt met haar |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 3:27 am | | | Yish *^* Anders krijg je er spijt van, tenminste, dat denk ik. Zou ik wel hebben als ik mijn eerste rpg wolf [Eevy] liet dood gaan Q-Q (ook al word die wel elke keer weer een stukje ouder xD) |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 3:32 am | | | Idd, daar krijg je echt spijt van, geloof me xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 3:34 am | | | Heel erge spijt, ik haat mezelf nog steeds voor het slayen van enkele belangrijke acc's xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 3:36 am | | | Ik heb nog nooit iemand positief erover gehoord c': Daarom doe ik het ook verlopig niet. Woet woet ik ga vanavond naar de film Lucy ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|