|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 9:43 am | | | Gewoon doen inderdaad |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 9:47 am | | | @Anna & Carrot A'right then ^^ Toch ga ik nog één avond erover na denken, zodat ik niet van hak op de tak een setje maak en een wolfje maak waar ik later niks mee doen c': Tijd om even te mindbreaken erover ^^ Thanks ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 10:44 am | | | Rose, idd, als ik een nieuw acc aanmaak zal het toch pas voor binnen twee weken zijn. genoeg tijd om wat te bedenken n,n |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:05 am | | | Toch wat eerder weg gegaan, de danssilo is echt ver lopen en om nou nog uren bij het vuur te gaan zitten.. Volgens me moeder was het wel minder leuk dan de andere jaren, er werd nu teveel muziek gemaakt met van de grote tonnen (en daar werd je heel snel heel gek van, geloof mij) en er werd nu minder gehuild, iets waar ik me echt op verheugde. Maar wij hebben wel met een groepje flink staan huilen als wolven :3 en er waren ook wel andere mensen die aan het huilen waren
Zou eigenlijk wel leuk zijn voor een meeting, Festival Hongerige Wolf xD Voor de meesten is het alleen wel erg ver aangezien het in noord-oost groningen bevind, dan ben ik volgens mij de enigste die in de buurt woont xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:20 am | | | Mijn familie woont daar alleen anderhalf uur of 2en een half uur in de auto is niet mijn ding. Ookal ging ik op reis in de auto voor 3 nachten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 9:52 pm | | | Lang in de auto zitten/zelf lang rijden vind ik geen probleem. Alleen woon ik nog in bij mij ouders en daar heb ik nog steeds toestemming voor nodig + het is hun auto xD maar zo naar het Noorden van Nederland rijden... 4 uur en 46 minuten |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 10:23 pm | | | Hahaha ja idd, het is echt ver voor de meeste Op zich zijn er wel genoeg plekken waar je zou kunnen overnachten, rond Festival Hongerige Wolf zijn er daar ineens ook heel veel campings (die er nu normaal niet zijn xd maar er komen heel veel mensen op af en de mensen daar met die grote tuinen kunnen daar van profiteren) Ik woon er twee dorpen vandaan, 10 minuten fietsen (of misschien wel minder) en ik ben in Hongerige Wolf Bij ons zouden op zich ook nog mensen kunnen slapen, wij hebben een heel groot huis die vroeger een varkensboerderij is geweest, er zit wel een muur door het midden doordat het een twee onder een kap is geworden maar nog steeds is het heel groot (mijn kamer was vroeger de varkensstal xD) Maar dan heb je nog steeds de reis erheen die erg lang is :s |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 10:25 pm | | | Wat een onweer was me dat vannacht djeezes christ o.o |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 10:58 pm | | | Ik hoorde wel onweer voor maar eventjes. Daarna was het weg. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:00 pm | | | Gihie, heb ik geen last van gehad en nu zit ik, als een echte proffesional met twee laptops op een bureau o uo Ik vind allemaal oude setjes weer terug @.@ Is er misschien ook een dump forum waar ik een topic aan kan maken en die setjes daarin kan dumpen? Kan ik ze ook meteen over zetten naar mijn nieuwe laptop. --- maar de oorzaak waarom ik hier op zit is omdat ik lekker setjes ga maken Ik ga zeker nog posten vandaag, maar eerst ff lekker bezig ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:10 pm | | | http://lmgtfy.com/?q=dump+forum |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:13 pm | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:23 pm | | | Oeehh dat bedoelde ik indd sorry voor enige verwarring ^^" Maar bedankt, ik ga meteen bezig om ze er allemaal in te pleuren :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:23 pm | | | Maaxx ik wil een topic met Rajaion en Shaylee c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:34 pm | | | Waarom slaap ik altijd door onweren heen D: Anyway posttijd =D |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:35 pm | | | Shaylee gaat de BR joinen hoor :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:40 pm | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:43 pm | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:51 pm | | | Nu wil ik een nieuw setje. Maar ik ben te lui voor plaatjes so nvm xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:52 pm | | | @Carrot Ik heb precies hetzelfde probleem c': Ik had gehoopt dat er nog wat plaatjes op mijn oude laptop zouden zitten, maar nee e.e |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo jul 27, 2014 11:56 pm | | | Naja op zich kan ik er zo vinden maar heb er gewoon geen zin in xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 28, 2014 12:10 am | | | Oehhh ik moet ook nog een dumptopic maken! moet ook nog wat dingen overzetten van Serigala, laat ik dat ook maar snel doen voordat het te laat is xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 28, 2014 2:55 am | | | Deze reu in aanmaken als een IRL badass wolf?: - Spoiler:
PS, was van anime wolves RPG loong time ago. T'is een reu die altijd dorstig is naar bloed en gwn simpel weg gestoord is. Net zoiets als Killa [als jullie die kennen] xD
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 28, 2014 3:16 am | | | Ik moet zeggen dat ik hier veel langere posts maak dan op Serigala. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma jul 28, 2014 3:30 am | | | - Eevy schreef:
- @Indigo
Ik wil best een setje voor je maken ^^ Als je me een PM kan sturen met de dingen die je erin wilt hebben en wat voor kleur wolven met kleur ogen, dan ik ook plaatjes voor je zoeken ^^ At least, als je wilt dat ik dat doe XD (Beetje lang geleden I know, was gister de hele dag weg.) Dat vind ik heel lief van je, maar dat is het punt nou net, ik wil het zelf doen. Het lukt gewoon helemaal niet. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|