|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 10:24 am | | | Bij mij werkt ie niet ='/ |
|
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 10:19 pm | | | bij mij ook |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 10:33 pm | | | Gooooeeeeeiemooorgen iedereen ^^ Ik weet niet wat ik heb gedroomd, maar in mijn handpalmen staan de nagels O.o |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 11:06 pm | | | goeiemorgen ^^ Ik had gedroomd dat mijn leraar mijn klas niet wilde laten gaan voor de zomervakantie |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 11:09 pm | | | Lol, ik denk dat ik zo iets nooit zou dromen xD Als ik iets zou dromen is het meestal over m'n game, rpg of over iets wat ik die dag heb mee gemaakt. Gisteren heb ik wel wat griezeligs gezien voordat ik ging slapen ^^"
However, ik heb je Post gelezen en zal zo terug posten ^^
Ik moet nog steeds een nieuw setje maken e.e
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 11:11 pm | | | Ik droom dus echt nooit over dingen die ik meemaak zoals rpg of games of wat dan ook. Altijd random dingen. Okey, dan wacht ik af Ben nou wel benieuwd naar je setje want ik heb je nou al vaak horen zeggen dat je een nieuw setje gaat maken |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 11:27 pm | | | Lol ik heb gepost c': En ja inderdaad. Ik had net photoshop elements gedownload en wou daar wat mee doen, maar het werkt echt niet voor mij. En ik ben soms ook wel erg kieskeurig >n< Ik vind het vaak echt niet mijn stijl, of niet goed passen bij Eevy. Dat gebeurd er als je al zolang met Eevy rpg'd. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 11:58 pm | | | Heeft iemand een leuk onderwerp voor mij om een verhaal te kunnen schrijven? Ik ga op vakantie namelijk een verhaal schrijven, alleen weet ik nog niet zo goed waarover. In ieder geval het liefst iets met fantasie |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 12:00 am | | | So, nu heeft Raj een nieuw face xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 12:19 am | | | @T-jay Ik zelf schrijf heel graag wolven verhalen. Vooral dat een meisje opgroeid bij wolven of zo c':
@Rajaion Hmm.. het is misschien niet de bedoeling Maar it's so cuuuteee >u< |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 12:20 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 12:25 am | | | @Eevy, Thx @Rajaion, ik vind het os cool, ava is ergens wel een beetje schattig ^^'' |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 12:31 am | | | Holy smokes Raj die schattig is uh-oh xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 12:33 am | | | @T-jay No problem @Rajaion L0l ya xD I totally agree with T-jay xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 12:37 am | | | Hahahaha geweldig schattige Raj xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 12:45 am | | | IK GA ECHT BOOS WORDEN HOOR D; |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 12:46 am | | | Daah xD Welp jij hebt tenminst een cool setje. Mijn OS is te groo : - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 12:48 am | | | Wordt dan maar boos, want dit ga ik niet vergeten >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 12:52 am | | | Carooooo jij gemenerd :'c
But at least vinden jullie het ook 50% cool dusja xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 1:02 am | | | goede middag ^^
Tegenwoordig kan ik nooit 's ochtend opstaan xd
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 1:15 am | | | I claim you! *huggles anna* Meh I'm so happy~
Heeft iemand miss nog witte wolf plaatjes voor Eevy? QQ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 1:28 am | | | Rose, ik wil wel zoeken naar plaatjes voor Eef ^^
Damn, de ogen van Ren zijn verschillend op de ava & os xd Maar ik heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 1:35 am | | | @Anna Als je dat zou willen doen ben je echt een schat Q-Q En dat verschil in de ogen valt reuze mee o uo |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za jul 26, 2014 5:31 am | | | Ik wil posten met Raj ofzo D; |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|