|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 10:02 am | | | Het begint weer langzaam tot me te komen hoe jij mijn pols heel awkward beet had.
We moeten echt weer eens iets gaan doen in Antwerpen met wat interessante mensjes, zolang je van mijn pols afblijft =u= |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 10:03 am | | | En zolang er geen cola in de buurt gaat zijn cause we willen weer geen sproeier xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 10:05 am | | | Zonder Mona kan ik cola best hebben hoor.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 10:07 am | | | Tenzij ik uiteindelijk in een lachbui schiet xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 10:31 am | | | Een Stephen King film met een goed einde??? Was dat eigenlijk wel een Stephen King film dan??? xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 10:51 am | | | @Tuuwt; IM IN FOR THE ANTWERP MEETING |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 10:53 am | | | Cool. Laten we zoiets dan binnenkort eens regelen? Caro x Ik x Jij x Fien x Kiek en verder zien we wel? :3:
Zelf een groepje kweken, dan kunnen we 't best gezellig maken >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 11:41 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 11:57 am | | | Fien je moet slapen. Het is baby-bedtijd. Zelfs voor mij. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 12:00 pm | | | Kiki u don't control me B( |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 12:01 pm | | | Uhh mm m mm m m yes i do. go to sleep u lil shit. volgende week moeten we al samen op kamp we gaan sterven man. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 12:04 pm | | | Uh h hmm m nO U don't. En ja. Maar ik ben eigenlijk 99% te lui voor cosplay dus ik doe wrs gwn mn wig op en mn XRay shirt want ik ben echt heel lui don't judge me. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 8:11 pm | | | Stomme thuisverpleging die om 9u15 komt |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 11:30 pm | | | Omg ik heb mijn nieuwe klas gezien voor aanstaan jaar *^* Super awesum klas, me is happy ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 11:39 pm | | | Ik heb eigenlijk niet zo'n hele leuke klas Maar ik ken er ook nog niemand. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do jul 31, 2014 11:51 pm | | | Ik heb mijn klas nog niet gezien xd ben wel benieuwd, gelukkig heb ik wel mensjes die ik ken op school, waarschijnlijk niet bij me in de klas, denk ik |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 01, 2014 12:29 am | | | Geen flauw idee wie er bij mij in de klas komt te zitten :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 01, 2014 12:53 am | | | Ik heb volgens mij nog steeds dezelfde klas. Danku zeer MBO. c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 01, 2014 1:28 am | | | Nja onze richtingen worden dit jaar toch allemaal opgesplitst en de kans dat ik bij de klote kinders van vorig jaar zit is heel klein. Aw yis |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 01, 2014 1:38 am | | | Derp derp derp Ik heb echt een lui dagje vandaag, alleen maar aan het gamen, misschien ga ik zo nog wat tekenen ofzo, ik moet ook nog posten o uo |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 01, 2014 1:41 am | | | Dit is honestly de beste tumblr blog die ik heb gezien in een lange tijd.
Ik moet ook nog pakken voor kamp hnng |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 01, 2014 1:46 am | | | L0L Dat makes my day c': What should I draw today?~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 01, 2014 1:48 am | | | UHM. Al the fictional character. All of them. Nee maar idk wat je interesses precies zijn/wat je allemaal tekent dus ? ?? ? idk friend |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 01, 2014 2:14 am | | | Lol, ik teken voor al manga c': Ik kan misschien wel met wat moeite een foto plaatsen hier... - Spoiler:
Deze twee tekeningen heb ik gisteren gemaakt, allebei uit een manga die ik lees. De laatste is één hele pagina en de andere is maar één tekening van een pagina. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 01, 2014 2:29 am | | | HALLO SORRY IK WAS AFGELEID. Teken de Eren van SNK B) |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|