|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 2:46 am | | | Hue \o/ Dan kan ik nog lekker actief zijn hier met mijn Eevy ^^ Ik RPG al bijna 2 jaar met haar @.@ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 2:47 am | | | Haha alrightie zodra Max zich hier heeft aangemeld wordt alles ook in orde gebracht xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 2:54 am | | | Yeay ^^ Dan ga ik nu maar ff de andere dingen voor Eevy in orde maken, misschien nog even een nieuw setje maken. Deze is ook al zo oud. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 3:25 am | | | De gozer met lange haren en koffertje heet CM Punk en degene die deze video heeft gemaakt heeft hem geedit en The Rock aka Dwayne Johnson van een andere tijd maar ook tijdens worstelen eringezet.
https://www.dailymotion.com/video/xb231g_my-name-is-cm-hd_fun |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 3:28 am | | | Max is present |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 3:34 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 3:48 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 3:52 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 4:07 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 4:37 am | | | Heu eindelijk weer aan het posten ^^ EDIT: Anyone up for another topic with: - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 5:00 am | | | @ Eevy : ik wel ^^ ~ wie opent ? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 5:02 am | | | @ Wolfie Oeh yeay ^^ Kan jij openen? Dan ga ik bezig met mijn nieuwe setje ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 5:04 am | | | @ Is prima ^^ ~ heb je een voorkeur voor een bepaald gebied ? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 5:04 am | | | @ Wolfie Hmm niet echt, maar in de buurt van de rivier zal wel handig zijn, aangezien Eevy daar als eerst was ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 5:06 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 5:14 am | | | Omg net zo hard gelachen xD Mijn oma heet droog; Vandaag kreeg iemand die doedelzak speelde een gratis fiets Wij: Ohh Mijn oma weer heel droog: Hij kreeg hem naar zijn hoofd gesmeten Waaaw oma xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 5:24 am | | | @Wolfie Roger-des *^*7
@Drake Omfg xD Ik wil ook zo'n oma xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 6:08 am | | | omg, net naar the fault in our stars geweest! Ik heb nog net niet zitten huilen ;O . |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 6:36 am | | | @Saphira Waar gaat die film over dan? O.o ---- What do you guys think of this? ^^: - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 6:39 am | | | @Eevy, over een meisje en een jonger met kanker! kijk de trailer maar, is echt een mooie film! Hele gave bewerking trouwens! Die ogen heel mooi Heb alleen het idee dat de linker voorpoot heel erg geblurred is? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 6:44 am | | | @Sahpira Roger, I'll look it up sometime ^^ En thanks, en ik yish xD Ook al heb ik alles even veel 'uitgegumd'. Ps: Ik heb het niet met photoshop, gimp ofzo gedaan alleen pixlr.com xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 8:55 am | | | Wooow knap dat je dat kan met alleen pixlr! Ik gebruik altijd en overal GIMP voor xD kan ik lekker veel mee en is ook redelijk simpel :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 9:07 am | | | @Drake Thanks c': Tis dat ik een nieuw laptop heb en nog geen Gimp ofzo erop heb staan. Ik heb net wel photoshop elements gedownload, dus ik denk dat ik zo lekker bezig kan gaan ^^ Ik zelf kan niet zo goed overweg met Gimp, maar heb er wel een paar digitala tekeningen mee gemaakt o uo |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 9:38 am | | | Als bij meer mensen de banner niet werkt ga ik overschakelen op een gewone afbeelding. Graag even aangeven of hij bij jou werkt of niet! |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr jul 25, 2014 10:12 am | | | Bij mij werkt ie wel |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|