|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo aug 10, 2014 7:11 am | | | Tja, ik kan je niet helpen omdat ik geen flauw idee heb hoe je andere lettertypes moet doen XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo aug 10, 2014 7:20 am | | | Ik kopieer mijn tekst als ik het typ. Verder heb ik daar geen last van. Justify doet het gewoon, maar ik gebruik geen ander lettertype
Edit: @Lois, in dat balkje vlak boven dat reactievakje staat dat ergens tussen. Het is een A tekentje, met alleen de A, niet dat rode streepje erbij. Ben ik beetje duidelijk? (Volgens mij ben ik beetje vaag ahaha) |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo aug 10, 2014 8:11 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo aug 10, 2014 8:23 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo aug 10, 2014 9:40 am | | | Alright then Ik ga op weg naar Paris~ @Kath ik heb express geen post geplaatst, aangezien het anders echt een flutje zou worden aangezien ik in tijdnood zit, als ik terug ben ga ik meteen posten ^^ --- Cya later guys! |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo aug 10, 2014 9:04 pm | | | Oh, volgens mij is die kader-site deze: Kickstart |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo aug 10, 2014 10:05 pm | | | Ja ik haal mijn kaders ook van kickstart
@Rose, is goed. Ik wil wel zeggen fijne reis maar ik denk dat het daar beetje te laat voor is ^^" |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo aug 10, 2014 11:33 pm | | | - Alain. schreef:
- Nee het is een andere site, maar van kickstart kunnje inderdaad ook leuke dingen halen ;D
Oh, welke site is dat dan? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 11, 2014 1:24 am | | | Ik had jullie die site toch gestuurd? of was dat niet goed gegaan? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 11, 2014 3:11 am | | | Denk t niet? Ik heb niks in m'n inbox zitten? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 11, 2014 3:28 am | | | Oke, nu is het als het goed is wel verstuurd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 11, 2014 5:49 am | | | @Nienke, ja ik heb hem nu wel Inderdaad, bijna alle wolfjes zijn slecht. Ik kan dus echt geen slechte wolf bespelen xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 11, 2014 5:53 am | | | - T-Jay schreef:
- @Nienke, ja ik heb hem nu wel
Inderdaad, bijna alle wolfjes zijn slecht. Ik kan dus echt geen slechte wolf bespelen xd Ik vind dat ook altijd moeilijk. Biscuit is dan ook niet echt slecht, hij is gewoon heel erg ingewikkeld xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 11, 2014 7:11 am | | | Er zijn inderdaad weinig "goedzakjes" ik vraag me af hoe dat zo is kunnen dalen met vroeger... Persoonlijk heb ik altijd neutraal/slecht ge'rpgt aangezien ik het niet kan opbrengen om van karakter een goede character te bespelen. Al lukt dat mensen characters wel beter... |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 11, 2014 7:41 am | | | Is goed. Kan jij hem anders openen? Ik hoef alleen zijn geschiedenis af te maken en nog wat ideetjes uitwerken en dan kan ik met hem posten |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 11, 2014 7:52 am | | | Dat maakt mij niet uit ik ga straks meteen verder aan zijn geschiedenis zodat ik snel kan posten [edit=Mijn zus heeft mijn Ipod oortjes nu dus het kan wat langer duren] |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 11, 2014 10:09 am | | | Seuw, wat heb ik hier gemist?xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 11, 2014 11:04 am | | | Ehm sinds vorige week maandag ben ik weg so xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 11, 2014 11:33 am | | | @Alain; Ik ga morgen wel posten, kennelijk is het toch niet zo makkelijk om zijn geschiedenis snel af te maken, aangezien het anders gewoon niet klopt -_-
[edit: Ik plaats wel een korte versie, de lange is nu al echt te lang O.o en ik heb hem nog zo min mogelijk uitgebreid geschreven :C |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di aug 12, 2014 12:51 am | | | Zeuw is even wat postwerk gaan afhandelen en dan mss een newbie aan maken, als ik zin heb voor plaatjes te zoeken off course xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di aug 12, 2014 2:43 am | | | Man ik ben zo druk en zo inactief :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di aug 12, 2014 2:55 am | | | - Spoiler:
Het feit dat deze telefoon wel gewoon fatsoenlijk foto's maakt op het moment dat ik het wil, zorgt ervoor dat mijn hele telefoon nu volstaat met foto's waarbij mijn hondjes hun tong uitsteken. Why not. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di aug 12, 2014 5:06 am | | | Ahh wat een schattie!!! Ik wil ook een hond...
Wat voor ras is dat? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di aug 12, 2014 6:56 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di aug 12, 2014 8:31 am | | | - Timber. schreef:
- Ahh wat een schattie!!!
Ik wil ook een hond...
Wat voor ras is dat? Thai Ridgeback :p @ Caro: Gheghe. Als ze niet ligt te grommen is ze zoveel liever xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|