|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do aug 07, 2014 2:26 am | | | setje gemaakt C: Ben maar weer voor de zwart wit bewerkings stijl gegaan. Die gebruik ik al sinds Nemy van WS en vind deze stijl wel bij Kathn passen, alleen is het onderschrift iets anders geworden dan gepland maar ach. It'll do Nu doucheeeeeeeh |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do aug 07, 2014 3:50 am | | | Die onderschrift is very pretty!! <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do aug 07, 2014 3:57 am | | | - Zora schreef:
- Amaterasu schreef:
- Zora schreef:
- Ik heb heel wat films gekeken uit verveling xd
Tell me, my friend, what did you watch out of boredom? c: Divergent, Rio 2, The Hobbit, The Notebook, Warm bodies en Step up 4 ^^ Volgens mij heb ik echt nog nooit zoveel films op een dag gekeken xD (Al hadden mijn zusjes Rio 2 en The Hobbit uitgekozen xd we keken de films online) Warm Bodies is echt zo'n feel good movie x3 de andere zijn ook goed al heb ik de Notebook en Step Up nog niet gezien xp |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do aug 07, 2014 4:04 am | | | Ik moet naar de dokter maar ik wil niet :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do aug 07, 2014 5:30 am | | | - Amaterasu schreef:
- Zora schreef:
- Amaterasu schreef:
- Zora schreef:
- Ik heb heel wat films gekeken uit verveling xd
Tell me, my friend, what did you watch out of boredom? c: Divergent, Rio 2, The Hobbit, The Notebook, Warm bodies en Step up 4 ^^ Volgens mij heb ik echt nog nooit zoveel films op een dag gekeken xD (Al hadden mijn zusjes Rio 2 en The Hobbit uitgekozen xd we keken de films online) Warm Bodies is echt zo'n feel good movie x3 de andere zijn ook goed al heb ik de Notebook en Step Up nog niet gezien xp Ik had Warm Bodies voor het eerst gezien and I love it! It's so cute <3 De Step Up films zijn wel erg leuk als je van dansfilms houd, ik vind vooral 4 erg leuk van Step Up maar ik vind die FlashMobs gewoon erg cool xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do aug 07, 2014 6:03 am | | | Maandag begint mijn intro al voor mn opleiding en ik ben hella nerveus :c De hele week in Utrecht terwijl ik niemand ken, heb ook geen kamer en geen slaapplaats dus nu moet ik ter plekke iets regelen om te slapen bij een vreemde in een studentenhuis. En ik weet ook niet hoe ik moet komen op t college voor de opening en heb ook geen fiets ter plekke. Awesome. Gelukkig maak ik snel contact met vreemde mensen op een vreemde plek. *Kuch* |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do aug 07, 2014 9:29 am | | | Ah das vervelend... Ik heb in oktober een York-reis met school... Mag ik een hele week lang tegen iedereen engels praten |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do aug 07, 2014 10:03 am | | | - Timber. schreef:
- Ah das vervelend...
Ik heb in oktober een York-reis met school... Mag ik een hele week lang tegen iedereen engels praten Ik heb een keer een maand lang in Spanje gezeten in een gastgezin. Twee huisgenoten, eentje uit Duitsertjesland, de tweede uit Engeland, Londen. En ik maar denken dat ik wel op zou schieten met mijn Tv-Amerikaans-Engels ze dronk nog net haar thee zonder opgeheven pink, maar 't scheelde niet veel, tsss xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do aug 07, 2014 10:08 am | | | Het forum is dood aan het gaan ;^; Ik weet ik weet, het komt wel goed, wanneer school and such weer begint, maar dan heb ik juist minder tijd voor Avarice >n< |
|
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do aug 07, 2014 10:44 pm | | | IK heb raar genoeg best wel zin in school xD Dat is raar toch? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do aug 07, 2014 10:53 pm | | | Nee hoor, Ik heb ook echt zin in mijn nieuwe opleiding, t probleem is alleen dat ik eerst de introweek van Utrecht zelf moet overleven. Die staat compleet los van mijn studie dus heb ik daar minder zin in, omdat t niet echt mijn ding is, ik wil liever gewoon gelijk naar de intro van mijn eigen opleiding, maar ach ik overleef t wel xd
En ik heb zin om sims te spelen maar t staat niet meer op mijn computer ;c |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic do aug 07, 2014 11:07 pm | | | Ik ga ook naar mijn opleiding ;D en het lijkt me echt leuk ^^ Wel jammer van die introweek ;( dat zou ook niet echt wat voor mij zijn aangezien ik ook niet erg snel contacten maak xd gelukkig heb ik die introweek niet Ik wens je veel succes , en misschien is het wel leuk? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 08, 2014 12:03 am | | | Ik hoop t c;
welke opleiding ga jij doen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 08, 2014 12:41 am | | | Mediavormgeving en ik wil daarnaar verder met de Grafische Vormgeving Jij? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 08, 2014 1:27 am | | | Oke, eindelijk internet, dus snel overal op posten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 08, 2014 1:28 am | | | Awesome! ik zat ook te kijken naar Grafische vormgeving, alleen heb uiteindelijk geprobeerd binnen te komen bij Photography aan het HKU en dat is gelukt c: De afdeling waar ik kom heet ook Media, met specifiek fotografie. Al zit er in het pakket ook grafische vormgeving etc
Welke school ga je t doen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 08, 2014 1:33 am | | | Oeehh nice! Ik mag na en of twee jaar ofzo kiezen tussen en paar specifieke dingen maar ik ga dan dus Grafische Vormgeving kiezen. Ik ga naar de Campus in Winshoten maar de opleiding die ik ga doen is van het Alfa College, maar dus in het gebouw van de Campus |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 08, 2014 1:44 am | | | ook nice! Wel leuk, ergens in een campus |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 08, 2014 2:50 am | | | Het is grappig hoe veel mensen van forum's zo'n grafische opleiding kiezen :') Ik heb net 2 jaar multimedia gedaan, das zo alles van webdesign, maar ook photoshop, illustrator, videobewerking, 3Dprogramma's etc. En nu ga ik dat 3 jaar verder studeren in Devine, een samentrekking van Design en Development n.n |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 08, 2014 3:13 am | | | Cool! Is dat moeilijk, zo'n opleiding? Ik ben hard aan het oefenen met photoshop enzo, maar ik wist niet dat daar een complete opleiding over bestond. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 08, 2014 3:22 am | | | Ik ga vanavond misschien posten, kmoet voor mijn reis naar Parijs in pakken ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 08, 2014 3:31 am | | | @Maxx
Ja true, veel grafische media mensen hier. Deels komt t misschien ook wel door deze forums, Al sinds RPG newbie was ik geobsedeerd door setjes/manips/tekeningen maken etc. En toen kwam de photoshop obsessie en het idee om misschien wel een grafische opleiding te kiezen c: Forums hebben mij zeker in deze richting geduwd denk ik
En super awesome, iemand die ik ken doet webdesign, hoor ik wel goede verhalen over c: ( al is het wel op een andere school xd)
@Lois
Een complete opleiding over enkel photoshop zelf is er niet hoor, wel cursussen etc. Er zijn kei veel programma's die allemaal betrekking hebben bij (grafisch) design en die leren begrijpen is nog maar een klein onderdeel van zo'n opleiding. (dat is wat mij verteld is dan ^^') Maar sure er zijn veel opleidingen die nu iets met design hebben c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 08, 2014 4:51 am | | | Dat lijkt me ook wel een leuke opleiding om te doen voor later. Heb er vaker over gehoord en lijkt me echt leuk ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic vr aug 08, 2014 5:07 am | | | @Puck&Max, Hahaha ja ik ben ook die richting op gestuurd door forums, ik ben ook geobsedeerd met setjes maken/photoshop/manipulations enzo xD Eerder was ik ook al wel een beetje bezig met GIMP, ik weet niet of jullie Feral Hearts kennen? Daardoor ben ik dus eigenlijk een beetje aan de rpg geraakt, maar daar ging ik al zelf mijn designs maken doordat ik daar een tutorial over vond. Alleen vond dat spel een beetje saai worden (iets dat met forums eigenlijk nog nooit is gebeurt xD) |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|