|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 12:26 am | | | Ik ga pas in september naar de orto. Kan ik nog rustig genieten van deze kleur elastiekjes. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 12:36 am | | | Ik ben nog nooit bij de orto geweest o 3o Ik heb ook nog nooit een beugel nodig gehad of gaatjes gehad. I feel so powerfull *^* With my powerfull teeth xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 12:47 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 12:50 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 1:10 am | | | @Selina Herro o 3o
@Triple Dat kan ook, ik heb ook nog steeds melkkiezen en ik ben 17 soo xDD --- Darn, Killa is 2muchtroll |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 1:29 am | | | Dan mag je niet eens een beugel, en trouwens je tanden moeten mooi recht staan en aan elkaar aansluiten en niet ergens een kiertje hebben. Verder heb je voor een overbeet ook een beugel nodig maar dat merk je niet. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 1:31 am | | | Ik heb een kleine overbeet o uo Buuut de tandarts heeft daar nooit iets over gezegd --- Such godmod in that post tho c': Killa gaat echt niet bewusteloos raken |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 1:32 am | | | Uhm tegen een scherp stuk steen aan beuken kan wel hoor. Dat is normaal. Killa is niet goddelijk ofzo.
De tandarts gaat er pas wat over zeggen als je de babykiezen eruit hebt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 1:35 am | | | Hmm i know, maar niemand heeft gezegd dat ze word gebeukt tegen dat scherpe stuk steen ^^
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 1:45 am | | | - Triple H schreef:
- Uhm tegen een scherp stuk steen aan beuken kan wel hoor. Dat is normaal. Killa is niet goddelijk ofzo.
Triple is anders ook geen god hoor |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 1:52 am | | | Maar non-goden kunnen ook wolven bewusteloos beuken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 1:54 am | | | Maar non-goden kunnen niet heftig doorvechten met een open wond in hun nek. (Ik heb het nu over het topic met Dux pardon, Bolt.)
Laatst aangepast door Shaylee op di jul 29, 2014 1:56 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 1:56 am | | | Ik vecht ook niet heftig door. Rondlopen en op hetzelfde gebied in het lijf meerdere schade aanrichten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 1:59 am | | | Ja, en dan vrolijk weg huppelen zodat Caro niet meer terug kan reageren |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 2:03 am | | | Eh... The air here got a lil intens, *breaths heavily* I am bored~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 2:11 am | | | Let then somebody kick your ass. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 2:12 am | | | iemand een topic met dijin? :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 2:18 am | | | @Selina Oeh oeh oeh Chose me *raises hand*
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 2:20 am | | | - Eevy schreef:
- @Selina
Oeh oeh oeh Chose me *raises hand*
*yells dramaticly* I CHOSE YOU *opens pokeball* Iscool cx. ik open wel ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 2:23 am | | | *jumpst outta pokéball* Ro, rose~ [cuz ma name is Rose o uo] --- Alright ^^ Met welk wolfje wil je? Eevy of Killa?
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 2:25 am | | | - Eevy schreef:
- *jumpst outta pokéball*
Ro, rose~ [cuz ma name is Rose o uo] --- Alright ^^ Met welk wolfje wil je? Eevy of Killa?
hahah cx. maakt me niet uit cx. wat voor jou makkelijker is ;d |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 2:37 am | | | Laten we dan maar Eevy doen ^^ Dan heeft die ook weer wat te doen >u>
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 2:40 am | | | @Dijin OMG :O Zo heette mijn hond :O |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 2:44 am | | | - Eevy schreef:
- Laten we dan maar Eevy doen ^^
Dan heeft die ook weer wat te doen >u>
iscool c: - Indigo schreef:
- @Dijin OMG :O Zo heette mijn hond :O
vet :3 -- Edit; topic staat bij ruïness. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di jul 29, 2014 2:58 am | | | Omg me lieks it xD Eevy gaat zo geniaal erop reageren 'Teef-teef' ik ga die onhouden c': Natuurlijk is Eevy alles behalve ijdel. Zelfs Rajaion is nog ijdeler dan haar c': |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|