De bosbrand laat Serigala verwoest achter. Lees meer.
Nog meer plek voor plot. Lees meer.

PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen


 
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij ieder bezoek:

Deel | 
 

 The smell of Serigala - open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lily


Lily




PROFIELAantal berichten : 21
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,5 jaar
Roedel: The Aeron
Partner: Jongens zijn vies

The smell of Serigala - open Empty
BerichtOnderwerp: The smell of Serigala - open   The smell of Serigala - open Emptydi jul 22, 2014 9:14 pm
Lily stond aan de oever van het meer, op zo´n manier dat haar poten het water net niet aanraakte. De geur van de brand in Serigala hing vaagjes in de lucht. Veel wolven waren al gemigreerd naar Avarice, hun gebied. De vreemden begonnen het al als hún gebied te zien. Roedels werden er gevormd, alsof ze het hele gebied bezaten. En er kwamen er steeds meer, ze verspreidde zich als een ziekte waar geen einde aan leek te komen. Maar ze wist wat haar te doen stond, wat haar hele roedel te doen stond. De ziekte verdelgen. Een voor een die wolven vernietigen, platstampen. Die miezerige grijnzen van hun gezicht doen vegen, hun trots gekrenkt, hun wil gebroken. Als zij en de roedel eenmaal klaar met ze zijn, is er niks meer van ze over. Ze zullen er spijt van hebben dat ze de vlammen achter zich hadden gelaten. Vlammen kan je tenminste nog ontlopen. Vlammen zag je aankomen…

Met een klein grijnsje liep ze weg van het meer, dieper haar eigen gebied in. Misschien was het wel een goed iets dat de wolven er waren. Een beetje vermaak in haar leven kon geen kwaad. Al sinds ze hier aan was gekomen had alles, tja, rustig geleken. Ze joinde het roedel, en sindsdien was er eigenlijk weinig gebeurd. Niet op vechtgebied tenminste. Ze zorgde er zelf voor dat ze goed in conditie bleef, maar conditie was niet alles. Ze moest blijven vechten, en tot nu toe had ze niemand gevonden met wie ze kon oefenen, laat staan iemand  die ze gewoon  even tot moes kon slaan alleen maar omdat hun gezicht haar niet aanstond. Dus deze wolven, hoe irritant ze ook waren, waren nu wel een welkome afwisseling. Wat leven in de brouwerij. Sinds ze Cactus was verloren, ze grijnsde even toen ze die naam gebruikte, ook al gebruikte ze de naam in haar hoofd, had ze geen andere wolven gezien dan haar roedel. Ze miste Cactus. Niet voor de eerste keer vandaag probeerde ze na te denken over waar hij zich kon bevinden. Maar ze wist het niet. Ze zal het waarschijnlijk ook nooit weten. Zou hij op dit moment hetzelfde denken? Zou hij haar aan het zoeken zijn? Zou ze straks haar naam horen, van diep in de bossen, zou ze naar hem toe kunnen rennen en eindelijk dat verschrikkelijke gezicht kunnen zien, met zijn gezichtsuitdrukking die zei ik ben zoveel beter dan jij. Oh wat miste ze dat gezicht.

Ze was hier al een poosje, kende het gebied al vrij goed. Kon in bepaalde gebieden zelfs met haar ogen dicht lopen, zonder tegen iets aan te lopen. Er was hier genoeg prooi, ze wist dat een paar extra wolven dat niet zouden veranderen. Het gebied kon de massa-immigratie wel aan, maar de vraag was of de plaatselijke bevolking het wel aankon.


Laatst aangepast door Lily. op wo jul 23, 2014 4:36 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Triple H


Triple H




PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2,6 Years
Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid.
Partner: Try me.

The smell of Serigala - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The smell of Serigala - open   The smell of Serigala - open Emptydi jul 22, 2014 10:03 pm
Triple liep samen met zijn 2 eekhoorns Drift en Stinger door een bos. De reu had vandaag niks gegeten want hij wilde het gebied verkennen. Je kon vaag de geur van brandlucht ruiken van Serigala. Hij kende dit gebied een klein beetje want hij was al vaker uit Serigala vertrokken. Hij rook een wolvengeur die hij toen hij hier voor het eerst kwam ook al rook. Drift en Stinger roken het ook en ze schuilde onder de zwarte reu zijn oren. ''Wees maar niet bang.'' stelde Triple ze gerust. Het hielp niet echt. Hij wist ook niet wat hem te wachten stond.

Drift en Stinger hadden elkaar. Hij had al heel lang zijn soortgenoot niet gezien. Hij hoorde iets knorren. Het was niet zijn maag, maar die van Drift. Hij moest nootjes zoeken, maar dat ging wel erg moeilijk. Drift wilde altijd persé beukennootjes en nooit iets anders zo eigenwijs was hij. De tweede probleem was dat hij dit gebied niet meer goed kende.

Triple zuchtte.''Drift, zoek die beukennootjes maar, ik en Stinger volgen je.''zei Triple vastberaden. Hij wist dat dit een grote risico was. Hij kon dichtbij een roedel komen of gedood worden door een andere wolf of een ander dier. ''Stinger, houd je maar goed vast.'' Hij voelde hoe Stinger met zijn kleine handjes zijn vacht goed vast pakte. ''Niet zo hard.'' Met die woorden volgde hij Drift en met een snelheid waardoor hij hem niet uit het oog verloor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily


Lily




PROFIELAantal berichten : 21
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,5 jaar
Roedel: The Aeron
Partner: Jongens zijn vies

The smell of Serigala - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The smell of Serigala - open   The smell of Serigala - open Emptywo jul 23, 2014 4:35 am
Vanuit haar ooghoeken zag ze de zwarte gedaante. Ze twijfelde even, zou ze de wolf volgen  en aanspreken, of zou ze gewoon haar dag vervolgen, helemaal alleen. Ze rook dat de reu niet van hier was, een van de vluchtelingen waarschijnlijk. Ook al bedacht ze net nog dat deze wolven wat leven in de brouwerij konden brengen, nu dacht ze dat ze ze toch beter kon ontlopen. Had ze zin in een gesprek, of zelfs een gevecht, met een wildvreemde? Niet echt.
Maar toen begon de reu te praten. Even dacht ze  dat hij het tegen haar had. Ze spitste haar oren, en keek zijn richting op, maar hij zei niks meer. Het leek erop dat de reu haar niet eens doorhad. Hij liet in ieder geval in geen enkele manier blijken dat hij haar aanwezigheid opmerkte, op het spreken na. Praatte hij dan in zichzelf?

Haar nieuwsgierigheid werd geprikkeld, en ze begon de wolf te volgen. De afstand tussen de reu en haar werd steeds kleiner. Ze kwam zo dichtbij dat ze de reu nu goed kon zien, en toen merkte ze de beestjes op. Ze deed haar best om niet in lachen uit te barsten. Praatte hij nu echt tegen eekhoorns? Was dit een of andere jachttechniek die zij niet kende? Het scheen te helpen, de eekhoornen waren dichtbij. Hij kon er zo een grijpen. Hij praatte verder tegen de eekhoorns, en ze kwamen op een overeenstemming: ze gingen nootjes zoeken. Dit had ze niet verwacht toen ze vandaag opstond: een wolf met twee eekhoorns als huisdier. Een van de eekhoorns nam de leiding, de reu volgde met de andere eekhoorn op zijn rug. Het was een hilarisch tafereel, eentje die ze niet alleen kon laten. Ze volgde het aparte drietal op een afstandje, en kwam tevoorschijn toen ze stil kwamen te staan. 'Aahh, als dat de welbekende squirrelwisperer niet is,' zei ze spottend. 'Kunnen jullie voor mij ook wat nootjes rapen?' Ze kon niet anders, ze moest wel sarcastisch zijn. Dit was toch hilarisch? Waarom had zij geen gevolg? Maar ze had dan geen eekhoorns gekozen, iets spannender. Ze wilde wel een berengroep achter haar aan, met haar als koningin beer. Dat leek haar wel iets. En ze moesten allemaal buigen voor haar. All hail Lily.

Terug naar boven Ga naar beneden
Triple H


Triple H




PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2,6 Years
Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid.
Partner: Try me.

The smell of Serigala - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The smell of Serigala - open   The smell of Serigala - open Emptywo jul 23, 2014 5:34 am
'Aahh, als dat de welbekende squirrelwisperer niet is,' zei een wolvin spottend. 'Kunnen jullie voor mij ook wat nootjes rapen?' zei ze daarna sarcastisch. Triple draaide zich naar haar om. Hij keek haar met zijn uitdrukkingloze bloedrode ogen recht in de zeeblauwe ogen van een witte teef. Triple zuchtte. ''Drift, Stinger ga maar weer een boom in. Dit kan misschien heftig worden.'' Drift en Stinger rende de wildernis in. Hij kende de wolven van hier amper maar gelijk spottend reageren als beginzin kan niet goed eindigen. Zijn klauwen maakten zichzelf langer en je zag de punten van zijn lange vlijmscherpe tanden. Maar zijn vacht bleef liggen, hij was niet bang voor deze wolvin.

''Jij bent een wolvin van hier of niet?'' Triple keek omhoog. ''Weet je, het is lang geleden dat ik hier ben geweest. Maar het is nog mooi als toen.'' zei hij terwijl er een neutrale grijns op zijn gezicht verscheen. Triple was nu in zijn slechte mode aangezien hij moest oppassen. Er kwam een duif naast hem tot stilstand die hij zonder dat de duif het doorhad met zijn klauwen doorboorde en tegelijkertijd naar voren gooide. Recht voor de poten van de wolvin.

Toen draaide hij zich om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily


Lily




PROFIELAantal berichten : 21
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,5 jaar
Roedel: The Aeron
Partner: Jongens zijn vies

The smell of Serigala - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The smell of Serigala - open   The smell of Serigala - open Emptywo jul 23, 2014 5:49 am
De zwarte reu draaide zich om. en gelijk vielen zijn rode ogen haar op. Een paar momenten hadden ze oogcontact. Haar felblauwe ogen waren speciaal, maar rode ogen kwam nog minder vaak door. Het was haast intrigerend. Ze brak het oogcontact af door naar de eekhoorns te kijken. De reu zuchtte en begon te praten met ze. Een grijns kwam op haar gezicht. Ze kon zich gewoon niet voorstellen dat iemand met eekhoorns communiceerde, en waarschijnlijk zelfs met ze samenleefde. 'Ja, jullie kunnen de boom in,' sprak ze, genietend van haar eigen woordgrap. Ze merkte een verandering in zijn houding op. Zijn klauwen werden langer, en zijn tanden werden net aan zichtbaar. Ze keek hem bedenkelijk aan. Hoorde dit haar te intimideren? Ze had zelf ook wel klauwen en tanden. Misschien was het meer een waarschuwing, of zelfs een voorbereiding. Dit betekende dat ze in ieder geval wel intimiderend overkwam. Mooi zo. Het was altijd fijn om een wolf zich op zijn hoede te laten zijn. Was zelfs een soort compliment.
'Ja, ik ben van hier. Jij bent zeker een van die nieuwkomers? Van Serigala, als ik het goed had gehoord,' beantwoordde ze hem. Het verbaasde haar wel dat hij hier al was geweest. De meeste wolven bleven graag in een gebied. Dit betekende dat hij het gebied waarschijnlijk al kende. Als er een gevecht zou komen, had ze dus niet het voordeel van eigen gebied. Maar zou er echt een gevecht komen?
Het was alsof de vraag die in haar hoofd gesteld werd, beantwoord werd. Hij pakte een duif uit de lucht, en gooide het naar haar voeten. Ze keek hem vragend aan. 'En waar was dat voor nodig?' Wilde hij daadwerkelijk vechten? Ze kreeg de neiging om een van zijn eekhoorns te pakken en het voor zijn voeten te gooien, maar de eekhoorns waren te hoog. Zo jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Triple H


Triple H




PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2,6 Years
Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid.
Partner: Try me.

The smell of Serigala - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The smell of Serigala - open   The smell of Serigala - open Emptywo jul 23, 2014 11:11 pm
'En waar was dat voor nodig?' vroeg ze hem vragend. Triple trok zijn nagels terug en zijn tanden ook. 'Dat? Dat is nodig om te eten.' zei hij terwijl zijn neutrale grijns vervaagde en opeens en serieuze houding aannam. Triple liep richting de witte teef ging liggen maar sprong daarna gelijk weer op en ving een beukennootje. Je hoorde gelijk wat gestommel in de boom. De zwarte reu spuugde het uit en ging weer liggen. 'Ik ben geen nieuwkomer want ik ben hier al is een keer geweest als je goed oplet.' terwijl hij haar weer aankeek met zijn rode ogen.
'Ik ben hier geweest nadat...' stopte hij plotseling midden in de zin. De tijd toen hij pup was was niet al te rooskleurig. De laatste keer toen hij in de Uchiha Clan zat zag hij zijn broertjes en zusjes werden afgemaakt.'Toen mijn broertjes en zusjes werden uitgeroeid. Ik weet niet of je de Uchiha Clan kent? Staat bekend om hun kilheid, wijsheid, en sterkte.'
Hij dacht weer terug aan zijn verleden maar dit keer een paar jaar later. The Tundra Pack, o,o,o The Tundra Pack, zou hij zijn ex-roedel ooit weer zien? Maar hij had nog geen teken gezien van Safrijn of andere Tundra Pack leden. Dus die zijn misschien uitgeroeid door de brand.'Ik was 2 jaar toen ik een pup had aangevallen. Ik werd toen verbannen uit The Tundra Pack dat is ook een roedel. Triple beet de kop eraf van de duif en gooide die naar achter. Hij schoof de duif iets van zich af richting de witte teef. 'Vertel jij is over jou verleden.' zei hij terwijl hij zijn voorpoten kruistte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily


Lily




PROFIELAantal berichten : 21
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,5 jaar
Roedel: The Aeron
Partner: Jongens zijn vies

The smell of Serigala - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The smell of Serigala - open   The smell of Serigala - open Emptydo jul 24, 2014 5:43 am
'Het zag er niet uit alsof je het wilde opeten, meer alsof je me aan het bedreigen was met een duif,' zei ze, maar met deze woorden liet ze het voor de rest zitten. Ze slaakte een zucht. Het had best kunnen zijn dat hij het alleen maar wilde eten, misschien was ze te snel met conclusies trekken. De reu ving een  beukennootje. Benieuwd keek ze naar wat de reu daarna ging doen. Zou hij serieus de eekhoorns gaan voeren? Dan was het bevestigd, dan leefde hij serieus  samen met eekhoorns. Oh, waar was haar berenleger toch. Het beukennootje werd uitgespuugd. 'Kunnen ze zelf geen noten vangen? vroeg ze. Hadden ze geen instinct, wisten ze niet hoe ze noten moesten rapen? Gekke eekhoorns.
'Als je hier niet woont, ben je nieuwkomer voor mij,' gaf ze als reactie. 'Of oudkomer, ligt er maar net aan hoe lang je hier vorige keer bent verbleven.'  Hij begon te vertellen wanneer hij hier geweest was, maar hij stopte midden in zijn zin. Ze had het  gevoel dathet einde van de zin iets heel persoonlijks was, waar ze eigenlijk geen zin in had, maar aan de andere kant was ze ook wel weer nieuwsgierig. Zou het een zielig verhaal gaan worden? Oh god, als hij maar niet ging huilen. Dan zou ze gewoon wegrennen. Eekhoorns of niet, zo groot was haar interesse nou ook weer niet. Huilen woog sowieso zwaarder. Hij ging door met zijn verhaal, maakte duidelijk wat hij wilde zeggen toen hij zijn zin zo abrupt had afgekapt. Ze had gelijk, er kwam een zielig verhaal aan. Hij huilde in ieder geval niet, dat was tenminste iets. Zijn siblings waren dus aangevallen, vermoord zelfs. Ach, hij wist tenminste wat er met zijn siblings gebeurd was. 'Uchiha Clan? Nooit van gehoord,' beantwoordde ze hem. Killheid, wijsheid en sterkte? Klonk wel als een goede roedel. Maar als deze reu daar uit kwam, was het logisch dat hij ze aanprees, dus de vraag was in hoeverre ze hem moest geloven.
Blijkbaar had de gedachten aan een roedel meer gedachten opgewaaid, want ineens kwam hij met een andere naam. Tundra Pack? No idea.  'Kon je niet iemand van je eigen lengte vinden?' vroeg ze met een grijnsje, niet bepaald meelevend. Maar kom op, die grap moest gewoon gemaakt worden. Het was een inkoppertje. En pup's aanvallen was nou niet bepaald iets om over op te scheppen.
Het was geen mooie dag om een duif te zijn. De kop werd er van afgetrokken, en het werd haar richting op gegooid. Moest zij het eten? Of was het een val? Als zij het moest eten wilde ze het juist laten staan, maar als het een val is wilde ze het weer eten. Moeilijk. Ze besloot het te laten liggen. Na de actie met de duif, vroeg hij naar haar verleden. Haar verleden? 'Ik leefde met een Cactus samen,' zei ze, sowieso dat die wolf er niks van begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Triple H


Triple H




PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2,6 Years
Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid.
Partner: Try me.

The smell of Serigala - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The smell of Serigala - open   The smell of Serigala - open Emptydo jul 24, 2014 6:59 am
'Ik leefde met een Cactus samen.' zei de teef. Triple keek op, geen enkel spoor dat hij haar zou uitlachen. 'Een cactus?' Was het een echte groene cactus met stekels of was er een wolf die Cactus heette?' vroeg hij terwijl er nog steeds geen enkel spoor was van dat hij haar elk moment kon uitlachen. Ze konden hem wel uitlachen maar andere uitlachen deed hij niet. Dat was een regel van de Uchiha Clan.
'Maar voordat we verder gaan op jou verhaal.' zei de reu. Die noot die ik ving werd naar jou gegooid. zei hij. 'Ten tweede ik ben hier lang genoeg geweest om anders terug te keren naar Serigala. Ten derde ik viel dat pupje aan toen ik nog veel jonger was dan hoe ik er nu uit zie.' zei hij terwijl er een wind op kwam en zijn vacht met de wind mee waaide. Het leek, het leek alsof hij één was met de wind. Hij deed zijn ogen dicht. De wind ruisde langs de zwarte reu zijn oren. Hij deed zijn ogen weer open.
Precies op dat moment hoorde je onweer. 'En nu, vertel is jou verhaal over Cactus.' Hij ging liggen in een luisterhouding met zijn poten gekruist. Het begon ook zachtjes te regenen waardoor zijn vacht begon te glinsteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily


Lily




PROFIELAantal berichten : 21
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,5 jaar
Roedel: The Aeron
Partner: Jongens zijn vies

The smell of Serigala - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The smell of Serigala - open   The smell of Serigala - open Emptydo jul 24, 2014 7:43 am

De teef antwoordde een voor een op haar vragen, alles netjes punt voor punt. Ook vroeg ze wat of wie ze met Cactus bedoelde, en dat ze er verder over moest praten. 'Oke, ten eerste, dankje voor je noot dan. Ik ben er heel blij mee en ik zou het koesteren voor altijd.' De ten tweede hoefde niet echte beantwoord te worden, dus ze verschoof te ten derde. 'Ten tweede, hoe oud was je toen dan? Was je zelf nog een pup? Want het is een beetje vals om een pup te gaan verbannen  omdat het een andere pup aanvalt. Hoort dat niet bij het spelen?' Ze nam daarom aan dat de wolvin ouder was geweest. Je werd niet zomaar even verband. Vooral niet als je een pup was, wat je ook deed, je was nog maar een pup. Dat kon je toch niet vrij in de wildernis laten rondlopen?
Nu was het haar beurt om over haar Cactus te praten, maar daar had ze geen behoefte aan. Ze had het gevoel alsof Cactus een soort geheim was geworden. Dat als ze het erover had, hij zou verdwijnen, nooit zou hebben bestaan. Dat het allemaal in haar hoofd had gezeten, omdat ze een vaderfiguur in haar leven nodig had gehad. Ze wist dat deze angst irreëel was, maar toch gaf ze er aan toe.
'Hoe heet je?' vroeg ze om tijd te rekken. Daarna maakte ze de beslissing. Ze wilde niet over Cactus praten. 'Maar om je vraag te beantwoorden: Ik hou gewoon heel veel van cactussen. Cactussap, cactusplanten, heerlijk.' Ze hoopte niet dat ze meer over haar verleden moest vertellen. Ze kon ook niet geloven dat de teef er zo open over was geweest, vooral niet omdat het verleden van de wolvin nou niet over rozen ging. Siblings afgeslacht, verbannen uit een roedel. Dat was geen pretje. Dat ze er toch over wilde praten, was verrassend. Haar leven was niet zo verschrikkelijk. Ze had eigenlijk een best normaal leven geleid. Met een domme fout die haar hele leven daarna had veranderd, maar afgezien van dat, best normaal. En toch had ze het er liever niet over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Triple H


Triple H




PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2,6 Years
Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid.
Partner: Try me.

The smell of Serigala - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The smell of Serigala - open   The smell of Serigala - open Emptydo jul 24, 2014 8:19 am
'Ten tweede, hoe oud was je toen dan? Was je zelf nog een pup? Want het is een beetje vals om een pup te gaan verbannen omdat het een andere pup aanvalt. Hoort dat niet bij het spelen?' Triple knikte, hij wist dat dat bij het spelen hoorde. Zelf bij de Uchiha Clan werd er nooit gespeeld alleen getraind en als er werd gevochten werd er ook echt gevochten. 'Ik was toen net een jaar toen ik een pup van een 3 maanden aanviel.' zei hij kalmpjes. Triple zag nog de voor zijn poten liggen. Hij keek van de duif naar de witte teef en weer terug. Toen schoof hij het naar haar toe.
'Hoe heet je?' vroeg ze. Triple keek even diep in de ogen van de wolvin. Hij zag geen spoor dat zij zijn naam zou doorvertellen. 'Mijn naam is Triple H van de Uchiha Clan.'(Spreek Triple H Uchiha in het engels uit.) 'Hoe heet jij eigenlijk?'
'Maar om je vraag te beantwoorden: Ik hou gewoon heel veel van cactussen. Cactussap, cactusplanten, heerlijk.' zei ze om zijn vraag te beantwoorden. Triple keek alweer de wolvin diep in de ogen. Hij stond op. 'Kijk, ik weet dat we niet allemaal een rooskleurig verleden hebben. Ik heb je vertelt over mijn verleden die niet al te rooskleurig was. Ik weet dat dat van die Cactus niet waar is. Dus zeg het even, ik weet al dat Cactus een wolf is aangezien een gezelschapsdier niet jou type is.' Hij bleef haar diep in de ogen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily


Lily




PROFIELAantal berichten : 21
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,5 jaar
Roedel: The Aeron
Partner: Jongens zijn vies

The smell of Serigala - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The smell of Serigala - open   The smell of Serigala - open Emptyvr jul 25, 2014 4:41 am
De reu was een jaar, de pup 3 maanden. Ook al was hij toen niet zo groot als hij nu was, het was alsnog niet eerlijk. Maar ze had geen zin om er nog over door te gaan. Het was gebeurd, het maakte haar eigenlijk niet zoveel uit. Als hij pups wilde aanvallen, deed hij dat maar. Ook al was het wel duidelijk dat hij er achteraf spijt van had. Maar was dat omdat hij daardoor het roedel uit moest, had hij spijt omdat hij de consequenties niet had aan zien komen, of had hij er echt spijt van dat hij een pup had aangevallen?
De duif werd naar haar toegeschoven, maar ze schudde haar hoofd als teken dat ze niet hoefde. Ze had geen honger, en ze wilde niet lijken alsof ze zelf niet kon jagen. Ze kon zelf prima jagen, ze had geen afdankertjes nodig. Kliekjes van anderen waren niet voor haar weggelegd. Zijn gebaar van delen liet haar denken dat hij dacht dat hij boven haar stond. Dat zinde haar niet. Haar nagels groeven geërgerd in het zand.
Nadat ze had gevraagd hoe hij heette, kreeg ze dezelfde vraag teruggekaatst.  Dat was te verwachten, maar maakte haar niks uit. Een naam was niks. b]'Lily'[/b] antwoordde ze.
Hij accepteerde haar verhaal over haar voorliefde voor cactussen niet. Zij had een normaal verleden, niet zoals die van hem. Maar ze wilde er alsnog geen woord over kwijt. Hij bleef haar diep in de ogen staren. Rood tegen blauw. Het werd voor haar een soort van staarwedstrijd, eentje die ze niet graag wilde verliezen. Maar uiteindelijk besloot ze dat ze boven dit kinderachtige gestaar stond, en keek ze weg. In plaats daarvan keek ze naar de eekhoorns, hoog in de boom. Oh wat wilde ze er  toch graag een uit de boom plukken, gewoon om de reactie van de reu te zien. Zou hij gaan huilen? Was hij zo emotioneel gebonden aan die overgewaardeerde ratten? 'Cactus is een cactus. Ik ben graag vrienden met planten. Ik doe aan antropomorfisme,' stelde ze vast. Met deze woorden keerde ze zich om, en liet ze het vreemde drietal achter.
Terug naar boven Ga naar beneden



Gesponsorde inhoud




PROFIEL
KARAKTER

The smell of Serigala - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The smell of Serigala - open   The smell of Serigala - open Empty
Terug naar boven Ga naar beneden
 

The smell of Serigala - open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Different (open)
» Where am i (Open voor iedereen)
» Staying Up [Open]
» Fine again [open]
» Amnesia [open voor iedereen]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Avarice :: INGAME :: Meer-