|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 25, 2014 7:10 am | | | Nou sorry hoor maar ik ben toch echt zwaar in love met jou avatar en onderschrift. Die ogen zijn echt super goed gedaan, en komen ook perfect overeen met de kleur lettertype in het os!!
En i dunno.. Ben nog niet helemaal tevreden met me avatar. Het originele plaatje is echt super mooi, alleen weet ik er geen mooie avatar in te fixen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 25, 2014 7:30 am | | | Ik vind beide ava's rly awesome O_o haha dat tekstje ook bij Alain in die os vind ik echt geniaal xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 25, 2014 7:36 am | | | Tis dat ik dat plaatje niet had gevonden toen ik Dux nog had, cause ik zou het wel weten xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 25, 2014 7:58 am | | | Hmm ja het plaatje is echt mega mooi. En al zeg ik het zelf, ik vind altijd wel super mooie plaatjes van zwarte wolven. Ookal zijn die mega moeilijk te vinden. Dus bij deze geef ik me op als persoonlijke plaatjes zoeker ^^'
Ik zal hem ff via pm sturen ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 25, 2014 8:32 am | | | Oh, zwarte wolven zijn atm geen probleem xd Een deftige witte voor Bolt vinden is een ander verhaal haha xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 25, 2014 8:49 am | | | Heyya! Eindelijk terug uit Frankrijk! |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 25, 2014 9:42 am | | | Welcome Back! Ik ga maar slapen want morgen weer vroeg op voor school :/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma aug 25, 2014 11:14 pm | | | - T-Jay schreef:
@Loïs, dan ben je al aardig goed voor een beginnende rpg'er
Yush, zo mijn boeken ophalen en kaften Haha, thnx ^^ Heb alleen niet zoveel zelfvertrouwen... En balen dat je weer naar school moet, ik heb nog een weekje vrij |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di aug 26, 2014 1:06 am | | | Ik begin morgen echt met school (mijn nieuwe school) Heb echt niemand die ik ken in me nieuwe klas maar het gaat me wel lukken xD ziet er wel uit als een leuke klas Morgen ook meteen een les fotografie ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic di aug 26, 2014 8:26 am | | | fotografie lijkt me echt leuk Veel plezier dan! |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo aug 27, 2014 3:35 am | | | Mweh, ik ken het. Ik vertrek vrijdag naar Duitsland voor een kamp, maar ken daar serieus niemand. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo aug 27, 2014 4:56 am | | | Oh leuk! Schrijf je een eigen verhaal? Dat probeerde ik ook een tijdje, maar dan kreeg ik een writer's block of had ik geen tijd of zin meer... Yeah, thats me |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo aug 27, 2014 5:13 am | | | Omg, onze duits leraar is raar O.o We moesten een varken tekenen ofzo en zo kon hij zien wat voor iemand iemand is? Oke? Dus aan de manier waarop ik een varken teken is te zien wat voor persoon in ben xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo aug 27, 2014 6:00 am | | | - Alain. schreef:
- Timber. schreef:
- Oh leuk! Schrijf je een eigen verhaal?
Dat probeerde ik ook een tijdje, maar dan kreeg ik een writer's block of had ik geen tijd of zin meer...
Yeah, thats me Kan liggen aan de situatie? Soms helpt het om de situatie te veranderen om van een writersblock af te komen. Of om het anders op te schrijven, maar even afstand nemen ervan helpt vaak ook. Of zoek wat dingetjes op op internet die een beetje overeen komen met je verhaal (of die situatie tenminste). Maar ja ik schrijf een eigen verhaal xD
EDIT: Waar zijn onze administratoren eigenlijk? Ik heb nog steeds die leuke *kuch* punt achter mijn naam staan cx Thanks, ik ga gelijk schrijven! En kan je die punt verwijderen? Ik heb er namelijk ook een... Actieforum heeft blijkbaar een hekel aan mijn naam, op elk fora dat ik probeer flipt hij helemaal! @Drake: 0.0 thats really weard... Je hebt ook mensen en die zien aan je pupil of je liegt of niet, en welke letter van het alfabet je in je hoofd hebt... |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo aug 27, 2014 7:25 am | | | Hmm.... Wachten dan maar... Ik wil ook van die punt af!
--- Ik word echt helemaal gek! Ik moet maandag weer naar school en m'n rooster staat er nog steeds niet op!!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo aug 27, 2014 9:30 am | | | Sorry guys, ik kan die punt ook niet verwijderen met mijn modpowers :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic wo aug 27, 2014 10:28 pm | | | Oh geeft niet hoor Als dat mijn enige probleem zou zijn, dan leefde ik echt een luizenleventje... EDIT: Gosh! Ik kom net thuis na een dag hard werken om kids te leren bushcraften. (Onderdeel vuur maken en observeren...) "Aaaah!!! Een condoom! Een oranje condoom!" -"Nee, dat is een REDDINGSFLUITJE!" "AUW!!! Dat vuur is heet!" -"Nee, wat had je dan verwacht?!" --- Echt waar, sommige mensen... |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za aug 30, 2014 3:12 am | | | Ik wil echt zo graag actiever zijn, maar school suckt echt En Nienke gingen we nog verder met ons verhaal? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic za aug 30, 2014 3:31 am | | | Zeuw morgen postjes bijwerken hier want vandaag heb ik er al teveel gedropt D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo aug 31, 2014 5:09 am | | | Ik hou nu al van deze site, ook al heb ik me vandaag pas geregistreerd |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo aug 31, 2014 7:00 am | | | Ik ga ook maar eens een poging ondernemen om actiever te worden ^^ al heb ik niet zoveel inspiratie... |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo aug 31, 2014 8:33 am | | | @hierboven, Welcome! ^^
Ik wil echt weer vakantie om te posten enzo :/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic zo aug 31, 2014 9:56 pm | | | Vandaag weer naar school... Niet veel belangrijks hoor, om 13:45 beginnen: mentorpraat en schoolfoto's... Morgen VRIJ! Woensdag echte lessen |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma sep 01, 2014 5:26 am | | | @Alise, Welcome ^^ ---------------------------- Damn, Ik heb geen inspiratie meer nu school is begonnen, bovendien heb ik zo weinig tijd :c Ik ben gewoon om half 5 thuis en soms zelfs om half 6 ;C |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic ma sep 01, 2014 5:55 am | | | |
|
| |
| Onderwerp: Re: ◆ Onzin Topic | | | |
|
| |
|