De bosbrand laat Serigala verwoest achter. Lees meer.
Nog meer plek voor plot. Lees meer.

PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen


 
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij ieder bezoek:

Deel | 
 

 The Encounter {OPEN}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Timber.


Timber.




PROFIELAantal berichten : 61
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 springs & 4 moons
Roedel: Just try and tame me
Partner: We will see...

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Emptydo aug 14, 2014 3:16 am
Timber

If you follow your own way, you never get lost











Doods. Alles om haar heen was doods. Er was hier bijna geen leven meer, alles was verdwenen. Gevlucht of verzwolgen door het vuur. Zijzelf bijna; op haar linkerschouder zat een flinke wond en over de rest van haar lichaam zaten brandblaren. Kortom, ze mocht blij zijn dat ze het er leven vanaf had gebracht! Al had ze er een hoge prijs voor moeten betalen... Haar hele familie was ze kwijtgeraakt. Misschien waren ze wel allemaal dood.

Een harde windvlaag deed Timber ontwaken uit haar gepeins. Ze wierp een blik op de hemel en zag hoe donkere wolken zich samenpakten boven het treurige gebied. De wolvin zuchtte. Een zomerstorm kwam nu echt op het juiste moment, dacht ze sarcastisch. Hier tussen al die verbrande bomen was geen enkele bescherming tegen regen of wind. Dus moest ze naar een betere plek verhuizen, besloot ze.
Na nog één blik achterom geworpen te hebben zette Timber zichzelf in beweging en rende weg. Kilometer na kilometer gleden onder haar poten door, en ze merkte dat het landschap langzaamaan veranderde naarmate ze verder kwam. Waar eerst alle bomen zwartgeblakerd waren, waren hier al enkele groene blaadjes zichtbaar. Het bos was hier minder hard aangetast door de bosbrand. Een andere verandering was het terrein. Het werd steeds steiler. Recht voor haar zag Timber een reusachtig gebergte, dat ver uitstak boven de hoogste bomen. Met een beetje geluk zouden daar flink wat grotten inzitten, hoopte de wolvin. Daar kon ze schuilen voor de storm, wat uitrusten en daarna verder trekken. En tussendoor wat jagen natuurlijk…
Dus zette ze er weer flink de pas in en ze draafde door het afgebrande woud. Nog even en de storm zou losbarsten…

Met een ruk stond Timber stil. Ergens links van haar had ze een geluidje opgevangen. Met haar oren gespitst en haar neus in de wind liep ze er langzaam heen. Eens kijken wie of wat de veroorzaker was van dat geluid...






Code by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera


bageera




PROFIELAantal berichten : 83
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 4 maanden
Roedel: The Aeron
Partner: A good friend is enough

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Emptyzo aug 31, 2014 4:27 am
Bageera rende door het bos, bomen vielen om, waardoor hij weer een brandwond had rond zijn oog. hij keek achterom. toen hij ergens kon stoppen, kwam hij pas op het besef wat er allemaal gebeurde, en dat hij zijn familie achter heeft moeten laten om zelf te overleven. De zwarte pup was hopeloos, keek om zich heen, en zag in de verte een berg dat boven de bomen uit stak. hopelijk waren daar wolven die hem konden helpen. en was zijn familie zo slim geweest om er ook heen te rennen. De pluizenbol zette het op een sprintje, en tegen de avond stond hij op de top van de berg, uit te puffen van de zware en steile klim. Hij keek om zich heen maar zag geen enkele wolf, Bageera rook in de lucht, geen wolf was in de buurt. hij liep een stukje omlaag en stapte per ongeluk op een tak, [b]'Krak'[b]. De pup stond met een ruk stil en keek om zich heen. plotseling rook hij een andere wolf. Hij rende de top van de berg op, en bleef op een afstandje staan kijken wat er ging gebeuren. Of dat zijn familie was, of een andere wolf die hem kon helpen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timber.


Timber.




PROFIELAantal berichten : 61
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 springs & 4 moons
Roedel: Just try and tame me
Partner: We will see...

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Emptyzo aug 31, 2014 4:41 am
Timber

If you follow your own way, you never get lost











Timber snoof en spitste haar oren. En inderdaad, een wolvengeur kwam haar neus binnen. Haar ogen sperden zich wijd open toen ze de geur herkende: Het was haar broertje Bageera! Meteen zette ze de vaart erin en de wolvin rende de berg op. De grond vloog onder haar poten door en ze drukte haar neus tegen de grond om het spoor te volgen. Het rook steeds verser. Het zou niet lang meer duren of ze zou...
Ineens remde ze af. Daar, bovenop de berg, was dat niet? "Bageera!" riep ze uit. Timber huilde een groet en sprintte de laatste paar meters naar de top. Boven aangekomen keek ze nog eens rond en zag hem toen zitten. De kleine zwarte pup had het Bos des Doods overleefd en zo slim geweest het hoger op te zoeken in de hoop gevonden te worden. En het was hem gelukt. Hij leefde nog!
Haar linkerschouder negerend rende ze zo hard ze kon op hem af en dook bovenop hem. Ze bedolf haar broertje onder de kusjes en zei tegen hem: "Je leeft nog!" Toen pas viel de brandwond om zijn oog haar op. "Je bent gewond!" riep ze geschokt uit. "Gaat het wel?" Ze gaf een lik over zijn wond en ging toen zitten. "Vertel me alles wat je hebt meegemaakt," zei ze zacht.






Code by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera


bageera




PROFIELAantal berichten : 83
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 4 maanden
Roedel: The Aeron
Partner: A good friend is enough

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Emptyzo aug 31, 2014 4:58 am
Bageera wachtte rustig op de top van de berg, hij herkende de geur wel. De pup rook is goed, en kwam toen pas tot het besef, dat het een familielid was. Hij keek de afgrond in maar zag niets. Plots hoorde hij 'Bageera' De pluizenbol keek om en zag zijn zus Timber op hem af rennen, ze dook op hem en gaf hem een aanval van likken en knuffels, ze riep nog is heel blij uit 'je leeft nog'. Toen ze dat had geroepen, zag ze blijkbaar pas de verwonding aan zijn oog. 'Je bent gewond, gaat het wel' vroeg ze bezorgd, terwijl ze zijn oog schoonmaakte. 'Ja, het gaat, doet wel pijn maar ik heb het overleefd' zei de pup blij. Blijer dan hij en zijn zus konden geen wolven zijn. het geluk dat hij familie had terug gevonden, terwijl andere wolven hun familie zoeken, dat was echt geluk hebben. Ze waren allebei zo slim om het hoger op te zoeken. Hij dacht nog wat er was gebeurd als ze dat niet hadden gedaan, maar al snel waren die gedachte weg, en vulde zijn kopje met blijdschap. Hij huilde naar Timber als een teken van geluk, en liefde. toen liep hij naar Timber toe en gaf haar een vriendelijke lik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timber.


Timber.




PROFIELAantal berichten : 61
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 springs & 4 moons
Roedel: Just try and tame me
Partner: We will see...

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Emptyzo aug 31, 2014 6:14 am
Timber

If you follow your own way, you never get lost












Als antwoord op haar vraag zei Bageera; 'Ja, het gaat. Doet wel pijn maar ik heb het overleefd!' Timber bespeurde blijdschap in zijn stem, en moest lachen. Ja, gelukkig wel, zei ze met een zucht. Ze moest er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als hij niet de berg op was gelopen. Dan zou hij of overleden zijn van honger en kou, of hij zou worden vermoord door Shadows en andere roofdieren. Maar dat was niet het geval, en ze schudde haar kop om die gedachten te verdrijven. Een warme lik van haar broertje bracht haar terug naar het heden en ze gaf hem een duwtje. Wat ben je nu van plan? vroeg ze. "Waar wil je heengaan?" Ze ging er bij liggen terwijl ze op antwoord wachtte.






@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera


bageera




PROFIELAantal berichten : 83
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 4 maanden
Roedel: The Aeron
Partner: A good friend is enough

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Emptyzo aug 31, 2014 7:49 am
'wat ben je nu van plan, waar wil je nu heen gaan?' vroeg Timber, De zwarte pup had geen idee dus zei hij maar 'we kunnen 2 dingen doen, ten eerste we gaan van deze berg af, op zoek naar een ander gebied, en we kunnen misschien onze broers en zussen gaan zoeken, en dan samen verder gaan. Anders weet ik niet wat we kunnen gaan doen'. Hij keek naar een geschikte plek om veilig van de berg af te gaan, dat ze niet meteen naar beneden donderen, en zo aan het einde komen. 'daar zie ik een paadje waar we veilig van de berg af kunnen, ga je mee?'. Hij liep al in de richting van het paadje, en keek om of Tana ook kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu.


Amatariseu.




PROFIELAantal berichten : 30
Leeftijd : 29
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: I'm young: 1,7 Springs
Roedel: I don't need a ruler.
Partner: A good friend is enough.

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Emptywo sep 03, 2014 1:59 am
Amatariseu was verrast Bageera te zien.
Ze kreeg de neiging op hem af te rennen, maar ze keek slechts toe.
Ze duwde haar snuit in de takken en probeerde aandacht te krijgen.
Kijk dan! Dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timber.


Timber.




PROFIELAantal berichten : 61
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 springs & 4 moons
Roedel: Just try and tame me
Partner: We will see...

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Emptywo sep 03, 2014 5:03 am
Timber

If you follow your own way, you never get lost










Timber zag hoe de kleine pup even aarzelde en nadacht. Toen zei hij: ”We kunnen twee dingen doen. Ten eerste gaan we van deze berg af, op zoek naar een ander gebied. En we kunnen misschien onze broers en zussen gaan zoeken en dan samen verder gaan. Anders weet ik niet wat we kunnen gaan doen...” Ze zwegen allebei even terwijl Timber nadacht over het plan. Het leek haar wel geschikt, en nu de storm elk moment kon losbarsten leek het haar in ieder geval beter om een lager gelegen plek op te zoeken. In de verte klonk al een dreigend gerommel…”Oké, is goed,” antwoordde ze. De wolvin stond op en keek naar Bageera, die de berg inspecteerde. ”Daar zie ik een paadje waar we veilig van de berg af kunnen, ga je mee?” vroeg hij uiteindelijk. Timber sloot haar ogen en hoopte dat ze allebei veilig beneden aan zouden komen. ”Sure,” zei ze alleen maar.
Ze liep achter haar broertje aan, die voorzichtig over de rand van de afgrond gluurde. Ineens spitste ze haar oren. Wat hoorde ze? Timber snoof. Inderdaad hing hier een vreemde wolvengeur, die nog heel vers was. ”Wacht even,” siste ze. Ze ging naast haar broertje staan en fluisterde in zijn oor: ”Er zit iemand in die bosjes daar!”





@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera


bageera




PROFIELAantal berichten : 83
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 4 maanden
Roedel: The Aeron
Partner: A good friend is enough

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Emptydo sep 04, 2014 5:38 am
Bageera draaide zich om naar de bosjes, en zag daar een witte wolf zitten. Hij liep er naartoe en keek verbaasd hij vroeg voorzichtig 'Amatariseu, ben jij dat echt?'. Hij liep dichterbij en bekeek de wolf is goed van alle kanten. Het was sprekend zijn maatje Amatariseu hij vroeg zich af waar haar broer was 'Amatariseu waar is Scarleg, hoe is het met hem?'. En hij wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu.


Amatariseu.




PROFIELAantal berichten : 30
Leeftijd : 29
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: I'm young: 1,7 Springs
Roedel: I don't need a ruler.
Partner: A good friend is enough.

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Emptydo sep 04, 2014 7:04 pm
'Ha Bageera!' Blafte Amatariseu opgewonden. Ze ging weer recht staan waarbij ze haar kop slungelig stootte tegen de takken. 'Met mij is het oké.. en met Scarleg..' Haar stem stierf weg.
Ze stapte uit de struiken en liet haar kop hangen. 'Hij.. is weg sprak ze.' Plotseling keek ze op en haar vlammende ogen brandde op Timber.
'En wie ben jij?' grauwde ze. Ze wierp even een blik op Bageera, en toen weer op de vreemdeling. Toen sprong ze vooruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera


bageera




PROFIELAantal berichten : 83
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 4 maanden
Roedel: The Aeron
Partner: A good friend is enough

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Emptyvr sep 05, 2014 12:12 am
'Ha Bageera!' blafte Amatariseu opgewonden, ze ging rechtop staan terwijl ze haar kop tegen de takken stootte. 'Met mij is het oké.. en met Scarleg..' haar stem stierf weg, zodat duidelijk te horen was dat er iets ergs aan de hand was met hem, ze liep de struiken uit en liet haar kop naar beneden zakken. Er was iets met hem gebeurd dacht de pup bij zijn eigen, 'Hij.. is weg' sprak ze, met haar stem trillend alsof ze bijna kon gaan huilen. Plotseling keek ze op en met vlammende ogen keek ze naar Timber 'En wie ben jij?' grauwde ze. Amatariseu keek heel even naar Bageera en toen weer snel naar Timber, in haar ogen een vreemdeling. Ze sprong vooruit, de pup ging tussen hun in staan en zei 'Amatariseu, dit is mijn zus Timber, Timber dit is Amatariseu iemand die ik onderweg tegen kwam. Ze is mijn vriendin geworden'. De pup schrok keerde zich naar de witte wolvin en zei 'Kom laten we je broer snel gaan zoeken, ik wil niet dat hij gewond raakt. Dat zou ik me zelf nooit kunnen vergeven'. Hij keek naar zijn zus en vroeg 'ga je mee?. De kleine zwarte pup wachtte op de antwoorden van de twee wolven.


Laatst aangepast door bageera op vr sep 05, 2014 2:56 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu.


Amatariseu.




PROFIELAantal berichten : 30
Leeftijd : 29
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: I'm young: 1,7 Springs
Roedel: I don't need a ruler.
Partner: A good friend is enough.

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Emptyvr sep 05, 2014 2:17 am
'Tana? Ben jij dat?' vroeg ze verbaasd.
Haar gezich klaarde op.

( Ze heet toch Timber?)
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera


bageera




PROFIELAantal berichten : 83
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 4 maanden
Roedel: The Aeron
Partner: A good friend is enough

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Emptyvr sep 05, 2014 2:59 am
(sorry, dit is ff wennen, die namen. Maar het komt goed)

Bageera keek de twee vrolijk aan, maar ook weer niet. OM het feit dat Scarleg weg was, de pup wou zo snel mogelijk zijn vriend gaan helpen. Maar de twee moesten het er wel mee eens zijn. En hij wachtte geduldig op antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden



Gesponsorde inhoud




PROFIEL
KARAKTER

The Encounter {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Encounter {OPEN}   The Encounter {OPEN} Empty
Terug naar boven Ga naar beneden
 

The Encounter {OPEN}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Different (open)
» maybe the way to death (open)
» Staying Up [Open]
» Fine again [open]
» Swimming or Dying ~Open~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Avarice :: INGAME :: Wastelands-