De bosbrand laat Serigala verwoest achter. Lees meer.
Nog meer plek voor plot. Lees meer.

PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen


 
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij ieder bezoek:

Deel | 
 

 The walk of shame

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lily


Lily




PROFIELAantal berichten : 21
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,5 jaar
Roedel: The Aeron
Partner: Jongens zijn vies

The walk of shame Empty
BerichtOnderwerp: The walk of shame   The walk of shame Emptyza jul 26, 2014 8:14 am
Het was al weer een paar dagen sinds de ontmoeting met de reu en zijn twee eekhoorns. Ze vroeg zich nog steeds af hoe die combo ooit gelukt was. Hoorde prooidieren niet een instinct te hebben? Hoorde ze niet weg te willen rennen van wolven? Ze was er wel door geïntrigeerd,hoe kon je dat niet zijn? Hij had  twee eekhoorn-volgelingen!  Ze luisterde zelfs naar hem! Denk aan de mogelijkheden! Een eekhoornleger die op commando aanvielen. In no-time had je heel Avarice veroverd. Als zij een eekhoorn leger had, had ze wel wat meer gedaan dan rondgelopen. De toorn van de eekhoorns zal snel iedereen in hun broek laten schijten. Maar nee, het mocht niet zo zijn. Ze moest maar gewoon saai door het leven, zonder een leger. Soms was het leven toch zo oneerlijk...
Maar ook al zwierven de eekhoorns in haar gedachten, ze waren niet belangrijk genoeg om Cactus uit haar gedachten uit te bannen. Als ze er even niet aan dacht, dacht ze wel aan het feit dat ze niet aan hem dacht, en zo  begon het denken aan hem weer opnieuw. Het was om moedeloos van te worden. Ze was hier nu al drie maanden, nog steeds hopend op zijn terugkeer. Ze wist dat het niet meer zou gebeuren, dat hij al lang weg was, waar hij dan ook heen was. Maar ze kon niet stoppen met hopen, en daarom bleef ze maar in dit gebied, als een zielig klein pupje die niet voor zichzelf kon zorgen, ze schaamde zich voor zichzelf.
Voor de tweede keer in haar leven was ze haar ouderfiguren kwijt geraakt. Het begon op een vloek te lijken. Eerst haar echte ouders toen ze nog een pup was, en nu dit weer. Cactus was een tweede vader geworden, misschien nog wel een echtere vader dan haar eigen vader. Dat was ook niet zo gek, gezien het feit dat hij meer dan een jaar met haar had doorgebracht, en haar echte vader amper een maandje. Cactus had haar alles geleerd. En dan ineens verdween hij zonder iets te zeggen. Zonder waarschuwing. Daarom dacht ze ook dat er gewoon iets gebeurt moest zijn. Maar iets in haar, een irritant, zacht stemmetje die ze maar niet weg kon krijgen, zei haar  dat het aan haar lag. Dat hij gewoon genoeg van haar had gehad. En dan zei datzelfde stemmetje, om het er nog eens extra in te wrijven: and who can blame him?

De afgelopen dagen had ze doelloos rondgelopen. Ze had een grote afstand afgelegd, van het meer naar de bergen. Ze was nog geen wolf tegengekomen op haar pad, maar nu begon ze vaag de geur te ruiken van een soortgenoot. Iemand was in haar buurt, en kwam steeds dichterbij.
Haar blauwe ogen zochten de omgeving af, op zoek naar de wolf die haar wandelingetje aan het verstoren was. Maar het was een welkome afleiding. Het lopen  was ze nu wel zat, maar ze kon niks anders bedenken. Ze wilde niet stilzitten, en daarom dwong ze maar haar voeten te bewegen, ook al  begon het nu meer op sjokken te lijken. 'Wie is daar?' zei ze uiteindelijk. Ze was omringd door bergen, ze kon nauwelijks om haar heen kijken. Ze kon de wolf niet vinden, maar ze wilde wel weten wie hier was. Om dat te bereiken moest ze wel praten. 'De tijd voor verstoppertje is voorbij.'

Terug naar boven Ga naar beneden
T-Jay


T-Jay




PROFIELAantal berichten : 97
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,7 years
Roedel: -
Partner: You're the only one I wish I could forget

The walk of shame Empty
BerichtOnderwerp: Re: The walk of shame   The walk of shame Emptyza jul 26, 2014 9:25 am

T-Jay onderzocht rustig het gebied. Of naja, rustig kon je het niet noemen. Gedachtes dwaalden door zijn hoofd over zijn verleden, of wat er nog van over was. Hij wilde graag stoppen met de goedzak uithangen. Waarom moest hij altijd zo lief en vriendelijk tegen hem doen, terwijl het niet eens wederzijds was. Hij keek terug naar hoe hij zo was geworden, maar hij wist niet hoe het kwam. Iemand moest hem al het juiste hebben aangeleerd van kleins af aan. Maar wie? Wat is er met hem gebeurd? T-Jay dacht terug aan de nacht na de aanval, waarvan hij zich trouwens ook niks meer herinnerd. Hij werd wakker in een grot met een paar andere wolven. Een healer of zoiets had hem geholpen en zei dat hij tijdens het gevecht een hersenschudding had opgelopen. Toen was hij al zo goed als wat dus er moest daarvoor iets gebeurd zijn. Had hij een heel zorgeloos leventje gehad ofzo? Nee, dat kon niet. Hij had een pup in de sneeuw zien rondlopen, en die pup, dat was hijzelf geweest. T-Jay herinnerde zijn eerste visioen nog precies.

De wolf wist niet wat hij van zijn verleden moest vinden. Had hij een leuke of slechte jeugd en wie had hem alles geleerd en opgevoed? De vragen waar hij waarschijnlijk nooit antwoordt op zou krijgen. Elke dag stelde hij dezelfde vragen, en nog nooit zijn ze beantwoordt.
Hij had afleiding nodig, en snel. Al snel drong een geur zijn neus binnen. Een teef, erg dichtbij, en zo te horen had ze hem ook al geroken. Die afleiding kwam veel sneller dan hij had gedacht. T-Jay hoorde haar stem, maar door de bergen kon je haar niet zien. Uiteindelijk stond hij ineens achter een witte teef. 'Hallo daar. Ik dacht dat je wel zin had in een spelletje.' Zei T-Jay neutraal. Ergens kreeg hij spijt dat hij de woorden had gezegd, maar niks aan te doen. Het was gewoonweg een slechte grap. Voor zover je het een grap kon noemen dan.
Hij rook nu pas dat de teef maar iets jonger was dan hijzelf. 'En wie ben jij?' Vroeg T-Jay. Waarschijnlijk was dit zo'n teef die haar naam niet zou weggeven voordat hij zijn naam zij of voordat hij iets voor haar had gedaan. Of hij schatte alles verkeerd in. Hij moest dan ook niet gelijk oordelen op de buitenkant en gewoon afwachten was ze zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily


Lily




PROFIELAantal berichten : 21
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,5 jaar
Roedel: The Aeron
Partner: Jongens zijn vies

The walk of shame Empty
BerichtOnderwerp: Re: The walk of shame   The walk of shame Emptyza jul 26, 2014 10:12 am
Een stem klonk van achteren, en ze draaide zich abrupt om. Hij was niet heel dichtbij, maar toch was ze kwaad op zichzelf dat ze zich zo van achteren liet besluipen. Ze had door moeten hebben van welke kant hij kwam. Wat had ze vandaag? Als dit was gebeurd met Cactus erbij, had ze een hele tirade gehad. Altijd op je tegenstander letten, ook al was deze reu nog niet echt een tegenstander. Nog niet.
Zin had in een spelletje? Hoe leuk zou het zijn om nu verstoppertje te gaan doen, gewoon door de bergen te rennen met een onbekende? 'Als jij als eerste telt, vind ik alles best,' zei ze, als grapje, maar met meer waarheid dan ze zou willen toegeven. Ze wist dat het toch nooit zou gebeuren, dat de reu het als een grapje had bedoeld. In ieder geval was dat wel een goed begin. Iemand die eens een grapje maakte. Misschien zelfs wel iemand met dezelfde humor. Tot nu toe had ze die niet gevonden hier in Avarice.
Ze nam de reu in zich op. Ze merkte dat hij rond haar leeftijd was, misschien een paar maanden ouder. Zijn lichaamshouding straalde niet bepaald gevaar uit, wat ervoor zorgde dat zij ook een ontspannende houding aannam. Toch bleef ze op haar hoede, je moest altijd het ergste verwachten.
Nadat ze hem uitgebreid had bekeken en besloten had dat het er in een gevecht wel gelijk aan toe zou gaan, vroeg hij haar naam. Of eerder, wie ze was. 'I'm a frail and delicated flower' sprak ze een van de eerste woorden van Cactus uit. Maar daarna, als een soort uitleg, gaf ze haar echte naam. 'Lily.'' Nu wist ze dat zij het ook moest vragen, het eeuwenoude chit chat was begonnen. Even had ze de neiging om tegendraads te zijn, gewoon om niks te vragen, maar ze wilde eigenlijk zijn naam wel weten. 'Voor wat hoort wat, wat is jouw naam?' vroeg ze daarom maar. 'En wat doe jij in zo'n prachtig rotsig gebied als deze bergen hier? Stenenliefhebber?'
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Jay


T-Jay




PROFIELAantal berichten : 97
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,7 years
Roedel: -
Partner: You're the only one I wish I could forget

The walk of shame Empty
BerichtOnderwerp: Re: The walk of shame   The walk of shame Emptyza jul 26, 2014 10:36 am

Het viel T-jay op dat de wolvin een relaxte houding aannam wat hij eigenlijk wel begreep. Hij kwam nou niet als een of andere gestoorde wolf aanstormen om iedereen op zijn pad te vermoorden. 'Als jij als eerste telt, vind ik alles best,' Zei het teefje terug. Beter dat ze het grapje begreep. Wie ging er dan ook met een wildvreemde verstoppertje spelen in de bergen? Trouwens, hij was daar veel te oud voor. 'I'm a frail and delicated flower' Zei ze toen. T-Jay keek haar even vragend aan voordat de teef verder ging. 'Lily.'' Sprak de teef toen haar. Nu pas begreep hij het. Lily was dus gelukkig niet zo'n iemand die haar naam verzweeg. Altijd irritant dat soort wolven. Het was eigenlijk de eerste keer dat T-Jay dit dacht. Zo had hij nog nooit gedacht. Hij moest altijd van zichzelf overal het positieve van inzien, maar het voelde goed om eens negatieve gedachtes te hebben. 'Voor wat hoort wat, wat is jouw naam?' Vroeg Lily toen. 'Ik heb geen beschrijving van mijn naam, maar ik heet T-Jay. ' Stelde hij zichzelf voor. 'En wat doe jij in zo'n prachtig rotsig gebied als deze bergen hier? Stenenliefhebber?' Vroeg Lily verder. 'Ik ben gewoonweg dol op stenen en zoek ze elke dag. Soms neem ik stenen mee en koester ze, tot ik ze helaas achter moet laten.' Antwoordde T-Jay dromerig terwijl hij naar een steen op de grond keek. Vervolgens kwam er een grijns op zijn gezicht en keek hij naar Lily, die nu wel zal denken dat hij gestoord was. 'Just kidding. Ik ben uit mijn gebied verjaagd door een bosbrand en verken deze omgeving wat.' Antwoordde hij nu serieus op de vraag. 'En hoe zit het met jouw? Jij komt zeker hier vandaan of niet?' Vroeg hij met lichte nieuwsgierigheid in zijn stem. Hij rook niet de geur van Serigala dus ze zal niet van Serigala zijn. En hopelijk wist Lily ook wat meer over dit gebied te vertellen.

de volgorde in het begin met die relaxte houding en vervolgens die grap maken klopt niet helemaal en moet eigenlijk omgedraaid worden, maar ik ben te lui Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily


Lily




PROFIELAantal berichten : 21
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,5 jaar
Roedel: The Aeron
Partner: Jongens zijn vies

The walk of shame Empty
BerichtOnderwerp: Re: The walk of shame   The walk of shame Emptyza jul 26, 2014 10:58 am
Geen beschrijving voor je naam? Ouderwets zeg. Ze wilde het zeggen, zo graag, maar ze dwong zichzelf om te dimmen. In plaats daarvan gaf ze een simpel knikje. T-jay dus.
Ze was blij verrast hoe hij haar vraag beantwoordde over wat hij hier aan het doen was. 'Ik snap je punt, sommige stenen vragen er gewoon om om gepakt te worden. Maar ik heb meer haat aan stenen, en het doet me altijd een plezier om te weten dat ik ze misschien weghaal bij z'n vriendjes,' zei ze bedenkelijk. 'Zoals die steen, kijk nou hoe hij mij aankijkt!' Ze probeerde om een strak gezicht aan te houden, maar een grijns was niet te onderdrukken. Met deze woorden had ze wel haar eerste afspraak om zich in te houden compleet geschonden. Maar tot nu toe leek de wolf wel iemand die dat aankon.
'Ah, dus jij bent zo'n wolf die ons gebied aan het overstromen is. Thanks for that. Maar inderdaad, ik ben van dit gebied, maar ook nog maar drie maanden, daarvoor heb ik vooral rondgetrokken. Maar nu heb ik me hier gevestigd en heb ik zelfs de plaatselijke roedel gejoind' het eerste was als grapje bedoeld, maar er zat ook een kern van waarheid in. Vooral de nieuwe roedel, Bloody Revenge irriteerde haar. Ze namen gelijk de boel over, en dat kon ze niet hebben. The Aeron was hier al een hele tijd, de enige roedel in dit gebied. En ineens kwamen alle wolven overlopen, met een nieuwe roedel er ook nog eens bij.
Wat ze daarna had gezegd, had haar wel  verbaasd. Ze vertelde in een paar zinnen meer over haar hele leven dan ze in totaal aan anderen had verteld. 'Maar met jouw onwetendheid heb ik wel een goede voorsprong met verstoppertje spelen. Ik weet alle plekjes.' Weer kwam de grijns naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Jay


T-Jay




PROFIELAantal berichten : 97
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,7 years
Roedel: -
Partner: You're the only one I wish I could forget

The walk of shame Empty
BerichtOnderwerp: Re: The walk of shame   The walk of shame Emptyza jul 26, 2014 11:36 am
T-Jay keek de teef voor hem grijnzend aan terwijl Lily het spelletje met hem meespeelde. 'Ah, dus jij bent zo'n wolf die ons gebied aan het overstromen is. Thanks for that. Maar inderdaad, ik ben van dit gebied, maar ook nog maar drie maanden, daarvoor heb ik vooral rondgetrokken. Maar nu heb ik me hier gevestigd en heb ik zelfs de plaatselijke roedel gejoind' Zei Lily. Het begin klonk een beetje als een grapje, maar T-Jay wist wel wat ze bedoelde. Blijkbaar hadden dus aardig wat wolven het gered om uit Serigala te komen. Het tweede wat Lily zei was ook interessant. 'Plaatselijke roedel? Zou je me daar meer over willen vertellen?'Vroeg T-Jay. 'Maar met jouw onwetendheid heb ik wel een goede voorsprong met verstoppertje spelen. Ik weet alle plekjes.' Ging Lily verder terwijl er weer een grijns op haar gezicht stond. 'Misschien wil je me een korte rondleiding of uitleg geven over die plekken?' Vroeg T-Jay met een grijns. Hij moest nu ook niet teveel van haar verwachten. Het besef dat hij nu wist dat hier een andere roedel was, was eigenlijk al genoeg informatie. Alleen vragen ernaar kon nooit kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily


Lily




PROFIELAantal berichten : 21
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,5 jaar
Roedel: The Aeron
Partner: Jongens zijn vies

The walk of shame Empty
BerichtOnderwerp: Re: The walk of shame   The walk of shame Emptyzo jul 27, 2014 10:23 am
Hij vroeg of ze wat meer over The Aeron wilde vertellen. Ze probeerde in haar hoofd de woorden zo te formuleren, dat ze niks prijs gaf wat misschien niet gewaardeerd zou worden door het roedel zelf, maar toen ze dat zo goed mogelijk probeerde te doen, kwam ze erachter dat ze helemaal niet zoveel geheimen had die ze er per ongeluk uit kon flappen. Ze was dan ook nog maar een gewoon lid, het was logisch dat zij nog niet in vertrouwen was genomen. Sowieso had ze nog maar weinig met de Alfa gesproken. Toen ze met hem sprak, ging het over haar die in het roedel wilde. Sindsdien had ze volgens haar niet echt meer met hem gesproken. In ieder geval niet over iets significants. 'Ikzelf ben nog maar een gewoon lid, en veel kan ik er niet echt over vertelllen. Het is een slechte roedel, en zit hier al een tijdje als ik het goed heb. De Alfa is volgens mij net nieuw, maar wel de zoon van de oude Alfa. Maar ik zit er in, dus dat is al een goed teken, toch?' zei ze overwegend. Dit alles had ze meer van geruchten dan van haar roedelleden. Nu ze er over nadacht, welke roedelleden kende ze nou echt? Ze moest echt eens wat meer met ze omgaan, ze beter leren kennen. Hopelijk kwam er snel een roedelactiviteit.

'Vertrouw je me wel met een rondleiding? Misschien leidt ik je wel in de val, of laat ik je verdwalen en gai k er daarna vandoor met de kwaadaardigste lach die je ooit gehoord hebt. Maar als je me vertrouwt, kom dan maar mee.' Ze begon te lopen, met de bedoeling dat hij haar zou volgen. Hier in de bergen was een plek waar ze vaak kwam, volgens haar zag je op die plek het mooiste uitzicht van heel Avarice. Ze twijfelde wel of ze het hem moest laten zien, ze had nog geen wolf gezien op die plek, en het was een  soort secret hiding place geworden. Maar als ze hem iets moest laten zien, was dat het wel.
Het was een tijdje lopen, berg op berg af. Ze gingen steeds maar hoger, tot ze op een punt kwam waar een paar bosjes de weg versperde. 'Vraag me niet hoe ik op deze plek ben gekomen,' zei ze terwijl ze de bosjes inging. Het was vrij moeilijk om er doorheen te manoeuvreren, maar zodra je de bosjes verliet, kwam je op een plek, volledig omringt door bosjes, waar je uitzicht had over een heel Serigala. 'Welkom op dé plek. Fooien graag in vlees en wees niet te zuinig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Jay


T-Jay




PROFIELAantal berichten : 97
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,7 years
Roedel: -
Partner: You're the only one I wish I could forget

The walk of shame Empty
BerichtOnderwerp: Re: The walk of shame   The walk of shame Emptyzo jul 27, 2014 8:40 pm
'Ikzelf ben nog maar een gewoon lid, en veel kan ik er niet echt over vertelllen. Het is een slechte roedel, en zit hier al een tijdje als ik het goed heb. De Alfa is volgens mij net nieuw, maar wel de zoon van de oude Alfa. Maar ik zit er in, dus dat is al een goed teken, toch?' Gaf Lily antwoordt op zijn vragen. Dat was wel genoeg informatie voor hem. 'Vertrouw je me wel met een rondleiding? Misschien leidt ik je wel in de val, of laat ik je verdwalen en gai k er daarna vandoor met de kwaadaardigste lach die je ooit gehoord hebt. Maar als je me vertrouwt, kom dan maar mee.' Ging ze verder op het oude onderwerp. 'Als dat zo zou zijn, dan had je me dit nu niet allemaal vertelt dus ik ga gezellig mee.' Zei T-Jay terwijl hij achter haar aanliep. Tijdens het lopen gingen ze nogal veel berg op en berg af, maar naarmate ze verder liepen kwamen ze veel hoger. Uiteindelijk versperde een paar bosjes de weg. 'Vraag me niet hoe ik op deze plek ben gekomen,' Zei Lily nog voor ze de bosjes in was verdwenen en T-Jay liep zwijgend achter haar aan. Het ging moeizaam om door de bosjes heen te komen maar toen ze die voorbij waren zag hij een open plek die omringt was door bosjes. Maar dat was niet het enige wat hem opviel. Je had uitzicht over heel Serigala. Langzaam kwam T-Jay wat naar voren terwijl hij met zijn mond open keek. 'Welkom op dé plek. Fooien graag in vlees en wees niet te zuinig.' Hoorde hij Lily zeggen en T-Jay glimlachte.
'Dit is een geweldige plek. Ik weet niet hoe je hier op gekomen bent, maar het is prachtig!' Zei T-Jay enthousiast. T-Jay ging zitten terwijl hij genoot van zijn uitzicht. Serigala zag er nogal verbrand uit, wat logisch was, maar nog steeds was het mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily


Lily




PROFIELAantal berichten : 21
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,5 jaar
Roedel: The Aeron
Partner: Jongens zijn vies

The walk of shame Empty
BerichtOnderwerp: Re: The walk of shame   The walk of shame Emptyzo jul 27, 2014 11:59 pm
Ze zette zichzelf aan de rand van de berg, en begon de takjes uit haar vacht te halen. Dat was het enige nadeel van deze plek, wanneer je door de bosjes ging, zaten er meer takken in je vacht, dan nog op de bosjes. Toen ze eenmaal takvrij was, begon T-Jay net te praten. Ze glimlachte om zijn reactie. 'Blij dat ik nog wat nuttigs heb kunnen doen vandaag,' zei ze vrolijk. Ook hij ging zitten bij de rand, en staarde in de verte. Ze volgde zijn voorbeeld, en staarde ook in de verte, naar Serigala. Ze kon zich niet voorstellen hoe het daar geweest zou zijn. De paniek die de wolven moesten hebben gehad. De geur die daar zou heersen. Een combinatie van verschroeid vlees en verbrand hout. Ze rilde. Ze was nooit in aanraking gekomen met vuur, laat staan met een bos in lichterlaaie. Ze vroeg zich af of het gebied ooit nog bewoonbaar zou worden. Het zou in ieder geval een hele tijd duren. Bijna alle bomen waren zwart. Het was een angstaanjagend plaatje. Ze was blij dat ze daar niet bij was geweest. Toen besefte ze, dat hij daar wel bij was geweest. Zou hij daar nu aan denken? Of zou hij eerder aan de goede momenten denken die hij daar had meegemaakt? Ze wilde het weten, ze wilde het vragen, maar ze wist niet zo goed wat ze precies moest vragen. Ze wist niet eens of hij er wel echt bij was geweest, misschien was hij meer aan de rand van het gebied geweest, veilig van alle vlammen. 'En jij hebt dat allemaal meegemaakt?' vroeg ze dan maar, met een knikje naar het verschroeide gebied van Serigala. Ze had besloten dat als hij er over wilde uitweiden, hij dat wel zou doen, en anders zou ze er niet verder naar vragen.

'Dus, verder met tour-Lily?' vroeg ze na een tijdje stilte. 'Of wil je nog verder genieten van het uitzicht?' Ze wist nog niet zo goed waar ze hem heen moest brengen. Misschien naar het kleine meertje hier in het dal. 'Wat heb je eigenlijk al gezien hier?'
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Jay


T-Jay




PROFIELAantal berichten : 97
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,7 years
Roedel: -
Partner: You're the only one I wish I could forget

The walk of shame Empty
BerichtOnderwerp: Re: The walk of shame   The walk of shame Emptydi jul 29, 2014 6:26 am
Vanuit zijn ooghoed zag T-Jay dat Lily naast hem ging zitten. Nog steeds keek hij naar Serigala maar nu richtte hij zijn blik even op een brandwond op zijn buik, doe hij had opgelopen nadat hij over de brand moest springen. Hij bevond zich toen op de vlakte Eternal Meadow. Hij hield van dat gebied.
'En jij hebt dat allemaal meegemaakt?' Hoorde Hij Lily naast zich zeggen. Hij knikte kort. 'klopt. Het was zeker geen pretje, maar ik sta hier nog en niet eens helemaal geroosterd.' Zei T-Jay grijnzend. Het was weer even een tijdje stil maar nu had hij wel genoeg van dit uitzicht genoten. Lily zal inmiddels wel verveeld zijn. 'Dus, verder met tour-Lily?' vroeg ze en T-Jay knikte. 'Ja, graag. Ik ben uitgekeken hoor.' Antwoordde hij snel. 'Wat heb je eigenlijk al gezien hier?' vroeg ze. Hij dacht even na. 'Alleen de vlakte en de rivier.' Antwoordde hij. Er was waarschijnlijk nog zat om te ontdekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily


Lily




PROFIELAantal berichten : 21
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,5 jaar
Roedel: The Aeron
Partner: Jongens zijn vies

The walk of shame Empty
BerichtOnderwerp: Re: The walk of shame   The walk of shame Emptyvr aug 08, 2014 2:12 am
'klopt. Het was zeker geen pretje, maar ik sta hier nog en niet eens helemaal geroosterd.' zei T-jay grijnzend. 'Nou, dat weet ik nog net zo niet, hoor. Je ruikt wel een beetje naar gebraden wolf. Best wel verleidelijk, eigenlijk.' ze beet speels in zijn vacht, alsof ze hem echt wilde opeten.
Dus, hij had het de vlakten en de rivier al gezien. Eigenlijk wilde ze hem wel brengen naar de ruïnes, dat was altijd wel een indrukwekkende plek. Niet veel gebieden hadden een verlaten kasteel. Sowieso hadden niet veel wolven te maken gehad met mensen of hun gebouwen. Voor hem zou het dus waarschijnlijk wel spectaculair zijn. Maar het probleem was dat het veel te ver weg was. Het zou hen dagen kosten om daar te komen. Dit gebied doorkruisen was echt a hell of a job. 'Je moet ooit een keer de ruïnes gaan bekijken. Dat is zeker de moeite waard. Maar het is echt veel te ver weg, een paar dagen reizen zelfs, dat wordt te gek. Of je moet zin hebben in een roadtrip? Maar zo niet, kunnen we beter naar het meer hier beneden gaan. Minder spectaculair, maar het is vrij mooi en je kan er zelfs vissen,' sprak ze haar gedachten uit. Het was geen groot meer, niet zoals het meer ergens bij de bossen. Het lag hier tussen de bergen, maar er waren tenminste wel vissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Jay


T-Jay




PROFIELAantal berichten : 97
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,7 years
Roedel: -
Partner: You're the only one I wish I could forget

The walk of shame Empty
BerichtOnderwerp: Re: The walk of shame   The walk of shame Emptyvr aug 08, 2014 4:35 am
'Nou, dat weet ik nog net zo niet, hoor. Je ruikt wel een beetje naar gebraden wolf. Best wel verleidelijk, eigenlijk.' Zei Lily waarop ze hem vervolgens speels in zijn vacht beet. 'Nou, mooi dat ik nog een beetje verleidelijk ben.' Zei T-Jay met nog steeds een grijns op zijn gezicht.
Hij was benieuwd naar wat Lily hem wilde laten zien. Waarschijnlijk waren de meeste plekken een aantal dagen reizen. Ach, hij had toch alle tijd. Hij was nog jong. 'Je moet ooit een keer de ruïnes bekijken. Dat is zeker de moeite waard. Maar het is echt veel te ver weg, een paar dagen reizen zelfs, dat wordt te gek. Of je moet zin hebben in een roadtrip? Maar zo niet, kunnen we beter naar het meer hier beneden gaan. Minder spectaculair, maar het is vrij mooi en je kan er zelfs vissen.' Zei Lily toen. T-Jay knikte even. Niet dat hij een duidelijk keuze maakte tussen het meer en de ruïnes met zijn geknik. Het was gewoon een teken dat hij haar had gehoord. Een roadtrip leek hem wel wat, maar voor nu kon hij beter niet te lang op weg gaan. Waarschijnlijk zal Lily dat ook niet echt zitten. Ze konden inderdaad beter de dingen in de buurt bekijken. Daarna, als zowel hij als Lily nog wilde, konden ze misschien samen naar de ruïnes gaan. Hij reisde ook liever met iemand dan alleen.
De ruïnes klonk wel cool. Natuurlijk had hij het niet zo op menselijke dingen,
Maar dat klonk wel de moeite waard om naartoe te gaan.
'Die roadtrip kan altijd nog. Laten we eerst alles in de buurt bekijken, en daarna, als we nog zin hebben, kunnen we naar de ruïnes gaan.' Stelde hij voor. Gelijk kreeg hij er spijt van dat hij 'we' zei. Wie weet wilde Lily wel helemaal niet met hem mee. Wees ze hem alleen even de weg en ging vervolgens ieder zijn eigen pad. T-Jay keek Lily neutraal aan, alsof hij zich niet had versproken. Hopelijk had ze het niet door gehad of maakte het haar niks uit. Of wil ze heel graag mee, kwam een derde optie in zijn hoofd, maar die verbande hij er snel uit. Het leek niet echt alsof ze daar veel zin in had.
Terug naar boven Ga naar beneden



Gesponsorde inhoud




PROFIEL
KARAKTER

The walk of shame Empty
BerichtOnderwerp: Re: The walk of shame   The walk of shame Empty
Terug naar boven Ga naar beneden
 

The walk of shame

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» We walk different ways

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Avarice :: INGAME :: Berg-