De bosbrand laat Serigala verwoest achter. Lees meer.
Nog meer plek voor plot. Lees meer.

PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen


 
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij ieder bezoek:

Deel | 
 

 Solitair or in a flock? (Huiltopic)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Triple H


Triple H




PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2,6 Years
Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid.
Partner: Try me.

Solitair or in a flock? (Huiltopic) Empty
BerichtOnderwerp: Solitair or in a flock? (Huiltopic)   Solitair or in a flock? (Huiltopic) Emptyzo jul 27, 2014 7:34 am
Triple liep door de donkere nacht naar een open plek. Het leek alsof hij van alle kan ten bespiedt werd maar hij gaf er niks om. Drift en Stinger zaten op zijn rug te slapen. 'Drift, Stinger, wakker worden!' fluisterde Triple. 'Dit is tot waar ik jullie breng jullie mogen de tweede wereld alleen in zonder mij. We zijn nu ook geen partners meer we zijn nu weer vijanden als ik zal jagen en ik zie 1 van jullie dood ik je en ik eet je vervolgens op.' Drift en Stinger maakte zich uit de voeten en rende de natuur in.
De maan scheen helder op zijn zwarte glanzende vacht. Zijn rode ogen glinsterde in de maneschijn. S' avonds op de één of andere manier werd hij kil en dat voelde hij dan ook. Hij vermoordde alles en iedereen die op zijn pad kwam behalve zijn vrienden of kennissen of een roedel. Niet omdat hij bang was voor de roedel. Maar als hij ooit met een roedel in contact kwam dan was het niet voor niets. Dan wilde hij de roedel joinen. Hij ging liggen en dacht eraan hoe het zou zijn om in een roedel te zitten? Hij had kort geleden iemand van The Aeron ontmoet en Lily was niet de aardigste. Triple hoopte dat Lily ooit aardig zou doen. Misschien is iedereen in The Aeron wel net als Lily. Maar zo'n slechte leugenaar als Lily had hij nog nooit gezien. Ze wilde er duidelijk er niet over praten. Maar zij begon het onderwerp. Cactus was geen plant maar een wolf dat wist hij zeker. Misschien was het haar partner of een wolf dat voor je zorgde.
Een wolf dat voor je zorgde.... het weerkaatste door zijn hoofd. Triple had grotendeels van zijn jeugd geen wolf gehad die voor hem zorgde. Hij keek naar de maan met een kille blik. Hij zal wreken op zijn vader de alfa van de Uchiha Clan. Dan zou zijn vader ooit trots op hem zijn dan zeggen dat Triple een nietsnut was. De zwarte reu was nou niet bepaald de sterkste pup van de Uchiha Clan. De andere clan, de Bloody Revenge kwam uit Serigala waar Triple voor een grotendeels heeft geleefd. Zij zouden wel wat aardiger zijn en hij kent misschien ook wel een paar wolven uit die roedel. Hij nam een besluit ging zitten en huilde naar de alfa van de Bloody Revenge, ontspannen huilde hij. Maar terwijl hij zich ontspande ging er op de één of andere manier niks naars door zijn hoofd heen. Zoals dat hij de roedel zou joinen of dat dit hem fataal zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bolt


Bolt




PROFIELAantal berichten : 127
Leeftijd : 28
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 years
Roedel: Bloody freakin' Revenge
Partner: My butt.

Solitair or in a flock? (Huiltopic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solitair or in a flock? (Huiltopic)   Solitair or in a flock? (Huiltopic) Emptyzo jul 27, 2014 9:40 am

Just hope you're heaven sent, and you're hell proof

Kort snoof de witte reu. Hij en een paar leden van Bloody Revenge hadden zich hier nu enkele dagen geleden gevestigd. Tot nu toe beviel dit gebied hem maar al te best. Het had nieuwe kansen gecreëerd. Binnen een mum van tijd zouden ze heel dit gebied hebben onderworpen daar was hij haast zeker van. De gedachte alleen al liet een onheilspellende grijns op zijn snuit glijden. Voor even trok een pijnscheut door zijn lichaam. Het vuur had ook hem te grazen genomen. Enkele stukken vacht waren weg geschroeid maar dat begon al goed te genezen. Verder had hij niet zo heel veel schade opgelopen en was hij nog altijd even sexy als daar voor.
De reu dwaalde als een witte schaduw door de bossen. De maan zorgde ervoor dat zijn vacht nog eens extra verlicht werd. Een zachte opkomende mist zorgde er dan nog eens extra voor dat de reu wel bijna was veranderd in een of ander spook. Hoe verder hij het bos in ging, hoe meer de mist opklaarde en uiteindelijk gewoon helemaal verdween. Zijn fel rode ogen gleden even over de grond voor hem. Bolt begon langzaam maar zeker honger te krijgen, en zijn maag begon hem dat duidelijk te maken. Snel genoeg kreeg hij twee eekhoorns in het oog die zich duidelijk voor iets uit de voeten maakte. Ach ja, het was een goeie maaltijd voor hem. Meteen stoof de witte reu er achteraan, de snelheid waarmee de kleine diertjes zich voortbewogen was groot. Maar hij wist wel enkele short cuts. Bij een omgevallen boom schoot hij naar links om wat verder weer terug op zijn oorspronkelijke pad te komen. Meteen was de afstand tussen hem en de twee beesten die tot zijn verbazing bij elkaar leken te blijven overbrugd. Snel en krachtig sprong hij op een van de beesten af. Zodra zijn voorpoten de grond naast een van de diertjes raakte en ze daarmee dus scheidde zette hij koelbloedig zijn tanden in de nek van het dier. Het was echter ook op dat moment dat een of ander mormel het in zijn hoofd kreeg om naar hem te huilen. Just great.
Duidelijk geïrriteerd, en met een dode eekhoorn in zijn bek betrad Bolt een iets of wat open plek en vond daar een zwarte reu. Tot op enkele meters voor hem hield hij halt en liet de eekhoorn op de grond vallen. Daar ging hij later wel van smullen. Eerst deze nietsnut even uit horen. ‘Wat moet je?’ Blafte hij met enige irritatie in zijn stem naar de wolf. Voor enkele seconden bekeek hij de reu. Zijn conclusie was echter al snel getrokken, deze dude interesseerde hem geen hol en hij mocht al heel erg zijn best gaan doen om dat te veranderen. De geur van de wolf kwam hem vaag bekend voor. Bolt snuffelde even aan het dode eekhoorntje dat aan zijn poten lag. Alright, hij had gelijk. De eekhoorn kwam bijna om in de stinkgeur van de reu. Dit ging nog wel eens grappig worden.


words: 503 | tag: Open
Terug naar boven Ga naar beneden
Triple H


Triple H




PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2,6 Years
Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid.
Partner: Try me.

Solitair or in a flock? (Huiltopic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solitair or in a flock? (Huiltopic)   Solitair or in a flock? (Huiltopic) Emptyzo jul 27, 2014 10:05 am
Triple zag een witte reu opdoemen tussen de bomen. Hij hield iets slaps in zijn muil. Als dat toch niet...‘Wat moet je?’ blafte de reu naar Triple. Maar Triple hoorde het vaag. Deze man had de zwarte Stinger gedood. 'Een minuut alleen en er is al eentje dood.' zei Triple met een psychopatisch met een grijns. Hij en deze reu waren precies tegenovergesteld van elkaar. Rood met wit tegen zwart met rood. 'Blijkbaar ben jij de leider van de Bloody Revenge of de commandant. Het maakt me niet uit.' Triple keek naar de maan en net toen hij zijn ogen naar Bolt wierp kwam er een kille blik in zijn ogen.


'Ik wil de Bloody Revenge joinen.' zei Triple opeens kalm. Hij kon zich opeens gek gedragen en een paar seconde later opeens heel normaal. Triple rook dat er ook andere wolven van de Bloody Revenge hier waren maar Triple gaf geen kik dat leek op angst. Alleen kilheid en uitdrukkingloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bolt


Bolt




PROFIELAantal berichten : 127
Leeftijd : 28
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 years
Roedel: Bloody freakin' Revenge
Partner: My butt.

Solitair or in a flock? (Huiltopic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solitair or in a flock? (Huiltopic)   Solitair or in a flock? (Huiltopic) Emptyzo jul 27, 2014 10:19 am

Just hope you're heaven sent, and you're hell proof

De reu kreeg een of andere cray cray grijns op zijn bek toen die naar zijn eten keek. Geweldig dit, echt waar. Bolt keek uitdrukkingsloos naar de zwarte hond. Nope, hij moest hem niet en hij zou dat wel gaan duidelijk maken. Normaal was hij niet zo’n wolf die uit was op vooroordelen or something. Maar come on, deze dude heulde met eekhoorns dus wie weet wat hij nog wel allemaal niet deed. Laat staan dat die kerel misschien wel ziektes had opgelopen of zo. Nee, nee. Zijn opmerkingsvermogen was in ieder geval nog wel in orde. Dus dat was misschien wel iets goed. Maar toch de knul steeg helemaal niet in zijn achting. Hij daalde alleen nog maar meer. Al was het absolute dieptepunt nog niet bereikt, maar dat kwam strakjes waarschijnlijk wel. Licht geamuseerd keek hij de dude aan toen hij een kille blik naar hem toe wierp. Eerst dat psychopathische gedoe, nu die blik. Blijkbaar had die kerel nog nooit van de term beleefdheid gehoord. Of laat staan respect. Want dat was toch wel iets wat hij verwachtte. In Bloody Revenge was het eigen aan de leden dat ze zowel respect hadden voor elkaar, als voor hem en Rajaion. Deze reu zou wellicht beide missen.

‘Fijn om dat te weten.’ Reageerde Bolt heel droogjes alsof het alledaags nieuws was. ‘Je zult toch wat beter je best moeten doen hoor.’ De witte alfa had ook nog geen naam opgevangen. Weer daalde hij een stukje. De zwarte dude zat al ver onder het nulpunt hoor. ‘Het wordt bij ons gewaardeerd om respect te tonen voor je meerdere.’ Bolt’s stem nam gelijk een andere toon aan, de toon van een alfa. Bij die toon, hoorde natuurlijk ook de houding van een sterke wolf en die was bij hem nooit ver weg. Hij maakte maar al te graag duidelijk dat de zwarte niet op zijn plek was, en al zeker niet als hij zich als een of andere gek ging gedragen.



words: 313 | tag: Open
Terug naar boven Ga naar beneden
Triple H


Triple H




PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2,6 Years
Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid.
Partner: Try me.

Solitair or in a flock? (Huiltopic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solitair or in a flock? (Huiltopic)   Solitair or in a flock? (Huiltopic) Emptyzo jul 27, 2014 10:56 am
‘Fijn om dat te weten.’ zei de wolf heel droogjes. ‘Je zult toch wat beter je best moeten doen hoor.’ zei hij daarna. ‘Het wordt bij ons gewaardeerd om respect te tonen voor je meerdere.’ sprak hij opeens op een andere toon... een toon van een alfa. Triple's ogen werden uitdrukkingloos, hij wist nu dat dit de alfa of commandant was van de Bloody Revenge. Waar was zijn Uchiha discipline die zijn vader hem altijd gaf? 'Maar natuurlijk.' zei Triple met respect in zijn stem. Hij keek niet naar de alfa of commandant, dat was normaal in de Uchiha clan. 'Ik ben Triple H Uchiha ook wel Triple genoemd van de Uchiha Clan dat is uitgeroeid. Ex-Tundra Pack lid. Tot uw dienst.' zo ging dat in de Uchiha Clan, altijd kort en bondig met genoeg informatie. Deze wolf kon wel jonger zijn dan hem maar daar moest hij het mee doen. Als hij commandant of alfa was moest je hem met respect behandelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bolt


Bolt




PROFIELAantal berichten : 127
Leeftijd : 28
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 years
Roedel: Bloody freakin' Revenge
Partner: My butt.

Solitair or in a flock? (Huiltopic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solitair or in a flock? (Huiltopic)   Solitair or in a flock? (Huiltopic) Emptyma jul 28, 2014 12:42 am
Bolt schreef:

Just hope you're heaven sent, and you're hell proof

Ugh de reu voor zijn neus interesseerde hem at the moment nog minder dan.. Ja dan wat eigenlijk? Kijk, zo oninteressant was hij dus. Bolt keek hem recht aan, zag waar die uitdrukkingsloosheid in de ogen van de wolf tegenover hem verschijnen. Dat irriteerde hem nog meer. Goed ja, een beetje uitdrukkingsloosheid was goed maar dude zo moest je je alfa al niet gaan bekijken weet je wel. Opvoeding was dus ook al niet aanwezig bij de kneus. Ergens vond hij dit alles veel te grappig. Verwachtte die kerel nu echt dat hij hem zo maar bij Bloody Revenge liet horen? Naïef was hij wel. Het feit dat hij hem dan nog niet aan keek wanneer hij sprak, was voor hem een groot teken van zwakte niet van respect of wat dan ook. Wat wou Triple H, blijkbaar, hier mee bereiken? Bolt spietste zijn oren toen hij over de Tundra Pack begon. Dit was werkelijk om het te besterven! ‘Tundra Pack, en jij wilt je bij ons voegen?’ Lachte hij spottend. Ugh, de gedachte alleen al aan die roedel zorgde ervoor dat hij bijna kokhalsde. Wat haalde Triple zich in zijn hoofd? Gezworen vijanden waren die twee roedels, dan was het toch wel heel onlogisch dat hij zich zo maar bij hen wou aansluiten. Of het was zo gespeeld dat de Tundra nog bestond en ze Triple hier als spion hadden ingezet bij hen. Yeah right, alsof die bende koeien zo slim waren.
De witte reu plaatste zijn nagels in de grond en duwde zijn borst lichtjes naar voor. Kort ontblootte Bolt zijn tanden naar de reu. ‘Rot op, Bloody Revenge is geen plek voor jou.’ Hij vernauwde zijn ogen terwijl hij de woorden uitsprak. Hij was hier klaar mee. Hij had honger. Hopelijk ging hij gewoon oprotten, want hij had echt geen zin om zijn poten hier aan vuil te maken.



words: 307 | tag: Open
Terug naar boven Ga naar beneden
Triple H


Triple H




PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2,6 Years
Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid.
Partner: Try me.

Solitair or in a flock? (Huiltopic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solitair or in a flock? (Huiltopic)   Solitair or in a flock? (Huiltopic) Emptyma jul 28, 2014 1:06 am
‘Tundra Pack, en jij wilt je bij ons voegen?’ lachte de witte reu spottend. Deze witte reu was prikkelbaar. Triple wist dat hij het had verpest.'EX-Tundra Pack lid. Ik was al een Ex-Tundra Pack lid voordat de Bloody Revenge vijand van The Tundra Pack was.' Dit was het verkeerde moment dat hij huilde. De witte reu duwde zijn borst licht naar voren en ontblootte zijn tanden. ‘Rot op, Bloody Revenge is geen plek voor jou.’ zei de witte reu daarna terwijl zijn ogen vernauwde. Triple opende zijn ogen wijd en keek gelijk naar de alfa van de Bloody Revenge. 'En waarom is de Bloody Revenge geen plek voor mij? Omdat ik naar eekhoorns ruik? Dat waren geen vrienden van mij. Alleen medereizigers, weet jij wel hoe het voelt om je siblings toen je een paar weken oud was één voor één werden vermoord? Hoe je familie je nooit liefde gaf en je alleen maar harde woorden toesprak zodat jij een krijger word. Nooit helemaal nooit heb ik iets te horen gekregen van Triple, wat kan je dat goed of Triple, goedzo. Maar nee jij weet niet hoe dat voelt, jij bent immers de alfa van een roedel. Die zal elke dag wel complimentjes krijgen. Sorry ik wil niet onrespectvol doen alleen ik weet dat ik het begin van dit gesprek on respectvol was tegenover een alfa. Dat spijt me ook, toen ik verder praatte en geen oogcontact maakte was een teken van juist veel respect. Maar dat mag zo te zien ook niet.' zei Triple. Het moest er even uit. Deze reu wist niks over Triple. Maar Triples prioriteit was om in een roedel te zitten. Eindelijk voor het eerst in zijn leven iets positiefs over hem horen. Hij hoopte dat de reu zich hierin iets inzag dat hij Triple een kans moest geven om zich te bewijzen. Maar hij wist zeker dat het niet meer mocht de reu, liet al zijn tanden zien. Maar diep in zijn hart hoopte hij dat de reu hem toch een kans gaf of hem toelaatte. Er moest een mirakel gebeuren zou hij ooit nog in de Bloody Revenge komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bolt


Bolt




PROFIELAantal berichten : 127
Leeftijd : 28
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 years
Roedel: Bloody freakin' Revenge
Partner: My butt.

Solitair or in a flock? (Huiltopic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solitair or in a flock? (Huiltopic)   Solitair or in a flock? (Huiltopic) Emptyma jul 28, 2014 1:59 am

Just hope you're heaven sent, and you're hell proof

‘Weer zit je fout. Die roedel was altijd een vijand van ons. En het kan me geen haar schelen, jij zat er in, das al genoeg reden om je niet toe te laten.’ Snoof hij minachtend. Bolt hield de reu goed in de gaten. Het zou hem niet ontgaan als die ook maar een poging waagde om hem aan te vallen. Ergens verwachtte hij wel een aanval. Simpel weg omdat die snert honden van een Tundra pack wel zo’n idioten waren. Toch bleef het uit. In plaats daarvan stak de reu een hele tirade af over zijn leven. Wat leuk.. Niet dus. Wanneer het woord familie viel was het al helemaal afgelopen. Er knapte iets in Bolt zijn hoofd. ‘Hoe durf je ook maar te praten over familie?’ Gromde hij diep naar de reu. Beelden van het gevecht met zijn vader flitsten door zijn hoofd. Hoe hij daar dood lag te gaan, hoe hij verstoten werd door zijn bloedeigen familie. Langzaam aan gleed er een zeker duisternis over de reu heen, beperkte zijn zicht zich enkel tot Triple. Dreigend stapte hij naar voor. Maar in plaats van het bij een dreiging te laten duwde de witte reu zich af op de grond en schoot meteen naar de keel van de reu. Door dat de aanval onverwachts kwam had Bolt de mogelijkheid gevonden om hem met al zijn gewicht op de grond te drukken. Zijn rode ogen staarde in de zijne met een harde blik. Dit was niet meer Bolt. Dit was een geheel andere kant van hem. Bolt begon kracht uit te oefenen op de hals van de reu, zijn kaken hadden zich dusdanig vast geklemd dat er geen ontsnappen meer aan was. ‘Mijn vader heeft me de dood nabij gebracht, dus hou je rotkop maar over familie.’ Bracht hij proestend uit. Langzaam aan liet hij los, maar in plaats van afstand te nemen plaatste hij zijn poot op de wonde en zette zijn nagels er diep in. De beelden die herhaaldelijk door zijn hoofd vlogen maakte het er niet beter op. At the moment had hij al zijn gewicht naar zijn voorpoten gebracht in de hoop dat hij blijvende schade aanrichtte. Hem hopelijk de dood toebrengend.
Na een tijd nam hij toch afstand. Bedaard was hij in de verste verte nog niet. Bolt deed enkel stappen naar achteren. ‘Maak dat je weg komt, nu het nog kan!’ Grauwde hij fel. Oh great, dit ging weer een mooi verhaaltje worden voor Raj. Al zou die nu zijn kop er wel niet gaan afknagen want hij had bij dit voorval echt wel het recht gehad. Bolt stond klaar om een tegen aanval tegen te gaan. Maar was de reu werkelijk zo dom?


words: 430 | tag: Open
Terug naar boven Ga naar beneden
Triple H


Triple H




PROFIELAantal berichten : 120
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2,6 Years
Roedel: Roedels zijn een teken van zwakheid.
Partner: Try me.

Solitair or in a flock? (Huiltopic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solitair or in a flock? (Huiltopic)   Solitair or in a flock? (Huiltopic) Emptyma jul 28, 2014 3:14 am
‘Weer zit je fout. Die roedel was altijd een vijand van ons. En het kan me geen haar schelen, jij zat er in, das al genoeg reden om je niet toe te laten.’ snoof de wolf minachtend. HIJ zat fout de Bloody Revenge was er niet eens toen Triple werd verbannen. ‘Hoe durf je ook maar te praten over familie?’ gromde de witte reu diep. Familie was er niet bij deze reu net als bij zichzelf. De witte reu stapte naar voren, terwijl Triple gewoon bleef staan en hij hem met zijn bloedrode ogen bleef aankijken. Elke beweging nam hij in zich op. De reu duwde zich af op de grond en schoot naar de keel van de zwarte reu toe. Triple deed zijn ogen wijd open. Hij kreeg een flashback van zijn verleden zijn broer keek spottend naar Triple toen zijn broer wel prooi kon vangen en Triple niet. Scaredy cat. Dat is hoe zijn broertjes en zusjes hem noemde. Triple werd snel bang in het verleden. Hij voelde niet dat hij op de grond werd gesmeten, dat er kaken zich vastklemde aan de nek van Triple, dat er bloed uitdroop en er een plasje bloed op de grond kwam te liggen. ‘Mijn vader heeft me de dood nabij gebracht, dus hou je rotkop maar over familie.’ zei de witte reu proestend. De kaken maakte zich los en nagels maakte de wond dieper. Maar Triple hoorde het niet. Het tafereel van vroeger bleef door zijn hoofd spelen alsof er een knopje was met herhalen dat de hele tijd werd ingedrukt. Hoe hij in het water werd geduwd. Hoe hij vluchtte als zijn broers met hem gingen vechten. Hij bleef doodstil liggen. Alsof het hem nu al fataal was geworden. Triple merkte niet dat de wolf enkele stappen naar achteren had gezet. ‘Maak dat je weg komt, nu het nog kan!’ grauwde de alfa fel. Triple kwam opeens bij bewustzijn. Hij zal nooit opgeven. Scaredy cat! tolde het nog door zijn hoofd heen. Toen hoorde hij de wijze woorden van zijn vader. De alfa van de Uchiha Clan.
Never avoid a fight that's worth fighting. Never hesitate when you know you gonna act. dat zei zijn vader een keer tegen hem toen Triple wilde vluchten. Hij stond op. De helft van zijn nek was rood. Never avoid a fight that's worth fighting. zei Triple hardop. Hij ontblootte zijn tanden die veel langer waren als normaal. Alle razernij kwam in zijn hoofd. Het werd nog donkerder het begon te onweren en te regenen. Hij liep van de belichte open plek af in het bos maskerde zijn geur met dat van modder. Hij cirkelde om de open plek onder dichtbegroeide bomen en struiken zodat de regen zijn geur niet kon ontmaskeren en de witte wolf hem niet kon zien. 'Jij denkt dat je de enige bent die niet een vader had die om je gaf? Dan heb jij het zoooo mis. fluisterde hij maar hoorbaar dat de witte wolf hem hoorde. Hij liep een stukje verder. 'Zie je jou vader vocht met je op leven en dood. Mijn vader zag geen nut in mij. Dus hij dacht dat het beter was als ik nooit was geboren. Jou vader dacht zeker ook tijdens het gevecht dat jij beter nooit was geboren.' De ex-Tundra Pack Lid draaide zich om en liep een kwart van de cirkel. 'Dat komt dan op hetzelfde NEER.' zei Triple met de nadruk op neer. 'Is het sappig? Is het dood!?' zei hij daarna kil. Hij liep een tijdje rondjes en het werd stil. Triple kon altijd geluidloos lopen. 'Never hesitate when you know you gonna act.' zei hij alweer tegen zichzelf. Hij liep geluidloos een rondje. Precies achter de witte wolf, hij beet snel in de poot van de witte wolf totdat hij iets hoorde kraken. Hij stak zijn vlijmscherpe nagels die hij altijd scherp maakte aan grote stukken rots in de wond van de alfa. Hij sloeg met dezelfde klauw in de linkerzij van de wolf en met zijn andere klauw in de linker. Hij boorde zijn klauwen erin en liet toen gelijk weer los.
Toen verliet hij alweer de open plek en deed nog wat modder op.  Zijn wond in de nek begon pijn te doen. Hij liep naar de hoek waar hij het dichtstbij de witte wolf was. Er was een grote rots dat boven de witte wolf uittorende waar Triple op rende de rots op en sprong daarna op de witte reu en sneed met zijn rechterpoot een diepe wond in de nek van de reu. Hij kwam vlak daarachter tot stilstand, draaide zich behendig om gooide al zijn gewicht op de witte wolf en stak zijn klauw in de neus van reu en met zijn ander poot krabde hij een wond dat door het oog liep.
'Toch moeilijker dan verwacht of niet?' fluisterde hij in het oor van de witte wolf en beet er ook gelijk hard in voor de kers op de taart. Over kersen gesproken de vacht van de witte wolf was een mix geworden tussen wit en kersrood. Zijn klauwen lieten los en zijn tanden ook. 'Ik zorg wel dat ik weg ben. zei Triple. Hij liep weg en reeg de zwarte eekhoorn Stinger aan zijn nagel die hij doorboorde aan een tak van een struik. Toen bleef hij stil staan. Maar rende daarna gelijk weg zo hard hij kon met een open wond. De wildernis in weg van de open plek. Weg van die domme jabroni. Maar wat hij wel wist is dat het niet hierbij zou blijven. Een volgende keer zal er hier misschien iemand echt sterven. Dit zal vanaf nu zijn aardsvijand zijn.

Triple is het topic uit. Dit was toch wel een leuk topic. Je kan een eindreactie maken misschien dat iemand van de Bloody Revenge zijn alfa kan helpen maar Triple is sws uit het topic.
Terug naar boven Ga naar beneden



Gesponsorde inhoud




PROFIEL
KARAKTER

Solitair or in a flock? (Huiltopic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solitair or in a flock? (Huiltopic)   Solitair or in a flock? (Huiltopic) Empty
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Solitair or in a flock? (Huiltopic)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Hoping for a better life (Drake huiltopic)
» the lonly mountain (Drake Huiltopic)
» You better f'cking come see me. [Huiltopic Rajaion/Bolt]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Avarice :: INGAME :: Bossen-