Karakter Leeftijd: I'm young: 1,7 Springs Roedel: I don't need a ruler. Partner: A good friend is enough.
Onderwerp: Hoping for a better life (Drake huiltopic) zo sep 07, 2014 12:39 am
Meteen rende ze weg. Hoger en hoger de berg op. De wind sneed door haar pels en haar nagels tikte pijnlijk op de grond. Nog steeds hoger en hoger. Het kon haar niet schelen of Scarleg haar volgen kon, ze moest huilen naar Drake, hopend op een beter leven. Eenmaal op de piek was het winderig. De kou beet haar constant. Toen ademde ze diep en, en met alle kracht van de Voorouders huilde ze naar Drake, de grootste Alfa van het land.
Drake
PROFIELAantal berichten : 71 Leeftijd : 27
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 1 year and 6 months Roedel: The Aeron Partner: My heart is growing darker and darker
Onderwerp: Re: Hoping for a better life (Drake huiltopic) zo sep 07, 2014 2:06 am
▲
Drake
Kort liet de jonge witte reu haar ogen over de omgeving glijden, zijn heldere groene ogen die vol haat stonden. De mogelijkheid dat zijn moeder hier ergens rondliep jaagde hem al een tijdje na, en hij werd gek van de onzekerheid. Hij kneep zijn ogen lichtjes samen en keek over het donkere bos heen waar waarschijnlijk het grootste gedeelte van zijn roedel rond zwerfde, en hij normaal gesproken ook. Soms dwaalde hij af naar de bergen om even alleen te zijn zonder de bescherming van zijn roedel. Sinds de dood van Duncan en alle wolven van serigala naar hun gebied waren gekomen met een andere roedel erbij was The Aeron een beetje terug gekropen naar de schaduwen van het donkere deel van het bos. Het hoorde allemaal bij hun plan wanneer de situatie moeilijk in te schatten was. The Aeron zou zichzelf binnenkort wel weer laten zien en ze zouden die honden laten zien wie de baas zijn in het gebied, ze zouden als een verassing optreden zonder dat iemand het verwachtte. The Aeron was een grote en sterke roedel maar de eigenschap die hun zo goed maakte was dat ze slim waren en ontzettend sluw. Ze kropen door de schaduwen wachtend op het juiste moment om toe te staan en hun entree te maken. De huil van een andere wolf trok nu zijn aandacht, het was een huil bedoeld voor hem en van iemand die de zich bij de roedel wilde voegen. Drake dacht kort na voordat hij erop af ging, het kon net zo goed een val zijn van Bloody Revence en zou wel dom zijn op in zo'n val te lopen. Wanneer hij opnieuw even zijn ogen over de omgeving liet gaan zag hij ook een donkere schim in de buurt, dit was alleen iemand die al tot The Aeron behoorde. Goed, dan was er iemand in de buurt voor als het een val moest zijn. De Latro had de huil oook gehoord en keek nu Drake aan waarnaar Drake kort knikte. Nu bracht hij zijn lichaam weer in beweging naar waar de huil vandaan kwam en al snel kon hij het witte gedaante van een wolf zien. Hij naderde de witte jaarling met een valse grijns op zijn gezicht en hield halt wanneer hij dichtbij genoeg was. Met zijn groene ogen keek hij het witte teefje doordringend aan. "Geef me een reden waarom ik mijn tijd aan jou zou moeten verdoen?" Vroeg hij aan het witte teefje met een valse stem. Wilde ze in The Aeron komen zou ze er tegen moeten kunnen dat niet iedereen even aardig tegen haar zou zijn. Nieuwe leden werden in The Aeron niet met open armen ontvangen, ze werden getest op hoe sterk ze in hun schoenen stonden, zeker in tijden als deze waarin er net een roedelleider vermoord was en er een andere roedel in het gebied rondliep. Een vervelende fase maar als iemand echt trouw was aan The Aeron kwam die er wel doorheen, uiteindelijk...
Karakter Leeftijd: I'm young: 1,7 Springs Roedel: I don't need a ruler. Partner: A good friend is enough.
Onderwerp: Re: Hoping for a better life (Drake huiltopic) ma sep 08, 2014 2:32 am
...
Laatst aangepast door Amatariseu. op do sep 11, 2014 6:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
Drake
PROFIELAantal berichten : 71 Leeftijd : 27
KARAKTER
Karakter Leeftijd: 1 year and 6 months Roedel: The Aeron Partner: My heart is growing darker and darker
Onderwerp: Re: Hoping for a better life (Drake huiltopic) di sep 09, 2014 4:43 am
▲
Drake
Het witte teefje begon te grommen wanneer hij haar met een valse toon aansprak en kort trok hij zijn wenkbrauwen op. Als die toon haar niet aanstond wenste hij het teefje veel succes bij haar mede-roedelleden, als hij haar zou toelaten. Eerst moest ze nog maar bewijzen dat ze het waardig was om zich een lid te van The Aeron. Ze had niet een erg goede start te maken door naar hem te grommen maar hij zou haar nog een kans geven om zichzelf te laten zien. 'Ik zal, wanneer u mij toelaat, de Aeron dienen als geen ander. Als u niet gelooft dat ik sterk ben, zal ik verdwijnen. Ik wil ook bij u horen om die vreselijke Bloody Revanche te verdrijven of te temmen, en nog het aller belangrijkste: ik wil bij mijn broertje Bageera zijn.' Sprak het teefje waarnaar Drake kort vals lachend zijn kop schudde. 'Ben je overtuigd?' Vroeg ze daarnaar waar hij nog meer om moest lachen. Wanneer hij uitgelachen was keek hij het teefje weer aan met zijn giftige groene ogen. "Jij dacht dat wij van plan waren om Bloody te verdrijven? Of erger zelfs, te temmen?" Vroeg hij met een hoop ongeloof in zijn stem maar in zijn ogen was te zien dat hij het erg grappig vind. "Laat me niet lachen!" Zei hij er nog achteraan. Hierbij kon hij ook een beetje zien hoe het witte teefje reageerde op dit soort commentaar, want dit zou ze nog vaak krijgen mocht hij haar toelaten. "Volgens mij weet jij niet precies hoe het hier gaat bij ons, of wel soms?" Vroeg hij aan haar met een duivelse grijns. Nee, echt niet, hoe kwam ze erbij. Dit gebied was van hun en van hun alleen, ze zouden het niet delen met een andere roedel. "Nee, sorry schat, maar als je ook maar werkelijk denkt dat wij andere roedels simpelweg verdrijven of temmen dan weet ik niet zeker of je wel bij het juiste adres bent," Zei hij met grijns op zijn gezicht waarnaar hij zijn blik naar de horizon achter het loofbos richtte. "Bloody Revence zou misschien wel wat beter zijn je passen." Zei hij grinnikend. Nog steeds vroeg hij zich af hoe ze op het idee was gekomen...