| Onderwerp: Aanmeldtopic di jul 22, 2014 5:00 am | | | Jij durft je aan te melden bij The Aeron? Dapper! Je weet wel dat dit een keuze is voor je leven, toch? Want als je er eenmaal in zit is er geen weg meer terug.. In dit topic kun je je aanmelden voor The Aeron. het enige wat je hoeft te doen is het invullen van het lijstje hieronder en het aanmaken van een huiltopic waarin je naar de alfa van The Aeron huil. Dan zal ik (Drake) of Melissa (Biscuit) op dit topic reageren en word er beslist of jou wolf de roedel kan joinen. - Code:
-
[u][i]Naam wolf:[/i][/u] [u][i]Karakter beschrijving:[/i][/u] [u][i]Motivatie:[/i][/u] [u][i]Link Huiltopic:[/i][/u]
Een andere manier om je te kunnen aanmelden in door op te dagen bij een speciaal topic waarin je je kunt aanmelden, wanneer er zo'n topic komt zal daar hier een mededeling van komen. |
|
| Onderwerp: Re: Aanmeldtopic di jul 22, 2014 5:31 am | | | Kan je ook als oudlid in de roedel zijn, dus dat je er al in zat voor de Serigala´ers kwamen? (wilde dit pben maar pb doet het nog niet geloof ik) |
|
| Onderwerp: Re: Aanmeldtopic di jul 22, 2014 5:35 am | | | Ja dat kan ook aangezien de roedel al een stuk ouder is PB doet het al wel hoor ^^ ik heb het knopje daarvoor ook nog niet gevonden maar je kunt bij de inbox gewoon op nieuw bericht klikken en dan een naam intypen Maar dat was ik idd nog vergeten te zeggen: Als je als 'oud' roedellid wilt zijn in The Aeron moet je mij maar gewoon een PB sturen! Dan kun je mij vertellen welke rank je graag zou willen hebben en andere dingen die je dan zou willen bespreken |
|
| Onderwerp: Re: Aanmeldtopic vr sep 05, 2014 5:00 am | | | Naam wolf:Bageera korte omschrijving: Bageera is een pup van 6 weken, maar heeft al meer mee gemaakt dan sommige andere pups van zijn leeftijd. Vroeger heeft zijn vader hem verlaten, en zijn moeder is later ook vermoord, dus vanaf jonge leeftijd heeft hij alleen geleefd. Hij is nieuwsgierig, behulpzaam, aardig, wil heel graag leren. Hij zal nooit zonder reden iemand aanvallen, en het is een trouwe vriend waar op je kan rekenen. link naar huiltopic: https://avarice.actieforum.com/t104-the-lonly-mountain-drake-huiltopic |
|
| Onderwerp: Re: Aanmeldtopic zo sep 07, 2014 12:40 am | | | Naam wolf: Amatariseu Korte omschrijving: Ze is de zus van Timber en Bageera, en haar broertje Scarleg (NPC) is haar zwakke plek. Ze is loyaal, dapper en eigenwijs. Haar intelligentie lat ligt hoog en ze is sneller dan dat ze sterk is. Ze zal alles doen om haar familie en roedel te beschermen, ook met als dat haar dood moet zijn. Link naar huiltopic: https://avarice.actieforum.com/t107-hoping-for-a-better-life-drake-huiltopic#1633 |
|
| Onderwerp: Re: Aanmeldtopic | | | |
|