De bosbrand laat Serigala verwoest achter. Lees meer.
Nog meer plek voor plot. Lees meer.

PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen


 
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij ieder bezoek:

Deel | 
 

 Searching for memories (Bageera)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
T-Jay


T-Jay




PROFIELAantal berichten : 97
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,7 years
Roedel: -
Partner: You're the only one I wish I could forget

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptyzo sep 07, 2014 3:55 am
Het was alweer een tijdje geleden dat T-Jay Amnesia had ontmoet. Bij die ontmoeting kwamen er alleen nog maar meer vragen naar boven van zijn verleden. Maar zijn hoofdvraag was toch wel wat zij van elkaar waren. Ze leken familie, zoals in zusje en broertje, maar ze konden ook nicht en neef van elkaar zijn of iets anders. Dat laatste leek hem onlogisch. Tenminste dat leek voor hem niet zo. Het leek hem sterk dat ze ooit bij elkaar waren geweest op die manier. En toch gingen zijn gedachtes telkens weer terug naar die vraag. Zijn vragen brandden op zijn tong, maar niemand die ze kon beantwoorden behalve zijn familie. Maar wie was zijn familie nou?
Soms kon de wereld wel barsten. Waarom moest hij nou uitgerekend een hersenschudding krijgen? Waarom kon hij niet leven zoals iedere normale wolf met een eigen verleden. Misschien was het een slechte tijd of een goede tijd, maar voor T-Jay was het verleden een zwart gat, net zoals de hemel. Een mooie vergelijkenis, al vond hij dat zelf. En de sterren waren dan net zoals de kleine beetjes flarden van zijn geheugen die terugkwamen. Elk visioen wat hem zijn verleden liet zien was een ster. Tot uiteindelijk de zwarte hemel alleen nog maar licht geeft. Al zou de hemel 's nachts altijd zwart blijven.

T-Jay keek op toen geritsel hem uit zijn gedachte schudde. Geritsel betekende leven, en leven betekende soms wel wolven. Nieuwsgierig keek hij om en wachtte kalm af. Altijd aardig blijven. Wacht, altijd aardig blijven? Nee, neutraal blijven, niet aardig. Aardig was hij zoals eerst, toen nog voor de bosbrand in Serigala. Hij was altijd maar aardig en lief tegen iedereen. Nu walgde hij ervan dat hij zo was. Zelfs tegen de gemeenste wolven was hij aardig. Het was eigenlijk allemaal om iedereen te vriend te houden. Zo moet het niet meer zijn. Gewoon neutraal blijven en zien wat er van komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera


bageera




PROFIELAantal berichten : 83
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 4 maanden
Roedel: The Aeron
Partner: A good friend is enough

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptyzo sep 07, 2014 4:08 am
Bageera liep door de bossen, tot hij op een tak stond 'krak'. Hij keek op, toen hij een wolf dacht te zien staan. De pup liep uit de struiken totdat hij oog in oog stond met de onbekende wolf. Hij stapte een beetje naar achter. omdat hij toch wel bang was voor hem. De pup had zo ook ooit is gestaan, maar toen werd zijn zus aangevallen, ze was bijna dood. Hij keek naar de wolf, Bruine Grijze vacht, Donkere ogen. niet echt gevaarlijk hoe hij er bij stond. De zwarte pup zei voorzichtig 'Hoi, wie ben jij?' en hij keek de wolf aan, terwijl de zon op zijn kopje stond, en het best wel warm was, zeker omdat hij een zwarte vacht had, en de zon er vol op scheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Jay


T-Jay




PROFIELAantal berichten : 97
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,7 years
Roedel: -
Partner: You're the only one I wish I could forget

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptyzo sep 07, 2014 4:22 am
Het laatste wat T-Jay had verwacht was een kleine pup. Was amper een maandje. Vlug liet hij een blik over het jonkie glijden. Het was een klein zwart reutje en zijn grijze ogen keken hem een beetje angstig aan, waarschijnlijk bang voor wat hij zal gaan doen. T-Jay kon nog net een grinnik onderdrukken bij het zien van het angstige hoopje. Niet dat hij iets tegen pups had, maar puur omdat hijzelf niet zo angstaanjagend was, zou je denken tenminste. 'Hoi, wie ben jij?' Kwam er nogal voorzichtig uit terwijl hij T-Jay aanstaarde. T-Jay ging rustig zitten waarop hij vervolgens zijn naam zei. 'Hallo daar, ik ben T-Jay.' Zei hij terwijl hij naar de jonge pup keek. 'En wie ben jij?' Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera


bageera




PROFIELAantal berichten : 83
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 4 maanden
Roedel: The Aeron
Partner: A good friend is enough

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptyzo sep 07, 2014 4:32 am
'Hallo daar, ik ben T-Jay.' zei de wolf die dus T-Jay heette. Hij zei 'Hii T-Jay'. 'En wie ben jij?' vroeg T-Jay daarna. De pup zei 'Ik heet Bageera, en wat doe jij hier? Ik ben verdwaald'. En hij wachtte op T-Jay zijn antwoord. Terwijl hij rond keek, in de hoop dat hij zag waar hij naar toen moest. De pup keek weer naar T-Jay die nog steeds zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Jay


T-Jay




PROFIELAantal berichten : 97
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,7 years
Roedel: -
Partner: You're the only one I wish I could forget

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptyzo sep 07, 2014 5:06 am
Al snel zei de pup zijn naam. Bageera dus. Ook kwam T-Jay te weten dat hij verdwaald was. Nou niet echt het handigst om te zeggen. Stel hij was een slechte wolf kon hij hem zo het verkeerde pad op sturen. Bageera heeft geluk om hem aan te treffen. 'Ik loop hier de boel een beetje te verkennen.' Antwoordde T-Jay op de vraag van Bageera. Nog steeds had hij niet alles gezien. Tot nu toe eigenlijk alleen het meer, de bergen, dit bos en de velden. Daarnaast wilde hij graag nog een keer naar de ruïnes toe die Lily hem had aanbevolen. Nu was het nog de vraag of ze wel met hem mee wou. Daarnaast was het nog 2 dagen lopen ook. Dat zal later wel komen. 'Bageera, waarom ben je verdwaald? Waar moet je heen dan?' Hij kon zich niet echt voorstellen verdwaald te zijn. Zelf had hij tenslotte geen bestemming dus verdwaald zal hij niet raken. Tenzij hij op weg was naar de ruïnes, dan bestond de mogelijkheid nog wel. Al zal je vanzelf wel bij je bestemming aankomen. Momenteel was zijn enige bestemming zijn verleden, iets wat onbereikbaar bleef naar zijn gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera


bageera




PROFIELAantal berichten : 83
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 4 maanden
Roedel: The Aeron
Partner: A good friend is enough

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptyzo sep 07, 2014 5:17 am
'Ik loop hier de boel een beetje te verkennen.' antwoordde T-Jay op zijn vraag wat hij hier deed. Hij was op weg naar het kasteel. 'Bageera, waarom ben je verdwaald? Waar moet je heen dan?' vroeg de wolf nog. De kleine pup zei 'I ben op weg naar het oude kapotte kasteel'. Hij had het gevoel dat de wolf niet te vertrouwen was, maar aan de andere kant was hij ook wel te vertrouwen. Daarom had hij het gezegd. Bageera keek in de vriendelijke ogen van T-Jay. en vroeg 'T-Jay waar moet jij heen?'. Terwijl hij ging zitten en over zijn poot likte, terwijl hij op antwoord wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Jay


T-Jay




PROFIELAantal berichten : 97
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,7 years
Roedel: -
Partner: You're the only one I wish I could forget

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptyma sep 08, 2014 8:32 am
'Ik ben op weg naar het oude kapotte kasteel.' Antwoordde de pup op zijn vraag. Nou dat ging wel erg makkelijk. Als die pup nou iets slimmer was geweest zei hij niet alles. Maarja, wat verwacht je dan ook van amper een maand jarige pup. Daarnaast bedoelde hij waarschijnlijk de ruïnes. Dat was dan nog wel even een tijdje lopen. En waar hijzelf twee dagen over zou doen zou deze pup er het dubbele over doen. Zijn botten waren tenslotte nog niet volgroeit en hoe kreeg hij te eten? Zijn moeder leek niet echt in de buurt te zijn. 'T-Jay waar moet jij heen?' Vroeg de pup vervolgens. Natuurlijk ging T-Jay dat niet aan zijn neus hangen. Tenslotte was hij zelf een heel stuk slimmer en anders had hij nog kans dat die pup hem achterna ging aangezien de moeder nergens te bekennen was. 'Overal en nergens. Ik zie maar waar mijn poten mij heen brengen.'Antwoordde hij op de vraag. 'Moet jij eigenlijk niet naar je moeder toe? Ze zal vast ongerust zijn.' Vroeg T-Jay toen. Hij nam wel aan dat de moeder in de buurt was, maar misschien was ze er wel helemaal niet meer. Ergens had hij spijt dat hij het had gezegd. Met een jankende pup die huilt om zijn moeder, daar heeft hij nou ook niks aan. Bijtend op zijn lip hoopte hij op het minst ergste, maar je wist maar nooit. En anders was het maar hopen dat de pup niet zou huilen. Misschien was er nog een pup eigenwijs en trots genoeg om zich niet te laten kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera


bageera




PROFIELAantal berichten : 83
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 4 maanden
Roedel: The Aeron
Partner: A good friend is enough

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptyma sep 08, 2014 8:42 am
'Overal en nergens. Ik zie maar waar mijn poten mij heen brengen.' Antwoordde hij op de vraag waar hij heen ging, 'Moet jij eigenlijk niet naar je moeder toe? Ze zal vast ongerust zijn.'. Bageera zei 'm'n moeder is overleden bij een aanval van 2 wolven, een jaar geleden'. En hij keek om zich heen, 'Mijn broers en zussen zijn ook ergens maar ik weet niet waar'. En hij wachtte op het antwoord van de wolf. even later zei hij 'Ik ga op weg naar het kasteel, leuk met je gesproken te hebben T-Jay maar nou ga ik echt verder'. En hij liep aan, en draaide zich even later om naar T-Jay en liep naar hem terug en vroeg 'Ga je met me mee?'. En hij keek de wolf vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Jay


T-Jay




PROFIELAantal berichten : 97
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,7 years
Roedel: -
Partner: You're the only one I wish I could forget

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptydi sep 09, 2014 5:12 am
Twijfelend over wat hij had gevraagd keek hij Bageera nog steeds neutraal aan. 'm'n moeder is overleden bij een aanval van 2 wolven, een jaar geleden'. Vertelde hij kort. T-Jay knikte. 'Oh sorry.' Zei hij wat zachter. Wel vreemd, want Bageera leek zelf anders geen jaar oud. 'Mijn broers en zussen zijn ook ergens maar ik weet niet waar' Zei hij vervolgens. T-Jay knikte weer en begreep het nu. Die konden natuurlijk ook voor je zorgen. 'Ik ga op weg naar het kasteel, leuk met je gesproken te hebben T-Jay maar nou ga ik echt verder' Zei de zwarte pup nu. T-Jay knikte en draaide zich alweer om tot de pootstappen van Bageera zijn kant opkwamen. Vlug keek T-Jay achterom en Bageera was inderdaad teruggelopen. 'Ga je met me mee?' Vroeg hij terwijl hij hem vragend aankeek. Eerlijk gezegd had hij daar niet zoveel zin in. Hij wilde nog niet naar de ruïnes. Hij wilde daar liever heen met Lily. Die kon hem daarnaast ook meer laten zien en hij had gehoopt er met haar heen te kunnen. Daarnaast was het nogal ver reizen en kon hij beter de andere gebieden nog even afstruinen voor een lange tocht begon. 'Sorry Bageera, ik ga niet met je mee. Ik wil eerst nog hier de gebieden bekijken voor ik verder wegga. Maar misschien kom ik je nog wel eens tegen.' Antwoordde T-Jay tot slot. Waarschijnlijk was de kans klein dat ze elkaar weer tegenkwamen, maar je wist maar nooit. 'Maar ik ga maar weer eens mijn eigen weg. Tot ziens Bageera, en veel plezier.' Zei hij voordat hij zich omdraaide en door het bos begon te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera


bageera




PROFIELAantal berichten : 83
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 4 maanden
Roedel: The Aeron
Partner: A good friend is enough

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptydi sep 09, 2014 5:48 am
'Oh sorry.' zei hij zachter toen de kleine pup vertelde over zijn familie. T-Jay keek hem aan toen hij weer terug naar hem liep. En hem de vraag stelde 'Ga je met me mee' waarop de wolf antwoordde 'Sorry Bageera, ik ga niet met je mee. Ik wil eerst nog hier de gebieden bekijken voor ik verder wegga. Maar misschien kom ik je nog wel eens tegen.' Bageera vond het echt wel jammer dat hij niet mee ging. 'Maar ik ga maar weer eens mijn eigen weg. Tot ziens Bageera, en veel plezier.' zei hij voordat hij zich omdraaide en verder de bossen inliep. Daar stond hij dan weer alleen net als elke dag, hij was het gevoel wel weer gewend. Hij keek naar T-Jay en zei 'T-Jay wacht, mag ik met je mee? Ik voel me zo alleen' en hij wachtte op antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Jay


T-Jay




PROFIELAantal berichten : 97
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,7 years
Roedel: -
Partner: You're the only one I wish I could forget

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptydi sep 09, 2014 6:17 am
Terwijl hij zich omdraaide hoorde hij Bageera achter hem weer wat vragen. 'T-Jay wacht, mag ik met je mee? Ik voel me zo alleen' T-Jay zuchtte kort voor hij zich omdraaide. Eerlijk gezegd was hij al met Amnesia aan het reizen. Momenteel was ze dan niet bij hem, maar het plan was om samen op zoek te gaan naar hun verleden om erachter te komen wat ze van elkaar waren. Maar als hij dat tegen Bageera zou zeggen zou de pup zich afgewezen en verdrietig voelen en dat was wel het laatste wat hij wilde. Ergens had T-Jay het niet zo op pups. Natuurlijk had elke volwassen wolf een zwak voor pups. Maar meer in de zin als er eentje vermoord zou worden of als hij pijn leed. Om een pup te redden van wat dan ook. Maar om met ze om te gaan, te spelen etc. Nee, die rol was niet echt voor hem weggelegd. Echter moest hij wel snel iets verzinnen om niet gemeen over te komen. 'Moet jij niet naar je broers en zussen toe? Ik moet namelijk ook weer naar mijn reisgenoot toe.' Zei hij in plaats daarvan.
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera


bageera




PROFIELAantal berichten : 83
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 4 maanden
Roedel: The Aeron
Partner: A good friend is enough

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptywo sep 10, 2014 6:34 am
Moet jij niet naar je broers en zussen toe? Ik moet namelijk ook weer naar mijn reisgenoot toe.' waarop de reu antwoordde 'Ik heb geen familie meer. Ik weet niet zeker of ze nog leven mijn ouders zijn dood, maar mijn broers en zussen weet ik niet. Waarop hij T-Jay even aankeek en begon te huilen. HIj zei verdrietig 'Ga jij maar naar je reisgenoot toe, ik hoop dat ik mezelf hier red'. En hij ging zitten om verder de snikken. De zwarte jonge pup wou dat ales was zoals vroeger. Dan had hij nog een fijn leven, zijn ouders en broers en zussen. Nu had hij niks meer, of misschien een helft van zijn leven maar meer ook niet. Hij werd alleen maar verdrietiger van de gedachte aan vroeger. Hij keek op en zag dat T-Jay nog bij hem stond,l en hem medelijdend aankeek
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Jay


T-Jay




PROFIELAantal berichten : 97
Leeftijd : 24
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 1,7 years
Roedel: -
Partner: You're the only one I wish I could forget

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptywo sep 10, 2014 7:08 am
'Ik heb geen familie meer. Ik weet niet zeker of ze nog leven mijn ouders zijn dood, maar mijn broers en zussen weet ik niet.' Zei Bageera weer. T-Jay zuchtte. Wat en rot leven had die pup zeg. Wel vreemd, net zei hij nog dat hij alleen niet wist waar zijn broers en zussen waren. 'Ga jij maar naar je reisgenoot toe, ik hoop dat ik mezelf hier red.' Zei Bageera al huilend en snikkend. T-Jay zuchtte geërgerd. Waarom moest dat beest in hemels naam janken. Natuurlijk, pups waren gevoelig en vooral als ze al vroeg hun familie te verliezen. Ergens begreep hij het wel, maar hij ergerde zich er nogal aan. Hij kon al niet zo goed met pups overweg, en deze moest persé met hem mee. Natuurlijk kon T-Jay nu zo weg lopen en hem lekker jankend achterlaten, maar zelfs voor zijn nieuwe ik was dat waarschijnlijk iets teveel. T-Jay keek hem geërgerd aan en besloot toen dat hij makkelijk kon wegglopen. Natuurlijk zullen andere wolven van hem denken dat hij niks om pups geeft. Eerlijk gezegd deed hij dat ook niet, dat zou hij alleen doen als het zijn eigen pup was. Of hij moest de pup graag mogen, maar ze waren bijna allemaal hetzelfde. Aangezien Bageera had gezegd dat hij naar zijn reisgenootje toe moest, zou hij dat doen ook. 'Luister Bageera, ik kan je niet met me meenemen. Je bent nog te jong en ik kan niet goed met pups overweg. En nee, ik kan dat nou eenmaal niet aanleren. Dus bij deze, moet ik gaan. Sorry Bageera, je moet op je eigen poten leren staan, ik kan je daar helaas niet bij helpen.' Hopelijk kwam de boodschap een beetje goed over. Bageera moest leren dat de wereld hard was en dat hij het zelf zou moeten zien te overleven. Of een ander wilde hem onder zijn hoede nemen.
Met deze woorden liep hij weer weg, voor de tweede keer. Op het laatst bleef hij stilstaan om te luisteren of Bageera nog iets zou gaan zeggen in plaats van de hele tijd te blijven huilen. Heel even, voor maar een paar seconde wachtte hij op een antwoord.

Ehm, let er op dat je niet godmode (dat je andermans karakter bestuurd). Want dat doe je op het laatst bij T-Jay: Hij keek op en zag dat T-Jay nog bij hem stond,l en hem medelijdend aankeek
Ik dacht ik wijs je er even op Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
bageera


bageera




PROFIELAantal berichten : 83
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 4 maanden
Roedel: The Aeron
Partner: A good friend is enough

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Emptywo sep 10, 2014 7:50 am
(Bedankt T-Jay, ik zal erop letten)

'Luister Bageera, ik kan je niet met me meenemen. Je bent nog te jong en ik kan niet goed met pups overweg. En nee, ik kan dat nou eenmaal niet aanleren. Dus bij deze, moet ik gaan. Sorry Bageera, je moet op je eigen poten leren staan, ik kan je daar helaas niet bij helpen.' . Daarna liep T-Jay weg en stond hij even stil, Bageera keek T-Jay na en stond toen op en liep weg. Op naar de kastelen waar hij het maar moest uitzoeken, en dood zou gaan, dat was wat alle wolven deden, ergens was hij boos op de wolf. Niemand wou hem helpen, niemand wou ook maar een poot voor hem uitzteken om ook maar familie voor hem te zoeken, of zijn broers en zussen mee te helpen vinden. Nee, allemaal waren ze het zelfde alleen maar aan hun eigen denken, en als ze samen waren aan hun samen. Het boeide de wolf blijkbaar niet zo veel dat hij moest huilen. En hij kon het toch proberen om hem te helpen zoeken. Met deze gedachte draaide hij zich om , en rende terug naar de plek waar T-Jay toen net nog was nu was hij weg, en opeens werd hij besprongen op zijn rug gedraaid en hard in zijn keel gegrepen. Hij schreeuwde het uit van pijn, en riep 'T-Jay help me, ik word aangevallen'
Terug naar boven Ga naar beneden



Gesponsorde inhoud




PROFIEL
KARAKTER

Searching for memories (Bageera) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Searching for memories (Bageera)   Searching for memories (Bageera) Empty
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Searching for memories (Bageera)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Bageera
» Nom nom [Bageera]
» We are lost. (Bageera and friends.)
» bageera zoekt nieuwe familie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Avarice :: INGAME :: Bossen-