|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Hello Hello! wo aug 06, 2014 10:42 pm | | | Hey Guys! Voor degenen die het nog niet weten; ik ben dus nieuw hier! Even voorstellen: Mijn naam is Loïs en ik ben een meisje van 14. Ik woon in Nederland en ga (na de vakantie) naar de derde. Mijn hobby's zijn tekenen, lezen, wolven en bushcraft. En voor ik het vergeet: ik ben eh.. niet heel groot. (Maar al wel voorbij de 1.50!!!) En de rest komt vanzelf. Nou, dat was het wel zo ongeveer! Pootjes van Timber |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hello Hello! wo aug 06, 2014 10:57 pm | | | Goodmornin'! *Kijkt snel op de klok* Jup, morning (:
Welkom hiero, heb je ook huisdieren? En ben je echt nieuw met wolvenRPG's, of nieuw op Avarice? Want je setje ziet er in ieder geval cewl uit! :d En ik was op mijn 14e echt überklein! Nu, na mijn groeispurt, ben ik ondertussen toch echt wel een volle 1.69 -Cheers- Dus er is altijd hoop xd
-Shelley |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hello Hello! do aug 07, 2014 12:01 am | | | Helloww Welkom op Avarice ;D Je setje is idd cool, daar ben ik het echt mee eens, vooral dat onderschrift is erg mooi |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hello Hello! do aug 07, 2014 5:34 am | | | Thnx allebei Jammer genoeg heb ik geen huisdier, maar ik wil wel heel graag een hond! En er is nog hoop op mijn lengte xD M'n allereerste RPG site was WolfStory, maar daar is het nu heeeel erg stil. En ja, dit was een van mijn beste OS tot nu toe. Alleen was m'n avatar te klein, dus heb ik ff een nieuwe gemaakt. Pootjes van Timber |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hello Hello! vr aug 08, 2014 4:57 am | | | Hallooow en natuurlijk welkom! ^^ Heb eigenlijk geen vragen. I just want to say hi |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hello Hello! vr aug 08, 2014 9:30 am | | | Haha thnx! ^^ Well, hi back |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hello Hello! za aug 09, 2014 6:42 am | | | Hallo en welkom hier! ;D
Van wat voor muziek houd je? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hello Hello! za aug 09, 2014 6:49 am | | | Hey! Thnx ^^ Tja, lastig te zeggen welk soort ik luister. Het maakt mij eigenlijk niet uit, zolang ik het maar een leuk liedje vind Maar vooral popmuziek en filmmuziek... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hello Hello! | | | |
|
| |
|