De bosbrand laat Serigala verwoest achter. Lees meer.
Nog meer plek voor plot. Lees meer.

PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen


 
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij ieder bezoek:

Deel | 
 

 Bunnies, man. ;;Zora;;

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aethan


Aethan




PROFIELAantal berichten : 53
Leeftijd : 25
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 Jaar
Roedel: The Aeron (Praefectus)
Partner: Oh look, a bird! *Runs*

Bunnies, man. ;;Zora;; Empty
BerichtOnderwerp: Bunnies, man. ;;Zora;;   Bunnies, man. ;;Zora;; Emptyza aug 02, 2014 11:27 am
Collapsing galaxies, Feathered with falling stars


De zon, hoog in de blauwe zomerhemel, scheen, gefilterd door het bladerdek boven zijn kop, op zijn rug. Terwijl zijn poten zich dieper en dieper in het bos brachten. De aarde voelde wel nog koel onder zijn poten, beschermd door de schaduw. En hij hoorde in de verte vogels, en een ergens een specht, die tegen een of andere boom aan hamerde, omdat zijn leven er letterlijk vanaf hing. Eten enzo. Dit was een van zijn favoriete plaatsen om te zijn. Langzaam zette zich een koele wind op, die meer dan welkom was, en joeg zich door zijn vacht. En die wind bracht de geur van konijn met zich mee. "Bingo." Grijnsde de witte reu, en hij draaide zijn kop naar de richting waarvan de heerlijke geur vandaan kwam. De geur van verse prooi deed hem watertanden, en hoe meer hij er aan dacht, hoe meer hij zich realiseerde dat de honger aan zijn maag zat te knagen. Aethan besloot dat het zeker tijd was om te jagen. En hij sloop langzaam, poot voor poot, naar de locatie van de geur toe. De wind zat in zijn voordeel en...  Halt! Er was beweging. En snel zakte hij door zijn poten, zodat hij meer verstopt zat. Zijn spieren spanden zich op, klaar om ieder moment zich op de prooi te storten. Het konijntje sprong nietsvermoedend uit zijn schuilplaats vandaan, en Aethan had perfect zicht op het dier. Zijn blik gefocust alsof als hij stopte met kijken, hij evengoed zou kunnen doodvallen. "Haha you fool." Dacht hij, en grijnsde een beetje. Wat waren zijn gedachten toch grappig, hij zou er een award voor moeten krijgen. De reu bleef doodstil, en ademde zo langzaam mogelijk, tot het diertje zelfs nog dichterbij durfde komen. Dit was zijn kans, maar Aethan zou dit zo kunnen verpesten, 1 verkeerde beweging, 1 verkeerd geluid en zijn maaltijd was ervandoor. Gelukkig was hij niet idioot. Met 1 snelle, vlotte beweging  had het kleine, maar goed doorvoede diertje al in zijn muil. De rug van het konijn zat in zijn muil, en met 1 beet voelde hij zo de ruggengraat van het dier breken onder zijn krachtige kaken. De wondes vulden zijn muil met een warme, dikke vloeistof. En de geur en smaak van bloed was niet te missen. Rond zijn muil kleurde de vacht langzaam aan rood, en dit zou nog een dieper rood worden als hij aan zijn maaltijd begon.
Aethan moest niet echt lang zoeken voor een mooie, open plek. Waar hij op zijn gemakje zijn lekkere buit kon oppeuzelen. Hij plofte neer aan de rand van een open gebied, waar hij goed zijn omgeving kon bestuderen, lekker in de schaduw zat én een beetje van de zon kon genieten. Amazing. Zijn oren volgden elk geluidje, en hij keek uit naar andere wolven. Niemand zou hem zomaar kunnen verassen, of ze moeten toch al héél goed zijn in sluipen. En zeker niet omdat hij met zijn rug tegen een dikke boom aanlag. En al zou hij gemakkelijk een wolf aankunnen die hem zou storen en de bedoeling had om te vechten. Had hij er nu echt even geen zin in. Hij had verdomme honger en werd wel vaak genoeg gestoord wanneer hij wilt eten. Elke keer. Elke keer als hij wou eten stond er wel iemand. "We hebben je nodig" Ja eh flikker even op ik wil eten. Dit kon hij natuurlijk niet zeggen tegen wolven die boven hem stonden, en moet hij mooi zonder zeuren volgen. Maar daar moest hij zich nu niks van aantrekken. Nu eerst verder van zijn wel verdiende maaltijd genieten.
words: 600 | Notes: Sorry als het een beetje flut is. Starters man :'D
robb stark


Laatst aangepast door Aethan op zo aug 03, 2014 4:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rivailles-sexface.tumblr.com
Zora


Zora




PROFIELAantal berichten : 66
Leeftijd : 26
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 3 years
Roedel: The Aeron
Partner: Let's make it bloody

Bunnies, man. ;;Zora;; Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bunnies, man. ;;Zora;;   Bunnies, man. ;;Zora;; Emptyzo aug 03, 2014 2:01 am
Zora
Take your last breath boy, I'm gunnin' for you
3 years | The Aeron | Latro


Zachtjes liep de zwarte teef door de schaduw van het bos. Haar heldere blauwe ogen hielden de omgeving in de gaten en haar oren hielpen door alle geluiden ook in de gaten te houden. Ze had een grijns op haar gezicht en ergens hoopte ze een lekkere wolf uit Serigala op haar pad te vinden die te kunnen treiteren tot ze de drang voelde om bloed te proeven en haar tanden in zijn of haar nek te steken. Zora was een van de sterkere wolven in haar rang, sterk genoeg om bij de Praefectus te horen maar ze had nog niet zoveel vertrouwen verdient om zich tot die rang te mogen voegen. Zora was daar te rebels voor en te onverantwoordelijk. Zij was iemand die nogal vaak gevechtjes binnen te roedel startte en uitlokte. Veel had ze ook al wel gewonnen, niet heel wonderbaarlijk als je haar zag. Praefectus moest wel verantwoordelijk zijn wanneer zij met groepen wolven op een soort missie uit waren. Ze moesten ervoor zorgen dat de latro gehoorzaamden, de rang waartoe zij behoorde. Ze sprong van een grote steen af die in de helling gegroeid was en een zacht dom geluid klonk wanneer ze neerkwam. Haar ogen waren gericht op een open plek waar en witte reu liep met een konijn in zijn bek. De grijns verscheen weer op hij bek terwijl ze de open plek naderde. Aan de geur te ruiken was het iemand uit The Aeron dus daar ging haar wens om bloed te proeven, al zou vechten wel mogen zolang ze maar niet zouden moorden. In een zachte tred draafde Zora om de open plek heen richting de reu. Ze bleef in de schaduw met haar donkere vacht om niet gezien te worden. Jammer genoeg was deze reu een Praefectus en geen Latro, dus iets moeilijker om uit te dagen tot een gevecht. Aethan was zijn naam, goed kende ze hem niet maar dat was niet belangrijk. Ze wist in ieder geval zijn naam en zijn rang wel. Lichtvoetig wandelde ze verder tot ze achter de witte reu te staan kwam. Alleen leden van The Aeron leken in staat te zijn om zo zacht en ongehoord te blijven, ze waren er tenslotte voor getraind, het behoorde tot hun tactieken om hun gebied te verdedigen. De roedel liet zichzelf nooit in het geheel zien waardoor andere roedels hun zouden onderschatten en daardoor recht in hun val liepen. Niemand wist dan ook met hoeveel wolven The Aeron eigenlijk was, en hoe getraind ze waren. Ze begon zachtjes te grommen die langzaam harder werd en uiteindelijk, wanneer ze vlak naast hem stond, klonk als een snauw. Een grom waarmee ze buitenstaanders de stuipen op het lijf jaagde. Ze liep nu met een grijns langs Aethan en ging nu voor hem zitten. "Zou je dat niet delen?" Vroeg ze toen aan hem met een brutale grijns. Hij was een rang horen dus het was niet zo dat hij het met haar zou moeten delen, maar Zora vond het altijd leuk om wat opstandig te zijn...

No, I'm not nice, you got that right
thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Aethan


Aethan




PROFIELAantal berichten : 53
Leeftijd : 25
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 Jaar
Roedel: The Aeron (Praefectus)
Partner: Oh look, a bird! *Runs*

Bunnies, man. ;;Zora;; Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bunnies, man. ;;Zora;;   Bunnies, man. ;;Zora;; Emptyzo aug 03, 2014 4:38 am
Collapsing galaxies, Feathered with falling stars


Aethan hoorde in de verte een geluid. Een soort plof.. en het klonk aardig veel als wolf. Maar hij trok zich en niet zoveel van aan, zolang er geen bedreiging was voor hem, kon het hem niet echt schelen. Hij kon niemand zien, maar een vage geur van zijn roedel hing in de lucht. Serieus? Iemand wou hem besluipen? Achter hem klonk er een gegrom. Yeah, dat kende hij wel, het was iets wat hij maar weinige wolven had horen doen. En hoe meer de wolvin dichterbij kwam, hoe zekerder hij wist dat Zora het was. Het geluid van haar snauw klonk dan ook herkenbaar.
'Zou je dat niet delen?' Aethan trok een wenkbrauw op, wanneer de wolvin voor hem kwam zitten met een grote grijns. "En wie ben jij, om zoiets te vragen?" Vroeg hij, en bekeek haar even van kop tot teen, de felblauwe ogen in haar donkere vacht opvallend. Als je hen naast elkaar zou zien, zou de enigste gelijkenis de kleur van hun ogen zijn, naast de geur van de roedel. Aethan kende Zora niet bepaald zo goed als hij zou willen. Het liefste, als een Praefectus, zou hij elk lid van hun roedel door en door kennen, maar dit was soms onmogelijk. Hij grijnsde een beetje. "Of heb je al hulp nodig je eigen eten te vangen? Wauw.. de laatste tijd laten ze ook iedereen toe." Een wijdere grijns toverde zich op de witte wolf zijn gezicht, terwijl hij zijn bovenlip aflikte. Als ze het zo nodig wou, mocht ze van hem wel even een hapje mee eten. Maar dit was toch een tikkeltje leuker, lagere rangen plagen. Nonchalant ging hij verder naar zijn maaltijd. Maar hij bleef toch even een oogje in het zeil houden, hij kon niet zomaar verrast worden door een aanval van Latro. De reu was klaar voor gelijk wat voor 'aanval' te counteren.
words: 313 | Notes: ik hoop dat het oke is dat hij al wat van d'r weet!
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rivailles-sexface.tumblr.com
Zora


Zora




PROFIELAantal berichten : 66
Leeftijd : 26
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 3 years
Roedel: The Aeron
Partner: Let's make it bloody

Bunnies, man. ;;Zora;; Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bunnies, man. ;;Zora;;   Bunnies, man. ;;Zora;; Emptyzo aug 03, 2014 9:44 am
Zora
Take your last breath boy, I'm gunnin' for you
3 years | The Aeron | Latro


Ze zag hoe de witte reu genaamd Aethan een wenkbrauw optrok nadat ze hem vroeg of hij zijn eten niet zou willen delen. Zora vond het gewoon erg leuk om wat opstandig te zijn, natuurlijk niet tegen de twee hoogste rangen, maar de Praefectus kon nog wel, vond zij. "En wie ben jij, om zoiets te vragen?" Vroeg hij nu aan haar waarbij ze nog een keer moest grijnzen. Ze besloot om die vraag letterlijk te nemen. "Nou ik ben Zora en ik uhh ben een lid van The Aeron." Zei ze met een poeslieve stem maar met een verleidelijke blik in haar ogen. Hij kon ook wel in haar blik lezen dat ze dit enkel zei om dwars te liggen. "Of heb je al hulp nodig je eigen eten te vangen? Wauw.. de laatste tijd laten ze ook iedereen toe." Sprak hij nu met een grijns waarbij Zora eventjes moest zoeken naar een antwoord. "Ik zit al vanaf mijn geboorte in The Aeron, en nee, ik heb totaal geen probleem met het vangen van mijn eigen eten." Sprak ze nu waarbij ze zichzelf ook tot een liggende positie bracht. "Het is alleen handiger als andere mijn eten vingen." Zei nu wat lachend. Hij ging gewoon verder met het eten van zijn konijntje. "Ik heb alleen al gegeten dus, naahh nee, ik hoef niet." Zei ze nu alsof de rollen omgekeerd waren hij aan haar had gevraagd of ze mee wilde eten. Ze een vals grijnsje keek ze hem nu aan. Zij had een coyote gepakt die uit de bergen was gekomen, die irritante wanna-be wolven zaten tegenwoordig overal. Ze waren snel en behendig maar je hoefde ze alleen maar bij de staart te pakken of ze begonnen al te gieren en dan gingen ze rare bewegingen maken waardoor zij de kan kreeg om ze bij de keel te pakken. Ze vermoorde tenslotte ook haar familie de wolf dus waarom niet ook verdere familie...

No, I'm not nice, you got that right
thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Aethan


Aethan




PROFIELAantal berichten : 53
Leeftijd : 25
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 Jaar
Roedel: The Aeron (Praefectus)
Partner: Oh look, a bird! *Runs*

Bunnies, man. ;;Zora;; Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bunnies, man. ;;Zora;;   Bunnies, man. ;;Zora;; Emptyzo aug 03, 2014 12:23 pm
Collapsing galaxies, Feathered with falling stars


'Nou ik ben Zora en uhh, ik ben lid van The Aeron.' Aethan kon haar gevoel voor humor zeker wel appreciëren. Ze keek hem poeslief aan, en de reu grijnsde een beetje. Hij had liever dit dan een groot deel stijfkoppen. "The Aeron? Nog nooit van gehoord. Aan jou te zien moeten het dan toch wel schatjes van wolven zijn." wierp hij terug, met de meest sarcastische stem ooit. Hij was niet gemakkelijk te irriteren, en hij lachte liever wat mee met sarcastische opmerkingen. 'Ik zit al in The Aeron vanaf mijn geboorte, en neen ik heb geen hulp nodig mijn eigen eten te vangen.' Zei de teef, wanneer ze zichzelf ook de grond op plofte. "Gelukkig maar, anders zou ik toch Drake aanspreken over deze waanzin." Ze sprak nogmaals op. 'Ik hoef niet, ik heb al gegeten, dus naah.' Hij moest wel een beetje lachen hier om. "Niet alsof je iets zou krijgen, though. Maar fijn om te horen dat je nog een beetje nuttig bent." Aethan hoopte dat ze door zou hebben dat hij wat met haar aan het grappen was. Langs de andere kant zag Zora er niet idioot uit, en zou ze de onderliggende toon wel begrijpen.
De witte reu rekte zich even uit, en keek naar haar. "Dus... is er in de roedel nog wat nieuws over die ene roedel daar, Bloody Revenge? Hun geur hangt hier te vaak rond naar mijn zin." Pufte hij. Als het iets was waar hij niet tegen kon was het wel vreemdelingen die hier prooi en gebied kwamen pikken. Hoe sneller ze zouden verdwijnen hoe beter. "Of hebben we niks meer gehoord of gezien? Niet dat we zoveel van hun zien, maar ik vrees ervoor dat er meer en meer zullen komen." Zei hij.
Terwijl hij nog peuzelde nog aan de laatste botjes van het konijn waar nog een beetje vlees aan hing, werd hij een beetje moe. Aethan had lekker gegeten, en kon nu wel een dutje doen. Maar dit deed hij liever niet in het bijzijn van een iets vreemdere wolf. Al was ze een deel van zijn roedel, en vertrouwde hij haar daardoor wel. Het vertrouwen zat er voor hem nog niet volledig in dat hij zou slapen met haar in de buurt. Je weet maar nooit. Hij keek een beetje in het rond. Alles was stil en rustig, buiten de typische bosgeluiden na. En er was niemand anders hier behalve hij en Zora. Hij bestudeerde haar nog een beetje meer. Zora zag er hem uit als een sterke teef. Ze was ietsjes ouder dan hem, en al had hij niet echt vergeleken, was ze volgens hem ook een tikkeltje groter. Met zijn training zou hij haar misschien nog net kunnen overmeesteren, maar hij wist nu al dat als het op een gevecht zou aankomen, het redelijk even zou opgaan. Niet dat hij nu per se zin had in een gevecht. Het was altijd wel welkom, trainen en oefenen, maar soms had hij ook wel zin in een beetje rust. Op sommige tijden is het wel elke dag vechten. Hij zwaaide de wolk van gedachten even weg, en focuste hem weer op de wolvin die voor hem neerlag.
words: 531 | Notes: verandert voor altijd karaktertrekken :'d
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rivailles-sexface.tumblr.com
Zora


Zora




PROFIELAantal berichten : 66
Leeftijd : 26
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 3 years
Roedel: The Aeron
Partner: Let's make it bloody

Bunnies, man. ;;Zora;; Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bunnies, man. ;;Zora;;   Bunnies, man. ;;Zora;; Emptyzo aug 10, 2014 3:13 am
Zora
Take your last breath boy, I'm gunnin' for you
3 years | The Aeron | Latro


De reu moest een beetje grijnzen nadat ze zichzelf aan hem had voorgesteld, iets was overbodig zou zijn aangezien hij haar wel moest kennen. In ieder geval haar naam en haar rank moest hij wel kennen. "The Aeron? Nog nooit van gehoord. Aan jou te zien moeten het dan toch wel schatjes van wolven zijn." Sprak hij op een hele sarcastische toon en Zora moest daar kort zachtjes om lachen. "Oh jaa, wij zijn de liefste van de liefste wolven, dat je daar nog nooit van gehoord heb, zeg." Sprak ze nu ook sarcastische terug met een grijns. Ze moest toegeven dat de reu niet was zoals ze had verwacht, maar een serieuze reu die haar wel even een lesje zou leren en haar op haar plaats zou zetten. Gelukkig deed hij dat niet en ging hij mee met haar grapje. Iets dat ze persoonlijk veel leuker vond dan een oude grumpy Praefectus. "Gelukkig maar, anders zou ik toch Drake aanspreken over deze waanzin." Zei hij nadat ze vertelde prima haar eigen eten te kunnen vangen. Ze grinnikte even. Ja, mocht iemand niet zijn eigen eten mogen vangen was dat inderdaad dan iets om te melden, dit was gelukkig niet zo in The Aeron. Ze vertelde Aethan dat ze toch geen honger had en draaide de rollen nu wat om. Hij moest hier wel om lachen. "Niet alsof je iets zou krijgen, though. Maar fijn om te horen dat je nog een beetje nuttig bent." Zei hij grappend. Ze grinnikte opnieuw even. "In ieder geval is een iemand nuttig, ja." Zei ze nu met een nadruk op de een. Ze bedoelde zichzelf hier natuurlijk mee. Zelf was ze ook gewoon een beetje met hem aan het grappen en dat wist hij waarschijnlijk ook wel. Zora kon het gewoon niet laten om bijdehante opmerkingen te maken. Hij rekte zich nu uit en keek haar aan. "Dus... is er in de roedel nog wat nieuws over die ene roedel daar, Bloody Revenge? Hun geur hangt hier te vaak rond naar mijn zin." Begon hij nu over de andere roedel. Zora snoof kort. "Die strontvliegen denken echt dat ze wat zijn." Zei ze nu waarnaar ze met haar ogen rolde. Zelf had ze wel wat nieuwe informatie gehaald, dit zou ze alleen niet met hem delen. Ze zou dat wel aan Drake zelf uitleggen, al was ze ook een beetje aan het twijfelen of dat wel een goed idee was. Ze keek even kort nadenkend naar Aethan. "Of hebben we niks meer gehoord of gezien? Niet dat we zoveel van hun zien, maar ik vrees ervoor dat er meer en meer zullen komen." Sprak hij nu en Zora keek hem met opgetrokken schouders aan. "Niet dat ik weet," Zei ze nu met een onschuldige stem. Ze wist niet met hoeveel de roedel was, ze had nog niet bepaalt de kans gehad ze te tellen. Ze was alleen een van de alfa's tegen gekomen en had hier een gesprekje mee gehad. Daar had ze alleen wel wat slecht nieuws uit gehaald, iets dat de hele roedel woedend zou maken en dan zou het ook niet lang duren voordat Bloody Revence enkel een hoopje lijken was. "Ik denk alleen dat het handig is dat we wat meer een oogje in het zijl houden." Zei ze nu. De reden erachter zei ze er niet bij. Niet dat dat heel erg nodig was, hij zou ook wel begrijpen dat dat gewoon handig is. Dan wisten ze met hoeveel ze waren en hoe goed ze getraind waren...

No, I'm not nice, you got that right
thanks
Terug naar boven Ga naar beneden



Gesponsorde inhoud




PROFIEL
KARAKTER

Bunnies, man. ;;Zora;; Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bunnies, man. ;;Zora;;   Bunnies, man. ;;Zora;; Empty
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Bunnies, man. ;;Zora;;

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zora
» accepted in the pack(Zora)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Avarice :: INGAME :: Bossen-