De bosbrand laat Serigala verwoest achter. Lees meer.
Nog meer plek voor plot. Lees meer.

PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen


 
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij ieder bezoek:

Deel | 
 

 This place is close to hell.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shaylee


Shaylee




PROFIELAantal berichten : 35
Leeftijd : 28
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 jaar
Roedel: { Bloody Revenge }
Partner: Don't even try.

This place is close to hell. Empty
BerichtOnderwerp: This place is close to hell.   This place is close to hell. Emptyvr aug 01, 2014 11:58 am
redesign me, state of the art
De zwarte teef haalde rustig adem terwijl haar blik gleed over het gebied wat waarschijnlijk het meeste overeen kwam met wat Serigala momenteel was. Een diepe zucht ging door de teef heen terwijl ze geuren op probeerde te pakken van dingen om haar heen. Het was zogezegd niet makkelijk om iets op te maken uit de ranzige geur van verbrand hout en gras. Misschien daarom dat Rajaion deze plek had gekozen om te zijn op het moment. De inheemse roedel zou op deze manier niet snel merken dat zij aanwezig waren. Al wisten ze dat vast al. Shaylee had verschillende aparte wolvengeuren geroken en ze had zelfs een paar van de roedelleden gezien. Ze was niet dichterbij geweest, gezien het feit dat ze altijd in de meerderheid waren.
Nu was ze opzoek naar de wolf die ze eerder tegen was gekomen. Rajaion. Al wist ze niet eens zeker of hij wel hier was op het moment. Rustig ademde ze door toen ze opeens iets achter haar hoorde kraken. Met een ruk was ze omgedraaid en ontblootte ze haar witte tanden. "Het is beter voor je als je me niet besluipt. Tenzij je levensmoe bent." grauwde ze naar de verte.
ERASE MY MIND, REPLACE MY HEART
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Rajaion


Rajaion




PROFIELAantal berichten : 113
Leeftijd : 28
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 years 7 months
Roedel: Bloody Revenge
Partner: Am I your knight in shining armour?

This place is close to hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: This place is close to hell.   This place is close to hell. Emptyza aug 02, 2014 1:10 am


De grot die hij had uitgekozen, lag dicht in de buurt van wat Serigala ooit geweest was. Geen wolf die hier niks te zoeken had, kwam hier in de omgeving rondneuzen, wat een pluspunt was voor hen. De roedel moest eerst nog wat aansterken, voor ze de confrontatie met the Aeron aan gingen. Het zou een kritiek probleem kunnen zijn als die wolven meteen wisten waar ze gestationeerd waren. Een aanval in het hart van hun geclaimde gebied zou waarschijnlijk fataal aflopen, aangezien veel roedelleden overdag weg waren.

Toch werden hun geuren goed afgeschermd door de immense stank die hier hing. Rajaion raakte er snel aan gewend, waardoor die geur wat tegen de achtergrond verdween. Zo ontdekte hij sporen van vijandige wolven, die kriskras overal heen liepen. Verkenners, waarschijnlijk, maar nog geen grote groepen die zich hier waagden. Ze hadden het voordeel dat ze niks over Bloody Revenge wisten, en dus ook heel voorzichtig alles moesten verkennen, voor ze actie ondernamen.

Aangezien hij de verbrandde geur op de achtergrond had, rook hij het meteen als iemand in de buurt was. Een zacht briesje blies de geur van een bekende in zijn neus. Een tikkeltje Kearn, een beetje Bloody Revenge, en helemaal Shaylee. Met een grijnsje om zijn lippen besloot hij haar te volgen, kijken wat ze aan het doen was. Helaas voor hem duurde zijn avontuurtje niet lang. Ze was alert, en na een korte tijd had ze hem natuurlijk door. "Het is beter voor je als je me niet besluipt. Tenzij je levensmoe bent." Grauwde ze. Hij lachte kort en met een zwiep van zijn staart stapte hij haar zicht binnen. "Levensmoe? Nee, niet echt. Zin in een beetje afleiding? Ja, dat wel", Grinnikte hij geamuseerd. "Voor de rest, welkom in Wastelands", Zei hij, alsof hij een of andere gids was op een toeristisch uitstapje.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://maxdeluxx.tumblr.com/
Shaylee


Shaylee




PROFIELAantal berichten : 35
Leeftijd : 28
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 jaar
Roedel: { Bloody Revenge }
Partner: Don't even try.

This place is close to hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: This place is close to hell.   This place is close to hell. Emptyza aug 02, 2014 3:18 am
redesign me, state of the art
"Levensmoe? Nee, niet echt. Zin in een beetje afleiding? Ja, dat wel", Het was dus Rajaion die haar had gevolgd. Goed, dat kon ze nog wel hebben. Met iedere andere wolf was ze nu al een gevecht begonnen. "Voor de rest, welkom in Wastelands", Ze lachte en knikte. "Aaah, en jij bent mijn reisleider voor vandaag?" vroeg ze toen geamuseerd. "Waarom stinkt het hier zo verschrikkelijk hard." merkte ze meer op dan dat het een vraag was.
Het was wel slim, maar haar neusvleugels waren er alles behalve blij mee. "Afleiding kan ik wel verzorgen, ik ben namelijk niet alleen getraind moordenaar maar ook entertainment. Waar wil je me hebben?" vroeg ze hem toen. Natuurlijk als grap, want entertainen deed ze niet aan. Opeens hoorde ze haar maag protesteren en keek ze even naar Rajaion. Dat had hij vast gehoord. "Is hier ook nog wat te vreten of niet?
ERASE MY MIND, REPLACE MY HEART
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Rajaion


Rajaion




PROFIELAantal berichten : 113
Leeftijd : 28
KARAKTER

Karakter
Leeftijd: 2 years 7 months
Roedel: Bloody Revenge
Partner: Am I your knight in shining armour?

This place is close to hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: This place is close to hell.   This place is close to hell. Emptyzo aug 03, 2014 1:29 am


En hier stond hij weer, zoals elke dag. Midden in de verrotte, verbrande geur van het bos dat eens een deel van Serigala was. Niet dat er iets herkenbaars over was gebleven. Zelfs de vertrouwde geur was weg. Het enige 'vertrouwde' hier was Shaylee. Het zorgde allemaal voor een lossere sfeer, vond hij. Yay roedelleden. "Aaah, en jij bent mijn reisleider voor vandaag?" Speelde ze mee. "Steeds tot u dienst", Grijnsde hij. "Waarom stinkt het hier zo verschrikkelijk hard." Rajaion keek haar even verbouwereerd aan. Alsof het niet obvious was. Ach ja, ze had het meer als een vaststelling gezegd, dus hij reageerde er maar niet op.

"Afleiding kan ik wel verzorgen, ik ben namelijk niet alleen getraind moordenaar maar ook entertainment. Waar wil je me hebben?" Haar stem klonk serieus, maar hij wist dat ze een grapje maakte. "Gefeliciteerd met je nieuw rang als roedelentertainer dan", Zei hij, haar toon herhalend. Ineens hoorde hij een maag knorren, en voor eens was het niet de zijne. "Is hier ook nog wat te vreten of niet?" Vroeg ze. "Als je van barbecue houdt wel ja", Zei hij droogjes. "Als je liever iets vers wilt, dan moet je 't wel nog eerst vangen", Ging hij verder. Captain Obvious. Rajaion liet de beslissing maar aan haar over, al wist hij sowieso al wat haar keuze zou zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://maxdeluxx.tumblr.com/



Gesponsorde inhoud




PROFIEL
KARAKTER

This place is close to hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: This place is close to hell.   This place is close to hell. Empty
Terug naar boven Ga naar beneden
 

This place is close to hell.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Avarice :: INGAME :: Wastelands-